Noah:
Cand ies din cabina de dus imi aud cum imi suna telefonul ca toti dracii. Il ridic din patul dezordonat si vad ca varul meu este cel care ma suna disperat.
- Da, zic eu plictisit.
- Te-ai pregatit pentru diseara? intreaba el si ii simt entuziasmul in voce.
- E ora unu dupa-amiaza si tu ma intrebi daca sunt gata?
- Da, cine nu e gata? spune el bufnind, de parcă e o crimă sa nu fii pregatit deja.
- Nu mi se pare mare lucru, e doar o cursă.
- Ba da, este! Ryder vine in Vegas pentru a concura.
- Și cine dracu e Ryder?
- Este un pilot foarte bun, cel mai bun!
- Și va cunoasteti?
-Da...Poți spune ca ne cunoastem... spune varul meu ezitand.
-Vreau sa stiu? spun eu cu un ranjet pe fata.
-Am fost impreuna. Nu e mare lucru!
- Ce persoana norocoasă a fost cand era cu tine, spun eu ironic.
- Deci, ne vedem acolo, Cam schimba repede subiectul. Si nu uita sa o iei pe Michelle.
- De ce nu o iei tu?
- Eu o iau pe Shayla. Iti trimit acum adresa ei, zice si închide apelul.
Imi pun telefonul pe noptiera si incep sa ma imbrac. Pe drum catre casa lui Michelle ma gandesc la Hailey. Ma intreb ce face, cum se simte, ce crede despre mine. Nu trebuia sa plec, chiar daca ea mi-a spus sa o fac. Am fost un laș. Eu sunt cel care a convins-o sa intre in piscina. Faptul ca ne-am apropiat unul de celalalt nu e in totalitate doar vina mea. Nici eu nu sunt sigur ce dracu o sa fac cu viata mea in momentul asta. Imi amintesc ca sunt la volan cand ma claxoneaza un idiot.
Ajung in fata locuinței lui Michelle. Este o căsuță de dimensiuni decente, alba, cu un singur etaj. Casa are in fata o mica gradina cu flori si o terasa. Este ingradita de un gard alb care pare să nu aibă mai mult de un metru jumate. Pentru o secunda ma simt ca o iau cu masina pe Scufita Rosie. Cand deschid usa mașinii și dau sa deschid poarta, o femeie cu par alb cret, care are probabil peste 60 de ani deschide usa din lemn a casei.
- Buna, tinere!
- Buna seara!
- Ai venit sa o iei pe Michy? Eu sunt bunica ei, Eva, spune ea deschizandu-mi poarta.
- Buna, Noah! Michelle spune de pe terasa casei. Bunico, el e Noah, un prieten de-al meu. Eu plec, sa nu ma astepti, Michelle ii zice bunicii sale, iar ea o pupa pe obraz.
Fata pe care am venit sa o iau poarta niste jeansi rupti si un top verde neon care ii face sânii mai mari. Dupa ce ne indepartam de doamna mai în vârstă începe să vorbească.
- Daca vrei sa te uiti la sanii mei trebuie doar sa ceri! Zice ea râzând.
- Culoarea aia iti ia ochii, nu ai cum sa nu te uiti, ma apar eu.
- Cu siguranta, spune ea si urca in masina, pe locul copilotului.
Bag cheia in contact si aprind radioul. În timp ce ea imi spune despre cat de misto este viata in Vegas si ca ar trebui sa ma mut si eu aici, imi arata pe unde sa o iau ca sa ajung la locul unde se tine cursa. Are loc langa o șosea veche pe care nu se mai circula, iar langa ea este o benzinărie părăsită. Începuse să imi vorbeasca despre Ryder, fostul varului meu, care este un pilot foarte bun si ca este sigura ca el va fi cel care va castiga cursa. Dar nu o ascult prea mult. Ma gandesc sa ma intorc mai repede in Atlanta, deoarece trebuie sa ma intalnesc cu Hailey.
- Acum baga-te pe drumul din stanga, imi arata Michelle cu unghia ei neagră.
