Prolog

565 14 0
                                    

Înainte cu 3 luni:

Stiti acel moment care apare in viata oricarui student? Cand se urca pe mese, incepe sa danseze, bea pana nu mai poate si incepe sa faca tot ce ii trece prin cap? Noah facea ca toate aceste lucruri sa fie posibile. Walker isi organiza petrecerile in casa parintilor sai, un conac mare de pe Strada Silverlane. Toti studentii, mai ales bobocii veneau sa se distreze. El nu tinea cont daca e luni sau sambata, dadea petreceri oricand voia. Banii parintilor lui si luxul in care a fost crescut l-au facut sa-si doreasca mereu chestii scumpe. Ceasuri, yachturi, vacante exotice...dar era ceva ce el nu ar putea cumpara niciodata, nimeni nu ar putea.
Era una dintre acele seri. Noah coboară de pe masă, deoarece ii suna telefonul. Și apoi, fața lui se schimbă. Aproape începe să plângă, este trist și nervos.
-Toată lumea afară! ACUM! Țipă, apoi iese din casa, merge in garaj, isi porneste una dintre masini si pleaca in mare viteza.
In 15 minute Noah ajunge în fața spitalului. Ninge puternic cu fulgi mari de zapada, nameti de zapada aflandu-se pe o parte si de alta a şoselei. Parcheaza masina cat mai aproape de intrarea in spital. Intra cat se poate de repede in sala de urgente si întreabă o asistentă medicală unde este Lyla.
   Intră în salon. Se așează pe un scaun lângă ea.
-Oh, Doamne, e bine? Va ... supraviețui? Noah spune si se uită la ea, iar apoi la doctori și părinții ei.

Se uită la fată blonda care se afla în comă pe un pat de spital. Se pare că este deja într-un loc mai bun decât acesta.
-Trebuie să supraviețuiască! Are doar 21 de ani. Avem multe lucruri planificate împreună. Ea ... nu trebuie sa plece acum! spune Noah, ținând mâna prietenei sale intre ale lui.
-Există șanse mici de a supraviețui ... sperăm pentru ce-i mai bun, spune unul dintre medici tinand fisa medicala a fetei intr-o mana.

În următoarele două ore, Noah a stat pe holurile spitalului sperand ca prietena lui sa se faca bine. Baiatul se așază pe podeaua rece a spitalului și își trece mâinile prin păr. La spital, sunt doar părinții ei, pe care nu i-a întâlnit niciodată, pana acum, pentru că trăiesc în Ohio.
Telefonul îi sună, era prietenul lui, dar nu raspunde. Nu în momentele când trebuie să fie singur, doar cu gândurile sale și cu Lyla, iubita lui. Au trecut 3 ore de la internare și nimic nu s-a schimbat. Vede medicul care merge spre părinții fetei, asa ca se ridica de pe podeaua spitalului si se indreapta spre ei.
-Deci? Spune mama ei ținându-și jacheta intr-o mana si cu cealalta isi sterge lacrimile de pe fata.
-Nu putem face nimic.... spune doctorul.
-

-Fiica mea! Nu! Spune mama ei și începe să plângă.
-Ar trebui să intrati și să va luati ramas bun. Îmi pare rău pentru pierderea voastra! Medicul spune și pleacă.
-Nu e moartă! Nu poate fi! Spune tatăl ei și apoi intră în camera unde se afla fiica sa.
- Lyla, te rog trezește-te, trezește-te! Noah spune foarte tare. Nu se poate gândi cum ar putea fi viața fără ea. Va fi fericit fără ea? Cum ar putea face lucrurile pe care le făcea cu ea? Aparatele nu mai bipaie. Doctorul vine repede în cameră.

-Ora decesului 03:22. Îmi pare foarte rău, spune doctorul și se uita la Noah și la părinții ei.
Noah se ridică și o sărută pe frunte.
-Te voi iubi mereu!

A rămas lângă ea până la răsărit. Acea noapte a fost îngrozitoare. Lyla tocmai a murit, băiatul se gândea iesind din spital. Incă ningea în această zi a lunii ianuarie.

În cele din urmă, Noah a ajuns acasă. Casa era goală. Doar sticle și pahare de plastic peste tot prin hol si prin sufragerie.
S-a dus în bucătărie și a luat o sticlă de scotch și a început să se uite la fotografii cu Lyla și cu el. A fost așa de nervos incat a inceput sa sparga lucruri peste tot in jurul lui. Nu putea să creadă că a murit. O iubea foarte mult. Ea a fost tot ceea ce conta pentru el și acum ea a plecat.

La înmormântarea ei au venit mulți oameni. Toți erau îmbrăcați în negru și îi aduceau flori fetei.

- Lyla a fost prietena mea cea mai buna, iubita mea, facea pe toată lumea să râdă, a fost o dansatoare grozavă, am dat petreceri împreună, dar în acea noapte nu era acolo la petrecere ... asta se întâmplă atunci când nu participi la o petrecere? Noah spune aceste cuvinte si se intoarce spre Lyla, care poarta o rochie alba, si este in sicriu.
Incepe sa își aduca aminte de vremea când dansau în dormitor, singuri și un zâmbet ii apare pe fața lui și iși pune o mâna pe sicriul ei.
- Te iubesc L, o să o fac întotdeauna!
-Vei fi mai bine ... Jonas spune si pune o mână pe umărul prietenului sau.
Dar el știa că Noah nu va fi mai bine în curând, pentru că știa că nu avea cum sa treaca peste din moment ce a tinut atat de mult la aceea fata.

-Cand, Jonas? Spune Noah si pleaca din biserica.

Daca nu s-ar fi întamplatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum