yirmiiki,

541 51 20
                                    

"Çağıl yeter bence." Elindeki şişeyi almaya çalıştığımda daha çok kendisine bastırdı ve küçük bir kız gibi omuz silkip dudaklarını büzdü.

"İçeceğim ben, size ne?" Yarım saattir uğraştığım için sinirli bir soluk verdim ve gerimizde bizi izleyen Reha'yla Özde'ye baktım.

"Top sizde, Çağıl sağolsun benim de artık içmeye ihtiyacım var." Yanlarından geçerken Reha'nın omzuna iki kere vurdum ve açık büfe tarzı yere geçtim, ardından bilekliğimi göstererek bira istedim.

"Bana da bir tane versene." Bir anda yanımda biten Arda'ya artık şaşıramıyordum bile. Görevli kadın iki şişeyi önümüze bıraktığında cebimden parayı çıkarıp verdim, Arda da kendisininkini ödeyip bana baktı.

"Niye geldin yine?"

Sırıttı ve elini kaldırıp birasını gösterdi. "Belli olmuyor mu?" Gözlerimi devirip ondan bakışlarımı çektim ve boş bir yer aramaya çalıştım, havuzun yanı şu anlık boştu.

"Nereye?" Diye mırıldandığında ona baktım.

"İznin olursa son günümü güzel geçirmek istiyorum."

"Benle de güzel geçirebilirsin." Dedi iddialı bir ses tonuyla. Ona kaşlarımı kaldırarak baktım, ardından Arda'nın yanından geçip az önce boş olduğunu gördüğüm yere doğru yürümeye başladım. "Ciddiyim, bugün mesela sadece benimle takılsan çok eğlenirsin."

Yere oturup biramı açarken dilimi damağıma bastırıp cıkladım. "Asıl sen yanımda olmazsan daha güzel eğleneceğim."

Hiç sormadan yanıma oturdu. "Bir günlüğüne kasıntılık yapma, Lavin. Altı üstü basit bir şey sormuştum."

"Ben kasıntılık yapmıyorum." Kaşlarımı çattım.

Kafasını salladı ve kesin bir ifadeyle konuştu. "Aynen öyle, yapıyorsun." Dudaklarını yaladı ve gülümsedi. "Hem de koca okulda benden sonra gelen ilk kasıntı sen olabilirsin."

Gözlerimi devirdim. "Abartma."

"Kabul mü?" Dedi bir anda konuyu döndürerek. "Geceyarısına kadar benimle olacaksın ve şu tavrını," eliyle beni gösterdi. "-keseceksin. İki arkadaş gibi olacağız."

Yerimde dikleştim ve gülümsedim. "Sırf kasıntı olmadığımı kanıtlamak için kabul." Şişeyi kaldırıp ona uzattığımda hiç düşünmeden kendi şişesini çarptı ve aynı anda içerken birbirimize bakıyorduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Selfish[yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin