üç,

673 44 9
                                    

"Beni dinliyor musun sen?" Çağıl'ın sabırsız sesiyle ürpererek ona döndüm.

"Üzgünüm, ne diyordun?" Arkasına dönüp baktığım yere baktı ve ardından bana döndü.

"Cidden aptal olmalısın."

"Öyle olmalıyım," diyerek onu onayladım ve tekrar gülerek arkadaşlarıyla sohbete dalan Arda'ya öfkeyle baktım. "Aksi taktirde bunun başka bir açıklaması olamaz."

"Dönüp dolaşıp neden tekrar ona saplandığınla ilgili düşünmeyi aylar öncesinde bıraktım," dedi umursamaz bir ses tonuyla, ardından ellerini omuzlarıma koydu ve bedenimi hafifçe sarsıp ona bakmamı sağladı. "Fakat bu akşam o grubu dinlemeye gideceğiz."

"Param yok ki," dedim işin içinden sıyrılmaya çalışarak.

Bunu dememi bekliyormuş gibi sırıttı. "Ben hallettim." Gözlerimi devirip çimlerden kalkmak için hareketlendim ve ona tepeden baktım.

"Bir gün de sadece evde otursak?"

Dilini damağına bastırarak cıkladı. "Benimle arkadaş olduğun sürece bu biraz zor." Bıkkınca nefesimi verip kafamı kaldırdığımda bize doğru gelmekte olan Reha'yı gördüm. Sanırım dersi şimdi bitmiş olmalıydı.

"Yine niye sinirlendirdin bu kızı?" Reha'nın Çağıl'a yönelttiği soru karşısında cevabını merak ettiğim için ben de Çağıl'a döndüm.

"Evet Çağıl, niye sinirlendirdin beni?"

Çağıl dirseklerini çimlere dayayıp bacaklarını da iyice uzattı ve yarı yatar bir şekilde kafasını kaldırıp Reha'ya baktı. "Bu kız ben olmasam dışarıdan bihaber." dedi bu kız kelimelerini vurgulayarak. "Anca yatıp düşünüyor." Diye devam ettiğinde bakışlarım istemsiz karşıda grubuyla oturan Arda'yı buldu, ardından yanlış bir şey yapmışım gibi tekrar onlara döndüm.

"Birinci olarak düşünmeyi seviyorum, ikinci olarak dışarı çıkmasam da bir şey kaçırmam."

"Haklı," Reha'nın destekleyen cümlesiyle gülümsemem arttı ve kaşlarımı kaldırarak Çağıl'a baktım. Sesini inceltip yüzünü şekilden şekile sokarak, "Haklı." Dediğinde Reha'yla güldük. Elimi ona uzattığımda itiraz etmeden tuttu ve benden destek alarak çimlerden kalktı.

Beraber kampüsün içindeki kantine doğru yürürken Arda'ların yanından geçtik ve kısa bir an için bile olsa ona ve sevgilisi Umay'a baktım.

Ne kadar da mutlulardı,

Benim aksime.

***

Acaba hikayeyi bu hesapta paylaşmak iyi bir karar mıydı ya

Selfish[yarı texting]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin