Selam!
Nabersiniz?
Umarım iyisinizdir.
Ben bok gibiden halliceyim. Grip oldum. Ölüyorum burnumu silmekten. Kolum kopuyor zaten.
Yazın ortasında nasıl grip oldum amk ben? Hayır, yani soğuk su içmiyorum, dondurma yemiyorum.
Milyonluk soru, bunlara rağmen nasıl grip oldum?
Bol bol oy verip yorum yapmayı unutmayın!¡
İyi okumalar:))
***
Yattığım yerden doğrulup yataktan aşağı atladım. Ardından tek kelime dahi etmeden melez hızımla odadan çıktım. Alex'in sorusu üzerine Austin de benden bir cevap beklemişti ancak ben odadan çıkmıştım onlara istedikleri cevabı vermeden.
O cevabı kendime de vermeyecektim.
Melezlerin olduğu katta rastgele yürümeye başlarken biri kolumdan tutup beni kendine çevirecekken kolunu hızla tutum ve ters çevirip arkasında sabitledim. Her şey saniyeler içinde gerçekleşirken kokusu burnuma doldu. Elektrik çarpmış gibi ondan uzaklaşırken bana baktı bir süre. Ne diyeceğini bilemiyormuş gibiydi.
"Birazdan yemekhaneye gideceğim. Benimle gelir misin?"
Birkaç saniye gözlerimi kırpıştırıp ciddi olup olmadığına baktım. Alfa Hilal Kurdumuz ne saçmalıyordu?
"Duyamadım. Tekrar eder misin, Jack?"
Tek kaşımı kaldırmış tehditkar bir şekilde ona bakıyorum. Yüz ifadem daha çok hele bir tekrar et, bak nasıl ağzına sıçıyorum der gibiydi.
Derin ve sıkıntılı bir nefes alıp bir eliyle zaten dağınık saçlarını daha çok dağıttı. Saçlarının bu şekilde gözükmesi için elli yıl ayna karşısında uğraştığına her şeyim üzerine bahse girebilirim.
"Benimle yemek yer misin, Luna?" diye tekrar etti, salak şey.
Bakın, siz de gördünüz. Şahidimsiniz. Onu uyardım mı? Uyardım. O zaman günah benden gitti. Sonuçta kendi ölüm fermanını kendisi hazırladı.
Üzerine atlayıp onu boğacağım sırada bir çift kol belime dolandı ve beni geri çekmeye başladı. Debelenip beni tutan kollara gelişigüzel yumruklar savurdum.
"Bırak beni. Bu kez onu elimden kimse alamaz. Öldüreceğim onu. Onu liğme liğme edeceğim. Sonra her bir parçasını yedi kıtaya gömüp geri kalanını kurtlara yem edeceğim. Sırf işsizlik olsun diye!"
Bunu gerçekten yapacaktım. Hem beni aldatmıştı hem de karşıma geçmiş beraber yemek yiyip yemeyeceğimizi soruyordu.
Ben bunu öldürürüm. Şerefsize bak!
Tamam, sevgilisinin onu aldatmasını sağlayarak benden özür dilemesine ve bok gibiden hallice olmasına sebep olmuş olabilirdim.
Ama hak etmişti bana ne!
Kırmızı hapı istiyorum ben. Mavi hap güzel değil. Kırmızı, kırmızı!
"Elbette yapabilirsin ama doğru zamanın şu an olduğundan şüpheliyim." diyen sesi duyduğum zaman durdum.
Alfa Karanlık Kurt?
Aklıma dehşet-ül vahşet bir fiki-bir saniye vahşet-ül dehşet mi doğrusu yoksa dehşet-ül vahşet mi? Bence vahşetin dehşeti yerine dehşetin vahşeti daha havalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Ay / ASKIDA
FantasiYks bitene kadar bölüm gelmeyecek ne yazık ki. *** Kitap şarkısı : Twenty One Pilots - Heathens *** Cennet Işıkları ve Cehennem Soylular... İçlerinde vampirler, kurtlar, melezler, cadılar ve daha pek çok ırk barındıran iki güçlü soy... İkinci bir...