Bulut Gök..."Ne işi be?"
Telefonu suratına kapattım ve Rüya'nın yanına döndüm. Uzay'a konum atıp, Rüya'nın kulağına doğru eğildim. "Geliyor."
Kafasını salladı. Levent müdüre döndüm. Konuşuyordu. "Çok pardon, bölüyorum. Bir arkadaşımın da bize katılmasının bir sakıncası var mı?"
Gülümsedi. "Tabii ki de yok."
Kafamı eğerek selam verdim ve Zafer dedem'e döndüm. "Ben kapıda bekleyeyim, siz devam edin. Biz, size yetişiriz."
Onayladıklarında yürümeye başladıım. Levent müdür adımı seslendiğinde durdum. "Dur yalnız gitme. Cemre, kızım eşlik et."
"Peki, hocam."
Saçları omuzlarında biten kız yanımdan geçti ve yürümeye devam etti. Gözlerim önümde ki Rüya'ya kaydı. Bu durum pek hoşuna gitmişe benzemiyordu.
"10 dakikaya gelirim."
Masumca kafasını salladı. Batu'ya bakarak konuştum. Bir şeyler anlatıyordu. "Dedemlerin yanından da ayrılma."
Kıkırdadayıp tekrar kafasını salladı. Gülümsedim ve yanağından makas alıp, birkaç adım ötemde beni bekleyen kıza doğru yürüdüm.
Yan yana ama mesafeli bir şekilde yürümeye başladık.
Topu parmağımda tekrar çevirmeye başladım. "Adın ne?"
"Efendim?"
"Adın diyorum, ne?"
"Bulut..."
"Güzel isim."
Tebessüm edip, yanımda ki kıza baktım. Bir yandan da topa daha hızlı dönmesi için vuruyordum.
Ellerini önde birleştirmiş, gülümseyerek bana bakıyordu. "Öyle... Senin adın ne?"
"Cemre..."
Topu sağ elimden, sol elime geçirdim. Sağ elimi uzattım. "Memnun oldum Cemre."
Tuttu. "Bende..."
***
Banklara oturup Uzay'ı beklemeye başladık. Bu sefer ilk soruyu ben sordum;
"Kaç yaşından beri buradasın?"
"On..."
Yutkunduğunu hissettim. Anlaşılan bu konu hoşuna gitmiyordu. Gerçi... Kimin hoşuma giderdi ki? Daha fazla derine inmek istemiyordum. Sustuk. Ardından konuştu;
"O kız..."
"Kim? Rüya mı?"
Kafasını salladı. "Hı hı... Ne zaman tanıştınız?"
Burukça gülümsedim. "Sekiz yıl olacak..."
"İyiymiş."
Boşluğa bakıyordum. "Öyle..." Ve yanılmıyorsam, Cemre soğuk davrandığımı düşünüyordu.
Bir soru daha sordu. "Sevgilin mi?" Kafamı ona çevirdim. Gözlerime bakıyordu. Tam cevap verecekken, telefonumun bildirim sesi duyuldu.
Uzay'dan mesaj gelmişti. Açıp, baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 YAŞ
CasualeOnlar ailenin ne demek olduğunu bilmiyorken, birbirlerinin ailesi olmuştu bile... --- Her insan, sevdiği kişinin hayatını güzelleştirmeye çalışır. Yönelimi ne olursa olsun! Sevdiği kişi üzülmesin, hep mutlu olsun ister. Onu daima yanında, bir nefe...