Bölüm_14 -İzin-

134 4 19
                                    

♡Medya:Kerem.♡

Bulut Gök...

Gözlerime çarpan ılık ışıkla araladım gözlerimi. Gülümsedim ve ufak aralıktan güneşi içeriye davet eden perdeye baktım.

Elimi sağıma attığımda bir şey hissedememiştim. Hızla doğruldum ve Toprak'ın olması gereken yere baktım. Yoktu!

Yataktan fırladım. Gardıropa, yatağımın ve ders çalışma masamın altına, koltukların arkasına ve balkona baktım. Hiçbir yerde yoktu.

Odadan çıktım ve odama en yakın olan misafir odasına girdim. Kerem ve Enes burada yatıyordu. "Toprak!"

Yataktan yere düşen Kerem, "O kim amına koyayım?" dedi kızgınlıkla. Enes doğrulurken, "N'oluyo' yine ya?" diyerek mızmızlandı.

Odadan çıkarken, "Toprak yok!" dedim. Sesim beklediğimden yüksek çıkmıştı.

Banyoya, tuvalete, mutfağa ve salona gittim, saklanabileceği her yere baktım. Masaların ve sehpahaların altına, koltukların, vitrinlerin ve perdelerin arkasına, duşakabine... Ama yoktu hiçbir yerde yoktu.

"Yok!"

Bağırarak oturma odasına girdim. Uzay yattığı koltuktan sıçrayarak kalkmış ve peşimden gelen Kerem ve Enes'e bakmıştı.

"N'oluyo' lan?"

Kerem omuz silkerken, Enes dudak büzdü.

Aldılar!

"Toprak neredesin abim?!"

Balkona çıktım. İçeri girdim. "Korkmana gerek yok! Seni onlara vermeyeceğim!"

Yoktu. Ellerimi saçlarımdan geçirdim ve yolarcasına çektim.

"Sikeyim!!"

"Bulut n'oldu?!"

"Lan bi' dursana!"

"Kimi arıyorsun Bulut?!"

Sayıklamaya başladım.

"Tutamadım, tutamadım, tutamadım!"
Uzay yanlarından geçecekken durdurdu ve kollarımdan tutup sarstı."Neyi tutamadın?!"

Gözlerine baktım. "Sözümü!" Kollarını itip odama doğru ilerledim. "Ne sözü amına koyayım?"

Odama girdiğim gibi kapıyı kilitledim ve odanın içinde volta atmaya başladım. "Aldılar! Aldılar onu aldılar!" Sesim kısık çıkıyordu.

"Söz verdim ona ben!"

Arkadaşlarım kapıya vurmaya başladı. "Bulut aç kapıyı!"

"Bak beraber buluruz!"

Yeşil koltulardan birine oturdum ve kollarımı dizlerime dayadım. Gözlerimi kapattım.

'Orada olmayacaksın, benim evimde olacaksın.'

'Sende yanımda olacak mısın?'

'Olacağım...'

Olamadım ama!

Kafamı ellerimin arasına aldım ve gözlerimin dolmasına izin verdim. Bir çocuğa yardım eli uzatmıştım, tutmuştu ama zorla ayırdılar ellerimizi.

Koltuktan kalkıp, uyandığım yere tekrar uzandım.

Tavanı izlerken, sol gözümden bir yaş akmasına izin verdim. Gözyaşım şaşağımdan akıp saçlarıma karışırken sağımda bir kıpırtı oluştu.

6 YAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin