Noah:
In dimineata asta, ne trezim in acelasi timp si ne facem rutina.
-In seara asta mergem la cina la ai mei, o anunt stand in pat in timp ce ea se spala pe dinti in baie.
Nu imi zice nimic.
-Vin eu sa te iau, dar inainte de a ne duce la ei trebuie sa merg pana la firma. Daca vrei poti veni cu mine.
-Da, mi-ar face placere sa vad unde lucreaza domnul Walker! iese din baie si se aseaza in poala mea, dandu-mi un sarut pe buze. Azi imi prezint proiectul.
- Ai lucrat o luna intreaga la el, daca nu iti dau nota maxima ma duc peste ei, radem amandoi. Azi te duci la munca?
Hailey da din cap si imi zice ca termina la 5, apoi se duce sa se schimbe.
Isi ia din dulap o rochie rosie de vara, care ii scoate in evidenta formele nu mult, incat pare obscena, dar prea mult incat sa intoarca capetele unora. Isi aseaza rochia pe ea in timp ce se uita in oglinda.
-Asa vrei tu sa mergi la facultate si la munca?
-Ce are? Nu e frumoasa? Intreaba speriata.
-Din contra, e frumoasa si iti sta prea bine, iar eu nu vreau sa raman fara tine.
Ma duc in spatele ei si ii pun mainile pe umeri. Ne uitam unul la altul in oglinda si eu imi cobor o mana pe bratul ei, ajungand la solduri. O intorc rapid cu fata la mine si aud cat de greu respira. Ma aplec spre ea si ma uit la buzele ei pline, rozalii. Abia astept sa le gust a mia oara pe saptamana asta, care de-abia a inceput. Incep cu mici saruturi in colturile gurii ei, unul pe nas, unul pe barbie, cate unul pe fiecare obraz si unul pe frunte. La final, buzele noastre se ating, iar limbile noastre se impreuna. Stiu ca intre mine si ea nu e doar atractie fizica, simt ca o iubesc din viata cealalta si ca o voi iubi si in celelalte! Gasesc fermoarul rochiei si il trag pana la jumate. Hailes ma trage cu o mana de par, ceea ce ma face sa o trantesc acum pe pat si sa nu-mi mai pese de faptul ca nu vrea sa faca sex pana dupa casatorie, dar incerc sa ma stapanesc. Pe cealalta mana o baga pe sub tricoul meu atingandu-mi abdomenul cu unghiile ei. Saruturile noastre sunt din ce in ce mai aprige si mai pasionale. Bruneta imi ridica si mai mult tricoul, vrand sa mi-l dea jos.
- Hailes, ii spun eu atingandu-i mana pe care o avea pe abdomenul meu si i-o dau in jos, stiu ca nu-mi rezisti pe cat nici eu nu-ti rezist tie. Ne uitam in ochii celuilalt si continui: daca vrei o facem acum, eu aunt mereu pregatit pentru tine, dar gandeste-te...esti sigura ca vrei asta acum?
-Acum nu mai conteaza cand sau unde o fac...doar...vreau cu tine. Se uita la mine cu niste ochi mari ca de catelus. Eu ii zambesc si o iau in brate.
-Te iubesc! Marturisesc eu.
-Si eu te iubesc! Si stii ce ar mai trebui sa fac eu acum? Sa plec.
Se ridica si amandoi coboram. Ne luam ramas bun in scara blocului. A refuzat sa o duc eu la facultate, pentru ca voia sa mearga pe picioare. Astazi imi incep ziua la birou, aparent ceea ce mi-a lasat tatal meu mostenire imi ia mai mult timp decat ma aseptam. Dar inainte de a merge acolo, trebuie sa trec pe acasa pentru a ma imbraca mai elegant decat un tricou si niste pantaloni de trening.
Ajung la firma si cu cine ma întâlnesc la intrare? Cu Bianca, persoana pe care o "agreez" cel mai mult de aici. Poarta o rochie gri, putin mai lunga decat cea de ieri, o camasa alba care de data asta nu are 10 nasturi desfacuti si un sacou care are aceasi culoare ca fusta.
-Buna dimineata!
-Buna dimineata! Ce costum frumos aveti, seamana cu ochii dumneavoastra! Ma complimenteaza si falfaie din gene.
-Bianca, sa-ti fac un control la ochi, ti-l platesc eu.
-De ce? se opreste din mers si aproape isi pierde echilibrul de pe tocurile ei de 10 centimetrii.
-Pentru ca ochii mei sunt verzi si costumul e bleu-marin, ii raspund si o iau in fata. Sa imi aduci o cafea, dar nu de aici, e o cafenea care imi place la vreo 7 strazi distanta, de acolo vreau.
