Hailey:
In ultimele trei saptamani am tot lucrat la proiectul impreuna cu Liam si pot spune ca m-am apropiat destul de mult de el. Am iesit de câteva ori în oraș cu el, de obicei luam masa de prânz amandoi si mergem la facultate impreuna atunci cand începem la aceasi ora. In schimb, nu l-am mai vazut pe Noah de la cursa aceea din Vegas. L-am întrebat pe Jason daca vine la ore si a zis ca da, dar pare destul de agitat si de grăbit. In timp ce ma gandesc la asta, il vad pe Noah in masina sa căutând loc de parcare in fata universității. Astept pana cand se da jos din mașină și ma îndrept spre el. Cred ca imi ofera niste explicații. De ce nu l-am văzut în ultimele trei săptămâni. Doar suntem prieteni, nu-i asa?
Cand dau sa trec strada pentru a intra în universitate, un SUV gri imi trece prin fata. Noah. Pare ca timpul încetinește, iar Noah iese din mașină in slow motion ca un salvamar din Baywatch. Ma uit in stanga si in dreapta sa ma asigur ca nu trece nicio masina si traversez strada pentru a ma duce la baiatul care tocmai a iesit dintr-un Maserati gri.
- Buna, Noah! Zic eu serios si ma uit la fata lui.
- Buna Hailey! Ce mai faci? Nu am mai auzit mai nimic despre tine.
- Dumnezeule, esti un increzut arogant incredibil! Spun eu punandu-mi mâinile în sân și uitandu-ma într-o parte. Tu ai fost cel care practic dispăruse de pe data pământului. Nu ai mai dat niciun semn de viata de trei săptămâni.
- Tu nu ai mai dat niciun semn de viata de cand ne-am intalnit in Vegas. Apropo, ce căutai tu acolo cu baiatul ala?
- Pe baiatul ala il cheama Liam si este foarte de treaba si drăguț.
- Si iti ofera siguranta, zice el dandu-si ochii peste cap.
- D-da...
- Toate căutați asta! Cand veti intelege ca, de fapt, aveti nevoie si de putina aventură in viata voastră?
- Liam este aventuros! Nu uita ca el m-a dus la o cursa ilegală cu masini. Stii, ar trebui sa il întâlnești pe Liam, ca sa iti dai seama cum e el cu adevărat.
- Chiar ar trebui. Mâine seara la 7 la Five. Sa nu uiti sa iti aduci iubitelul pentru a mi-l prezenta, spune el cu un aer arogant si pleaca de langa mine.
- Nu e iubitul meu! Ii spun eu.
- Încă, imi raspunde Noah.
Toată dimineata nu ma mai întâlnesc cu Aroganta Sa,dar, in schimb, ma întâlnesc cu Liam si iau prânzul impreuna cu el la o terasă de prin apropierea universității.
Chiar daca Liam este in fata mea si vorbeste cu mine, eu nu ma pot gandi decat la Noah.
- Maine vii cu mine si cu Noah la Five la ora 7, spun eu foarte directa, iar el are o fata uimita. Rasuflu adanc si continui: Noah vrea sa te cunoasca.
- Trebuie sa iti dea acordul pentru a iesi cu mine?
- Poftim? Normal ca nu, zic eu uimita de comportamentul lui Liam. Vrea sa stie ce m-a facut sa vin cu tine la Vegas.
- De ce?
- Va trebui tu sa il intrebi asta.
Cand termin propozitia, telefonul lui Liam incepe sa sune, iar acesta raspunde rapid. Se aude vocea unei femei din celalalt capat al apelului. Baiatul cu ochi albastrii din fata mea asculta foarte atent ce zice aceasta, iar apoi raspunde:
- Voi veni cat de repede pot, la revedere! Si inchide telefonul. Imi pare nespus de rau Hailey! S-a ivit o problema la firma unchiului meu la care lucrez si trebuie sa merg acolo de graba. Ii raspund ca nu este nicio problema, iar acesta imi multumeste si imi spune ca ne vedem maine la Five, apoi isi ia la revedere.
