♡Medya: Enes.♡
Bulut Gök...
Beynimde ki sesler durmuyordu. Durduramıyordum. Etraftaki sesler kulağıma boğuk şekilde ulaşıyor, ne dendiği anlaşılmıyordu.
Kerem muhtemelen ayağa kalkıp dövüşmeye devam etmiş, Enes üstünde ki ayıdan kurtulmuştu sanırım.
Anneannem ne yapıyordu acaba şu an? Ya da babaannem? Peki ya dedemler? Kavga ettiğim için bana çok kızarlar mıydı? Nermin teyzem çok mu üzülürdü bizi böyle görünce?
Arkadaşlarımın canı çok mu yanar?
İzi kalır mıydı yaralarımızın? Pişman olur muyduk?
'Aptal!'
Hayır! Olmazdım!
Altımda ki çocuk acıyla bağırmaya başlayınca, Uzay, "Bulut dur artık!" demişti.
Ne?
Altımdaki çocuğa baktım. Kafasına sadece 1 santim cam girmişti. Tamam belki 2 santim.
Ne yapıyorsun Bulut!!?
Hızla bıraktım camı. Kalktım ayağa, çocuk derin nefesler alırken.
Ardından Emre'yi buldu gözlerim. Çocuğa bağırarak bir şeyler diyordu elini kaldırmıştı.
'Güzel torunum benim...' 'Aptal!' 'Aslan parçası...' 'Anne bırakmayın beni!' 'Affet bizi aslanım...' 'Velet!' 'Baba!'
Bağırdım. "Rahat bırakın artık beni! Rahat bırakın!" Emre'ye doğru koştum ve beline sarılıp, duvara ittim. Karnını yumruklamaya başladım.
"Yeter lan! Yeter!!"
Saniyeler sonra kollarımdan çekildiğimde çırpınıyordum. Emre dayanamamış ve yere düşmüştü. Yüzü yorgun olduğunu belli ediyordu.
"Bırak! Bırak lan!"
Bırakmıyorlardı. "Nasıl bağırırsın ona! Kimsin lan sen?! İt!"
"Bulut tamam artık!"
"Bitti Bulut, dur!"
Durmayacaktım. "İstemiyorum! İstemiyorum! Durmayacağım! Bırak beni! Bıraksana lan!.. Hiç mi acıman yok senin!? Bir bok olduğunu sanıyo'sunuz di mi!? Bir çocuğu dövünce, itip kakınca saygı mı gösteriyorlar sana! Egon anca mı tatmin oluyor!?" Gözlerim yanmaya başladı hafifçe.
"Tek bildiğiniz çocuklara vurmak lan! Tek bildiğiniz çocuklara vurmak(!), bağırmak(!), tecavüz etmek! Hiç kimse de çıkıp sormuyo' 'Neyin var' diye! Hiç kimse sormuyo'!"
Ardından durmamı sağlayan o beden... "Bulut..."
Rüya...
Kollarını yavaşça bedenime sarıp, adımı söylediğinde kaskatı kesildim. Göğsüm de ağlayan bedene sardım kollarımı. Gözyaşlarım ilerlemeye başlamıştı artık yanaklarımdan. Saçlarından öptüm Rüya'yı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 YAŞ
DiversosOnlar ailenin ne demek olduğunu bilmiyorken, birbirlerinin ailesi olmuştu bile... --- Her insan, sevdiği kişinin hayatını güzelleştirmeye çalışır. Yönelimi ne olursa olsun! Sevdiği kişi üzülmesin, hep mutlu olsun ister. Onu daima yanında, bir nefe...