Ajungem pe un drum din pădure care te duce direct la benzinăria aceea. In cinci minute suntem deja in locul in care, după cate mi-a spus fata de langa mine, se întâmplă cele mai importante evenimente cu masini din Vegas. Sunt o multime de oameni pe aici de aceeasi varsta ca a mea si a lui Michelle. Majoritatea beau, asculta muzica si se sărută unii cu alții.
- Îi vad pe Cam si pe Shayla! Hai sa mergem la ei, si parchezi masina tot acolo.
Ne indreptam spre ei si vad ca cealalta fata care a venit e foarte entuziasmata.
- Ati venit! Shayla spune bucuroasă cu o voce pitigaiata si ne îmbrățișează prietenește.
- Cursa începe în 30 de minute, varul meu spune si isi aprinde o țigară. Un prieten din Chicago vine sa vada cursa, il cheama Liam, poate Noah il cunoaste.
- Ce sunt eu, Wikipedia? Crezi ca stiu pe toată lumea? Spun eu uitandu-ma in jur.
- Te uiti dupa cineva? Michelle ma intreaba.
- Nu, doar...
Înainte să îmi dau seama ca de fapt căutam pe cineva, dar nu m-aș fi așteptat niciodata sa o vad aici, o observ pe Hailey. Mă mai uit inca o dată ca să mă asigur că nu am vedenii.
Ce dracu cauta ea aici? De ce nu e in Chicago? De ce a venit aici?
In timp ce ma uit la ea, vad ca si ea m-a văzut. Observ ca un băiat înalt blond coboară din masina neagra din spatele ei si ii spune ceva la ureche.
- Ala-i Liam! Cam spune arătând spre Liam, iar acel Liam este baiatul care sta langa Hailey.
Fata brunetă pe care am sarutat-o si prietenul ei blond, dar mai uratel daca ma intrebi pe mine, nici pe departe sa ma intreaca, se îndreaptă spre noi.
- De ce fata cu care e Liam pare că mai are puțin și leșină? Intreaba Shayla.
- Probabil din acelasi motiv din care si Noah este uimit, exclama Michelle uitandu-se la fata mea, iar apoi la cele doua persoane care vin spre noi.
- Va cunoasteti? Shayla intreaba.
La dracu, nu aici!
- Salut, frate! Liam spune dand mana cu Cam, iar apoi se întoarce la Hailey si o vede palidă. Esti bine? O intreaba el.
- Ummm, da. Trebuie sa il sun pe Edan, spune si pleaca din fata mea.
In timp ce Cam ne prezintă prietenului său, eu ma uit dupa fata care ma intereseaza. Ei incep sa vorbeasca despre niste prostii pe care nu le ascult si eu ii intrerup:
- De unde o stii pe Hailey? îmi scapă mie.
- Ne-am intalnit la un interviu saptamana asta si a fost de acord sa vina cu mine in Vegas.
Cat de naivă sa fie sa vina cu un necunoscut in Vegas?
- Si de ce ai luat-o cu tine in Vegas?
Înainte ca Liam sa poata sa imi răspundă la intrebare, un baiat cu parul pana la umeri, inchis la culoare si verde pe la varfuri se apropie de noi. Are multe tatuaje pe mâinile sale si pe gât și cu piercinguri in spranceana si in buza. Nici nu am cu cine sa-l descriu, pentru ca nimeni nu arata in asemenea hal.
- Măi, măi, măi, ce avem noi aici? Cam, cum o mai duci? Iti e dor de mine?
- Salut, Ryder! Cam spune serios.
- Nu ma prezinți amicilor tai? Intreaba "șmecherul" pe un ton superior.
Varul meu ne prezintă fostului său, iar cand Cam i-o arata pe Hailey care se îndreaptă spre noi cu ochii in telefon, Ryder spune uimit:
- Hailey?
Cand aude glasul gros al lui Ryder, Hailey isi ridica privirea din telefon rapid.
- Da? Ne cunoastem?
- Nu iti dai seama cine e in fata ta? Ryder spune si isi duce mana la inima si ofensat continuă să spună: Cum ai putut sa ma uiti in acesti trei ani in care nu ne-am mai vazut? Rățușca mea nu isi aminteste de rățoiul ei, Ryder? Zice afișând un zâmbet batjocoritor.