Cand ma uit dupa chelner pentru a-i spune sa imi aduca nota de plata, apare persoana pe care chiar "voiam" sa o mai vad inca o data pe ziua de azi.
- Buna, Hailey! Zice Noah nonsalant. Tot continui sa ma spionezi? Intreaba el si se aseaza pe scaunul din fata mea, acolo unde Liam statea acum nici zece minute. Trebuie sa te opresti din a te holba la mine de fiecare data cand sunt in fata ta, continua el sa spuna.
- Eu nu ma holbez la tine, mint eu. Tocmai plecam.
- Exact cand am venit eu? Vad ca deja ai servit pranzul cu cineva, zice el uitandu-se la farfuria goala din fata lui din care mancase Liam. Cine era, iubitelul tau?
- Liam nu e iubitul meu, Noah, si nici nu va fi, spun eu cat de calma pot fi in acest moment. Si cu el am luat masa, te deranjeaza ca nu ai fost tu in locul lui?
- De fapt, da ma deranjeaza. Cum ai vrea ca relatia noastra de prietenie sa evolueze daca noi nu petrecem timp impreuna?
- Ce vrei sa spui prin prieteni, Noah? Cei mai buni? Sa iti pot spune cele mai intunecate secrete ale mele? Sa iti spun ca vreau sa plang pe umarul tau atunci cand ceva groaznic mi se intampla?
- La dracu, da! Vreau ca eu sa fiu cel care te duce acasa la ora doua dimineata, vreau ca eu sa fiu cel care te duce sa luam pranzul impreuna, Noah spune cu o sclipire in ochi pe care nu am mai vazut-o niciodata.
- Asta e ceva ce ar face un iubit, nu un prieten, zic eu coplesita de emotii.
- Atunci de ce sa nu fim asta? Iubiti? Ma intreaba el si se uita fix in ochii mei, iar eu imi intorc privirea, deoarece nu stiu ce sa ii raspund. De fapt, mint. Sunt o mincinoasa. Stiu ca vreau sa fiu cu el, dar imi e frica ca se va intampla cum s-a intamplat cu Ryder. Se va enerva si va vrea sa scape de mine. Iti place de el, de Liam, nu-i asa? Intreaba el incepand sa rada nervos si vad cum i se inclesteaza maxilarul.
- Noah, nu-i asa nu-mi place de el in felul asta. Nu vreau sa mai experimentez ceea ce mi s-a intamplat cu ultimul meu iubit...
- Iti e frica? Tie? Ce dracu, Hailey? Te stiu doar de vreo luna si esti cea mai curajoasa persoana pe care am intalnit-o vreodata, Noah spune zambind. Nu ti se va mai intampla asta si a doua oara, pentru ca nu va mai fi aceasi persoana. Noah face o mica pauza si continua: Trebuie sa nu iti mai fie frica sa iubesti din nou, sa continui sa faci ceva chiar daca ti-a dat batai de cap atata timp.
Ma uit la fata inocenta a lui Noah. El e pregatit sa o ia de la capat doar dupa cateva luni, iar eu nu sunt pregatita dupa trei ani? Ii raspund baiatului din fata mea cu un zambet, iar apoi spun:
- Multumesc! De data asta tu mi-ai deschis ochii, zic eu surazand.
Schimb subiectul cat de repede pot si ii spun ca Liam a fost de acord sa ne vedem la restaurant maine seara, iar Noah da din cap. El schimba si mai repede subiectul, cu siguranta nu vrea sa auda ceva despre Liam acum. Mai stau cateva minute cu Noah, iar apoi ii spun ca trebuie sa ajung la ore. Baiatul saten cu ochi caprui imi propune pentru a doua oara de cand ne stim sa chiulim de la ore, dar de data asta refuz.
CITEȘTI
Daca nu s-ar fi întamplat
RomanceAtunci cand iubesti pe cineva ii dai o parte din inima ta acelei persoane, iar daca esti destul de norocos si acea persoana iti va da din a ei. Dar daca ea pleaca si ia ceea ce tu i-ai daruit, ce faci? Noah face parte dintr-una dintre cele mai in...