Esmay kon nog steeds niet geloven dat ze daadwerkelijk in Venetië waren. Het was mooi en indrukwekkend om te zien. Je kon aan de architectuur duidelijk zien dat het een oude stad was. De gondelvaart had haar er een mooie indruk van gegeven. Het was ook niet verkeerd om Lúc als gezelschap te hebben. Ze zag duidelijk dat hij echt zijn best had gedaan. Zijn houding was heel anders dan in Rome. Veel ontspannener en zijn arrogantie leek bijna verdwenen te zijn. Ze liepen samen wat straatjes door. Lúc had verteld dat hij had gereserveerd bij een restaurant. Ze had haar arm door de zijne gestoken en zo liepen ze verder tot ze bij het restaurant aankwamen.
Binnen stond een gastheer al op ze te wachten. Lúc zei iets in het Italiaans tegen de gastheer en vervolgens werden ze naar hun tafeltje geleid op het dakterras. Toen ze bij het tafeltje aankwamen hapte Esmay naar adem. Het tafeltje stond tegen de balustrade aan en gaf uitzicht op het water en een van de eilanden van Venetië.
'Wat een mooi uitzicht!' riep ze uit. Lúc knikte en schoof haar stoel naar achter zodat ze kon gaan zitten. Nadat ze zat nam hij plaats naast haar. Vlak daarna kwam een serveerster aan met een fles witte wijn. Ze opende de fles en schonk de glazen in. De fles zette ze vervolgens op tafel.
'Hoe vergaat het plannen van de bruiloft?' vroeg Lúc geïnteresseerd. Esmay keek ongemakkelijk weg. Ze moest meteen denken aan wat haar zusje had gezegd tegen haar moeder. Esmay was zeker opgelucht dat ze daarna geen vervelende opmerkingen meer van haar moeder had gekregen over hoe ongebruikelijk het was dat Kelsey eerder trouwde.
'Volgens mij verloopt alles volgens schema en hebben Sienna en Kelsey alles onder controle,' zei ze als antwoord op zijn vraag. Hij knikte.
'Dat is goed om te horen.' Esmay knikte. Uiteindelijk zou ze het hem toch moeten vertellen. Ze besloot er voor nu even niet aan te willen denken. Ze zou het hem heus wel vertellen, maar niet nu. Voor nu wilde ze nog even genieten van het moment.
De date verliep vlot. Er was op geen enkel moment een ongemakkelijke stilte gevallen en ze was meer te weten gekomen over Lúc en hij ook over haar. Inmiddels zaten ze weer in de auto onderweg naar haar hotel. Ze droeg zijn jas die hij voor de zekerheid had meegenomen. Halverwege de avond was het flink afgekoeld en zelf had ze er niet aan gedacht om een jas of vest mee te nemen. Zodra Lúc door had dat ze het koud had was hij zijn jas gaan halen uit de auto. Het rook heerlijk naar zijn luchtje en ze kon het niet laten om af en toe even te ruiken. Ineens voelde ze zijn hand op haar knie en ze kreeg er een warm gevoel van.
'We zijn er,' zei hij zacht voor hij uitstapte. Lúc liep om de auto heen om haar deur open te doen. Hij liep met haar mee tot ze bij de juiste deur van haar hotelkamer waren aangekomen. Ongemakkelijk bleef ze nog even staan.
'Dank je wel voor deze avond, ik heb het erg naar mijn zin gehad,' zei ze en ze keek hem aan. Hij keek terug naar haar en ze zag zijn ogen even afdwalen naar haar lippen.
'Ik ben blij dat je het naar je zin had,' zei hij en deed een stap naar voren, waardoor ze nu zo dicht op elkaar stonden dat ze zijn adem op haar huid kon voelen. Ze kreeg het er warm van, maar ze durfde niet in beweging te komen. Ze bleven elkaar aankijken tot Lúc de laatste stap overbrugde en zijn lippen op de hare drukte. De kus was gepassioneerd en vurig. Ze twijfelde geen moment en zoende hem terug. Hun lippen bewogen synchroon met elkaar en ze voelde zijn handen over haar lichaam gaan. Het was nog zacht uitgedrukt om te zeggen dat ze genoot van het tintelende gevoel dat hij daar achterliet. Het was maar goed dat hij haar overeind hield, want de kus lieten haar benen aanvoelen als pudding. Ze opende de deur van haar hotelkamer en samen liepen ze al zoenend de kamer binnen. Lúc sloot de deur en verbrak even de kus. Hij keek haar even indringend aan voor hij de kus weer hervatte. Ze merkte dat ze de knoopjes van zijn overhemd opende en haar handen verkende zijn gespierde lichaam. Lúc trok zijn overhemd verder uit en gooide het ergens op de grond. Ze voelde hoe hij voorzichtig haar jurkje open ritste en ook haar jurkje belandde ergens op de grond. Hun kus werd dieper en vuriger. Ze voelde hoe zijn handen over haar lichaam gleden en het voelde geweldig. Ondanks dat dit haar eerste keer was, voelde ze zich op haar gemak bij hem. Ineens voelde ze dat hij haar optilde en naar de slaapkamer droeg. Hij zette haar voorzichtig op het bed, alsof ze breekbaar was. Ze verbraken de kus kort om even op adem te komen.
'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg hij ineens. Ze twijfelde geen enkel moment en knikte. Meteen bloosde ze.
'Dit is mijn eerste keer,' fluisterde ze gespannen. Zo relaxed als dat ze zich net voelde, zo onzeker en gespannen voelde ze zich nu. Even keek Lúc haar met grote verbazing aan.
'Dan moet dit moment speciaal worden,' zei hij en hij gaf haar een kus op haar wang. Lúc liep de slaapkamer uit en verdween voor een tijdje. Ongemakkelijk wachtte Esmay tot hij zou terugkomen. Toen hij weer in de slaapkamer verscheen had hij waxinelichtjes bij zich en een aansteker. Hij stak een aantal waxinelichtjes aan en plaatste ze op verschillende plekken in de kamer. Daarna legde hij de aansteker weg en richtte zijn aandacht weer op Esmay. Hij kuste haar kalm en gepassioneerd, maar al snel verdiepte hij de kus. Lúc verbrak de kus om verder te gaan in haar nek. Hij ging steeds lager tot hij uitkwam bij haar borsten. Hij kuste ze en beet speels in haar tepel. Ze had nooit gedacht dat dit gevoel zo opwindend zou zijn en ze had zeker nooit gedacht dat ze dit moment met Lúc zou ervaren.
JE LEEST
Onweerstaanbare Liefde
RomanceLúciano Ravellini is miljardair door zijn succesvolle beveiligingsbedrijf Ravellini Security. Door hard werken heeft hij bijna alles bereikt, natuurlijk weet hij ook wel dat zijn uiterlijk de nodige bijdrage heeft geleverd. Iedere vrouw die hij tege...