De unde o stiu vagabonzii astia pe Hailey? Ea face ochii mari si se da cu un pas mai in spate.
- Nu! Nu se poate!
- Acum umbli cu bogătași? Nu te stiam asa de fraiera.
- Ce vrei sa spui? Intreaba Liam.
- Nu o stiti pe Hailey din trecut? Ati gasit persoana potrivita sa va spuna, Ryder spune ranjind.
- Ryder, nu!
- Ce nu vrei sa aflam, drăguță? Michelle intreaba punandu-si mâinile în sân.
Daca nu as fi asa concentrat sa nu ii trag un pumn lui Ryder, i-as dat unul lui Michelle. Daca o tine tot asa jur ca va avea de suferit. Nemernicul se mai uita inca o data la fata lui Hailey care are ochii inlacrimati si incepe se spuna:
- Sunt fostul ei iubit. Ne-am cunoscut in New York, unde locuia ea inainte sa se mute in Chicago. Parintii ei sunt putred de bogați, ii ofereau tot ceea ce voia, dar erau foarte protectivi, nu o lăsau afara dupa ora 10, mergea însoțită la scoala.
UNU.
-Prin clasa a 11a Hailey s-a cam săturat să asculte de parintii ei si a inceput sa chiuleasca, sa se furiseze noaptea din casa. Si unde mergea ea? Venea la curse, acolo ne-am cunoscut. Nu credeam ca o fata ca ea îmbrăcată cu haine mai scumpe decât apartamentul in care trăiam si care parea fitoasa, urma sa ma faca sa pierd atatia bani.
DOI.
-Era sigura pe ea, stia cum sa faca pe cineva sa tacă din gură. In prima ei seara la curse, o colega de-a ei de la scoala i-a făcut cunoștință cu mine. Mi-a plăcut de ea din prima, stiam ca e facuta pentru mine si stia si ea, dar nu ma lasa niciodată sa i-o trag chiar dacă eram impreuna, era foarte incapatanata.
TREI.
- Ajunge! Tip eu si ma arunc asupra lui. Ii dau un pumn în față, iar apoi inca unul si vad cum începe să ii curgă sângele pe fata.
- Noah, încetează! Spune Hailey cu voce tare si ma dau jos de pe javra asta.
- Hailey...zic eu si incerc sa pun mana pe umărul ei însă ea mi-o da la o parte.
- Lasă-mă, spune ea cu voce tare si pleaca la masina plângând, iar Liam se duce dupa ea.
Ryder se ridică de pe jos si isi pune mana pe fata.
- Idiotule! Acum ma doare fata îngrozitor si nu mai pot participa la cursa! Si la dracu, aveam nevoie de banii ăia!
- Pentru ce, să-ți cumperi droguri?
- Nu te intereseaza! Vei participa in locul meu, te vei da drept eu, Ryder zice amenințător.
- Nici gand.
- Daca nu faci asta, voi continua sa le spun tot ce stiu despre Hailey si te voi da in judecata pentru ceea ce mi-ai facut, zice el arătând spre fata sa sangerie.
Nu mi-ar pasa daca asta m-ar da in judecata, as spune ca apărăm pe cineva, dar sa le spuna ăstora despre trecutul lui Hailey, la dracu nu! Nici eu nu il cunosc pe tot, stiu dar partea aia in care ea e împușcată de el. La dracu, vagabondul asta e si nebun!
- Bine, zic printre dinți.
- Masina mea e aia negru mat, iti pui casca ca sa nu vada ca nu-s eu. Acum du-te la masina, cursa începe în 10 minute.
Ceea ce urăsc cel mai mult este sa imi dea cineva ordine, mai ales venind de la un drogat, dar trebuie sa il ascult ca un cățeluș, pentru Hailey. Pentru Hailey.
CITEȘTI
Daca nu s-ar fi întamplat
RomanceAtunci cand iubesti pe cineva ii dai o parte din inima ta acelei persoane, iar daca esti destul de norocos si acea persoana iti va da din a ei. Dar daca ea pleaca si ia ceea ce tu i-ai daruit, ce faci? Noah face parte dintr-una dintre cele mai in...