Okulun bitmesine az kalmıştı. Okul sınavları bittiği için çalışmam gereken sadece Üniversite sınavı vardı. Bu yüzden Hyunglarım ve kuzenim üstümde birazcık fazla baskı uyguluyorlardı.
Odamdan hiç çıkmayıp sürekli soru çözmüştüm. En sonunda fazla yorulunca mutfağa indim ve bir bardak su içip atıştırmak için yulaf çıkardım. Dolabın kapağını kapattıktan sonra birden elimden yulaf paketi alındı. Yerimde sıçrayıp yanıma baktım.
"Jungkook hyung?"
"Gün boyu bununla durdun zaten. Düzgün bir yemek yiyeceksin."
Dolaba baktım. Hiç hazır yemek yoktu.
"Yemek hazırlamak çok uzun sürer hyung hemen yiyip yatacağım."
Nefes verip beni belimden tutarak kendine çekti.
"Zaten seni çok özlüyorum beni sinirlendirme. Yemek siparişi verdik o zamana kadar yanımızda oturacaksın."
Kafa salladım. Bu kadar yakınken konuşursam cümlelerimin sadece kekelemekten oluşacağını biliyordum.
Beni salona iteledi. Moonbyul noonanın yanına oturdum ve hemen diğer yanıma da Jungkook hyung geçti.
"... Ve sonra dedim ki, sen benim olmak için varsın. O da bundan etkilenip beni öptü."
Taehyung kahkaha attı.
"Mingyu öpmekten kastın tokat mı?"
Mingyu yine bir kızı nasıl tavlayamadığını anlatıyordu galiba. Kafamı noonamın omzuna yatırıp dinlemeye devam ettim.
"Öyle deme Tae benden çok etkilendi. Ani bir refleks oldu sadece."
Noonam aniden kahkaha atınca sıçradım. Jungkook hyungta buna gülüp beni kendine çekti.
"Mingyu. Senin refleks dediğin şey yüzünden yanağın kızarmış." Konuşurken hep gülüyordu. Mingyu'nun yanağına baktığımda cidden bayağı büyük bir kızarıklık vardı.
"Vahşi kızım benim işte."
Herkes gülmeye başladı. Aniden kapı çalınınca, daha çok kıracak gibi vurulunca, yerimde sıçradım ve Jungkook Hyunga sıkıca sarıldım.
"O-o mu g-geldi?"
Korkudan titreyince hyungum sıkıca sarıldı.
"Hayır bebeğim arkadaşlarımız gelecekti bugün. Sakin ol."
Saçımı okşamaya başladı.
Jongin kapıyı açınca içeriye çok tanıdık üç yüz girdi.
"Hoseok?"
Hızla kalkıp arkadaşıma sarıldım.
"Çok iyi birini de getireceğiz demiştik. O da Hoseok."
Namjoon hyungun sözüyle ona döndüm.
"Hoşgeldiniz hyung." O ve Seokjin hyunga sarılıp yerime oturdum.
"Siz nereden tanışıyorsunuz?"
Yoongi hyungun sorusuyla ona döndüm.
"Hoseok sınıf arkadaşım. Namjoon hyung ve Seokjin hyungta tanıştığım iki tatlı insan."
Kafa salladı. Yemekler de hemen gelince eğlenceli bir yemek geçirmiştik.
_____________
Yemekten sonra odama çıkıp uyumaya çalışmıştım. Ama uykumun kaçtığını farkedince geri kalkıp matematik testleri çözmeye başladım.
"Jimin?"
Gülümsedim. Jungkook hyung gelmişti.
"Gel hadi hyung."
Yanıma gelip yatağa oturdu.
"Hani uyuyacaktın?"
Omuz silktim. "Uyuyamadım."
Kafa salladı.
"Yardıma ihtiyacın var mı?"
"Evet hyung.."
Mahçupça baktım. Yanağımdan makas alıp gülerek teste baktı.
"Kolay. Önce ben bir çözeyim sana anlatırım." Kafa salladım.
Onı izlerken yakışıklılığına dalmıştım. Hâlâ daha düzgün bir ilişkimiz yoktu ve buna üzülüyordum. Bir isim yoktu. Beni öpmüştü, beni sevdiğini söylemişti ama hala daha bir şey yoktu. Hâlâ daha sadece abi kardeş gibiydik. Bu beni üzdüğü için modum düşmüştü.
____________
Jungkook hyunga sarılı bir şekilde uyanmıştım. Ne zaman onunla yattığımı düşünmeye çalıştım ama sonra dün bana ders anlattığı aklıma gelince, anladım.
Yanımda bir kıpırdanma olunca kafamı kaldırıp hyunguma baktım.
"Günaydın güzelim." Gülüpseyip saçımı öptü. Bende hemen gülümsedim. "Günaydın hyung."
Bana biraz daha sıkıca sarıldı.
"Jim-oha yine mi beraber yatıyorsunuz lan?"
Aniden içeriye noonam girince utançtan kızarmıştım. Durun pozisyonu anlatayım. Benim kafam onun göğsünde, onun eli benim belimde, ve onun altında sadece iç çamaşırı var. Durumu yeni farkedip utandım ve hemen ayrıldım.
"Noona ben kabus görüyorum ya, gece yalnız uyanıp korkmayayım diye birlikte yatıyoruz. Bir de dü-"
"Tamam yeter açıklama yapmana gerek yok. Şey diyecektim. Ben gidiyorum. Dağ evine gelirim belki Yongsun unnie ile."
"Yongsun noonaa~. Ona çokça selam söyle noona."
"Asla söylemem."
Gülüp noonama sarıldım. O da bana sarıldı.
"Görüşürüz Jeon."
"Görüşürüz noona."
Noonam gidince dudak büzerek kapıya bakmaya başladım.
Jungkook hyungum gülüp odasına gitti ve giderken de yanağımı öpüp gitti.
Kalbim.. fazla hızlı atıyorsun yavaşla biraz.
____________
Sizleri çok seviyorum. Kendinize iyi bakın~.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible~ Jikook
AcakAynı evde kaldığı hyunguna aşık oldu Jimin. Ama daha kendi bile farkında değil. Tek istediği onu seven birinin olması.