Hailey:
Iau un taxi pana la aeroport. Sunt destul de încântată de excursia in Vegas, nu am mai fost pana acum in acel oras plin de viata. Ma uit pe geam si vad aeroportul. Este o zi călduroasă în Chicago, încât poti purta pantaloni scurți, dar eu prefer sa port o salopetă neagră cu pantaloni lungi. M-am uitat pe prognoza meteo si am vazut ca in Vegas va fi destul de cald, bine ca mi-am luat si o crema cu protecție solară. Sunt emotionata pentru intalnirea cu Liam, deoarece mi se pare ciudat faptul ca m-a invitat in Vegas dupa doar o intalnire. Nu, o intalnire nu este cuvantul potrivit. Mai mult o vedere.
Ajung in fata aeroportului si il vad pe Liam. Poarta niste pantaloni scurți bej si un tricou alb subțire. Nu pot sa nu observ brațele sale musculoase. Cobor din taxi si imi iau din portbagaj micul meu geamantan bleu marin.
- Bună, ii zic eu zâmbind si merg spre el.
- Hey! Pot sa te ajut cu bagajul?
- Esti prea amabil ca sa fii real. Da, ma poti ajuta. Ii înmanez bagajul meu băiatului blond din fata mea, ochii ni se întâlnesc. Rămânem tăcuți timp de 5 secunde, dar, în acest timp simt cum obrajii mi se imbujoreaza, iar si ai lui Liam la fel.
- Păi avionul este gata, rupe el tăcerea, sa mergem.
Dau din cap afirmativ, iar eu il urmez in frumosul avion privat.
Ma asez pe un scaun din piele crem si Liam se așează în fața mea. O stewardeza vine cu două pahare de șampanie și ne toarnă în ele lichidul cu bulbuci. Observ cum fata îmbrăcată în albastru il soarbe din priviri pe Liam. Wow, băiatului ăstuia ii cad toate fetele la picioare!
-Esti pregatita pentru Vegas?
- Da, cred. Asta e avionul tau? Il intreb uitandu-ma in jurul meu.
- Al familiei mele, spune si ia o gura de șampanie și pune la loc paharul pe masa dintre noi. Iti place?
- Este... Wow!
- La ora 2 ajungem in Vegas.
- Cursa nu e seara?
- Ba da, dar avem alte lucruri de facut pana atunci.
- Ce?
- Vei vedea, Liam spune si imi face cu ochiul.
- Voi coborî din avionul asta daca nu imi spui ce, zic eu serioasă.
- Calmeaza-te, nu te voi omorî. Întâi trebuie sa ne cazam la hotel, apoi trebuie sa mâncăm. Lucrurile astea necesita timp.
- Daca ceea ce spui e adevarat, atunci e in regula. Daca nu, stiu karate. La vorbele scoase de mine, amandoi incepem sa râdem.
- Și de unde esti?
- Sunt din New York.
- Și ai venit sa studiezi dreptul in Chicago. De ce?
- Acum ma intervievezi? Ceea ce trebuia sa faci atunci la cina?
- De ce sa pierzi o cina cu o fata deșteaptă și frumoasa vorbind despre afaceri, cand o poti face sa zâmbească dansând cu ea?
- Ca sa stii cu cine te urci intr-un avion. Poate te mint si de fapt vreau sa te omor.
- Adevarat. Presupun ca vei fi un avocat mai bun decat mine.
De fapt, vreau sa devin judecător, dar nu cred ca trebuie sa stie el asta. Sfatul meu, nu iti dezvălui niciodata întregul plan, poate cineva va vrea sa ți-l dea peste cap.
- Ca sa-ti raspund la intrebare, m-am mutat din New York pentru a incepe o viata noua, departe de toata lumea care ma stia si de tot ceea ce stiam.
- Aha. Si ai prieteni?
- Normal ca am prieteni. Unde crezi ca traiesc, în peșteri? Zic eu ironică, iar el pare surpins. Scuze, nu voiam sa fiu rea.
- E ok, nu trebuia sa intreb asta. Nici nu stiu de ce am întrebat asta, zice calm si isi duce mana la cap.
- Nu am prea multi prieteni, dar acei trei, patru prieteni pe care ii am imi sunt loiali.
- Trei, patru?
- Da, am intalnit pe cineva recent si nu stiu daca suntem prieteni. E complicat... Spun si imi amintesc ca acel prieten m-a sărutat.
- De ce?
Înainte de a-i raspunde la această întrebare mult mai complicată decât pare, iau o gura mare de șampanie.
- Eu si acel prieten ne-am sărutat si amicii nu se sărută, stii?
- Da, inteleg, spune cu glas trist si isi da mana prin par.
- Și nu am vorbit despre asta, a plecat. Iar in urmatoarea zi m-a sunat si era drogat, spun si ma afund si mai mult in scaunul de piele.
- Pare a fi o prietenie complicată. Esti sigura ca vrei sa fii prietena cu o asemenea persoana?
- Da, el... Se comporta diferit cu mine, nu e asa de nesimțit cu mine. Cateodata este, dar nu stiu de ce. E asa de complicat!
- Te place?
- Poate, nu stiu. De ce m-ar săruta daca nu m-ar placea? Sa se convinga ca nu e gay? Spun eu râzând.
- Poate asta face el cu amicele sale, zice si se uita in ochii mei si ma face sa imi pun asa de multe întrebări despre Noah cat si despre el. Ce are Noah cu mine? De ce nu poate sa fie nesimțit tot timpul sau amuzant si de treaba, asa cum e doar cand sunt doar eu cu el? Si Liam... Pare bărbatul perfect, bărbatul pe care aproape orice femeie și-l dorește. Face parte dintr-o familie buna, e destept, frumos, manierat, amuzant, bogat. Si asta ma face sa ma intreb; eu ce vreau?
- Daca vrei ceva, nu ezita sa ii ceri lui Clair, stewardeza. Eu ma voi culca, nu am dormit prea bine azi noapte.
- Ok.
Cand ma uit la Clair , vad deja cum privirea ei ma atinteste. Dumnezeule, fata asta chiar il vrea pe Liam! Crede că il voi lua?
CITEȘTI
Daca nu s-ar fi întamplat
DragosteAtunci cand iubesti pe cineva ii dai o parte din inima ta acelei persoane, iar daca esti destul de norocos si acea persoana iti va da din a ei. Dar daca ea pleaca si ia ceea ce tu i-ai daruit, ce faci? Noah face parte dintr-una dintre cele mai in...