Medya: Özkan.Bu sefer cidden aksiyon var. Bol ağlamalı, bol yumruklu, bol acılı ve az mutluluklu bir bölüm olacak. (Umarım...)
Umarım seversin...
İyi okumalar...
Bulut Gök...
Oturuyor, kolalarımızı içiyor, çekirdeklerimzi çitlerden kahkaha atıyorduk. Selin, Kerem ve Esen'e nasıl tanıştıklarını sorunca Kerem anlatmaya başladı.
"Ben ailemle buraya yeni taşınmıştım. Hiçbir yeri bilmiyordum daha, hiç kimseyi tanımıyorum. Odama yerleştim falan, anne ve babamın ısrarlarıyla dışarıya çıktım."
Esen araya girdi. "Normalde dışarıya çıkmazyı sevmez." Kerem gülümsedi ve devam etti.
"Dalgın dalgın yürüyordum. Arkamda bıraktıklarımı düşünüyordum... Böyle normal normal yürürken, geldi biri bana çarptı."
Uzay böldü bu sefer. "Esen!"
"Cık. Başka biri, tanımıyorum kızı. Neyse, özür diledim yoluma devam ettim. Sonra biri daha çarptı."
Selin, "Esen!" dediğinde, yine "Hayır." dedi Kerem. "Ondan da özür diledim, yine yoluma devam ettim. Bu sırada da düşünüyorum tabii, arkamda kalanları... Sonraa..." Esen'e baktı. "Biri geldi bir daha çarptı... Ama bu, diğer çarpanlar gibi değildi... Kafasını kaldırdığında gözlerinde gördüğüm şey hayranlık ya da beğenmişlik değildi. Ne mutlu, ne üzgün..."
Yutkundu. Gözlerini birbirlerinden ayırmıyorlardı. Elini yanağına götürdü Esen'in.
"Kırıklık vardı gözlerinde... Çok fazla kırılmışlık... Diğerleri gibi özür dilemedi. 'Önüne baksana be' demişti." Güldük, güldüler.
"Kötü bir dönemden geçiyordum o sıralar. Okuldaki insanlar benimle dalga geçiyordu ve yakın bir zamanda babamın kanser olduğunu öğrenmiştim... Her şeyden nefret eder olmuştum... Ta ki... Kerem'e çarpana dek..."
Gülümsediler, yavaşça sarıldılar birbirlerine. "Sonra bir anda kesildi dalga geçilmeler. Bense ne olduğunu anlamamıştım, kimseye de sormadım neler olduğunu. Bir gün, okuldaki tüm kızların normalden fazla süslendiğini gördüm. Meğer Kerem bizim okula geliyormuş."
Kafasını kaldırdı ve adem elmasından öptü Kerem'i. Kafasına bir buse kondurdu Kerem. "Esen'lerin sınıfındaydım. Bilerek kaydımı o sınıfa yaptırmıştım zaten. Gözlerindeki o kırıklığın nedenini bilmek istiyordum. Gözlerindeki kırıklığı onarmak istiyordum. İlk günümdü o okulda. Girdim sınıfa, geçtim yanına oturdum. Koca dört ders sadecs onu izledim. Tenefüslerde peşinden gittim hep. Daha sonra öğrendimki okuldakiler onu rahatsız ediyormuş. Bende hepsinin çenesini kapadım."
"Sonra ona aşık oldum."
"Sonra ona aşık oldum."
Aynı anda söylemişlerdi. Koray parmaklarını ağzına götürüp, ıslık çaldı. Diğerleri gibi bende alkışlamaya başladım.
"Oooo!"
Kızlı erkekli alkışlıyor, 'oo'luyorduk. Ta ki bir bağırma sesi duyana kadar. Kafamı arkama çevirdim ve bağrışmaların geldiği yöne baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 YAŞ
عشوائيOnlar ailenin ne demek olduğunu bilmiyorken, birbirlerinin ailesi olmuştu bile... --- Her insan, sevdiği kişinin hayatını güzelleştirmeye çalışır. Yönelimi ne olursa olsun! Sevdiği kişi üzülmesin, hep mutlu olsun ister. Onu daima yanında, bir nefe...