Blonda da din cap ascultatoare, chiar daca o aud dupa ce pleaca ca ma injura. Nu suport oameni falsi in jurul meu, asa ca trebuie sa ii fac sa plece. Intru in birou si o vad pe mama stand pe un scaun. Cand aude usa inchizandu-se vine spre mine si ma imbratiseaza.
-Sunt asa mandra de tine! Nu mi-a venit sa cred cand mi-a zis tatal tau de dimineata. Si el e la fel de fericit ca si mine si stie ca vei face treaba buna! O sa pregatesc tiramisu chiar eu in seara asta, pentru al sarbatorii pe noul director de la Walker Company. Vine si Hailey, nu-i asa? Dau din cap in semn ca da. Mama se bucura si mai tare. Ai cunoscut-o pe secretara ta? Mie nu-mi prea place de ea sa stii, dar tatal tau...
-Te insala? o intreb rapid si speriat in acelasi timp. Nu as suporta sa o vad pe mama ranita.
-Nu, Dumnezeule! Relatia mea cu tatal tau s-a imbunatatit de cand cu vacanta in care am mers doar noi doi. Doar nu inteleg de ce a angajat-o tatal tau, spune si se uita prin birou. Ar arata bine un tablou aici, unul cu tine.
-Cred ca ar fi prea mult, dar o sa iau in considerare sa pun ceva pe peretele ala.
-Bine atunci, se ridica de pe scaun. Ne vedem in seara asta! Ma pupa pe obraz si pleaca.
Imi petrec dimineata la firma, apoi merg la facultate si ma intalnesc cu persoana mea preferata.
-Heey! Zice entuziasmata. Cum a fost la firma?
-A venit mama, a intrebat de tine, cred ca te place foarte mult. Ea imi zambeste si se inroseste. Ah si am o secretara.
-A da? Si cum e? spune ea uitandu-se fix in fata.
-Esti geloasa cumva?
-Nu, nu sunt. De ce as fi geloasa? Isi pune mainile in san.
-Adevarul este ca arata foarte bine...e blonda, zambet frumos... Ii fac in ciuda.
Hailey isi miceste ochii, imi da un pumn in brat si se indeparteaza de mine. Eu merg dupa ea si o iau pe sus. Ea se zbate putin timp, dar stiu ca de fapt ii place.
-Nu ai asteptat sa continui ceea ce aveam de zis. Ea nu are ochii tai, personalitatea ta, nu e tu. Si in plus se imbraca prea vulgar pentru gustul meu, vreau sa o concediez. Si daca ea nu mai e am nevoie de alta secretara, stii?
-Doar nu vrei ca eu sa îi iau locul. Se lasa o clipa de liniste peste noi. Oh nu, nu accept asa ceva!
-De ce?
-Pentru ca nu fac eu facultatea asta pentru a fi secretara iubitului meu si in plus eu am deja un loc de munca bine platit. Fac o fata de catelus. Dar, o sa incerc sa-ti gasesc o secretara pe gustul tau, una care nu are mai putin de 40 de ani.
Terminam cursurile si Hailey imi spune ca se duce la serviciu.
La ora 17:00 ma duc sa o iau pe iubita mea de unde lucreaza si ii spun ca trebuie sa trec pe la birou inainte sa mergem la conac. Intram in cladirea companiei si toti ochii sunt atintiti asupra lui Hailey. O iau de mana si o intreb din priviri daca e ok, iar ea da din cap afirmativ. Trecem prin fata receptiei si doamna in varsta care lucreaza acolo de când aveam eu numai 4 ani da din cap si ne zambeste. O salut si eu respectuos, apoi vad ca in fata mea e domnul Wooder, un asociat al companiei cu care trebuie sa lamuresc anumite lucruri.
-Ia hartiile astea si du-le in biroul meu, te rog! ii zic lui Hailey si ea se urca in lift.**
Hailey:
Cobor la etajul 18 si prima persoana pe care o vad e scorpia care incearca sa-si bage acul in iubitul meu. Ma intredpt spre ea cu un zambet fals si o intreb unde e biroul directorului.
-Esti noua pe aici? ma intreaba cu o voce calma, zambindu-mi.
Adevarul este ca fata arata foarte bine, are niste picioare lungi, frumoase, bronzate, un corp atletic si nici fata ei nu arata rau. Dar se imbraca de zici ca intr-o ora isi incepe serviciul la un club de striptease.
-Mi-am inceput stagiatura aici, mint eu. Cum ti se pare directorul? Tocmai l-am vazut pe hol. Continui eu facand ochii mari.
- Arata foarte bine, mai are si multi bani. Tot ma dau la el, dar lui pare ca nu ii pasa cat de bine arat...mai mult, imi spune sa ma imbrac cu ceva mai decent... In timp ce Bianca imi spune cat de extraordinar este iubitul meu si cat de mult il vrea, el apare.
Vine langa mine si ma saruta pe buze.
-Ti-am dus dorul!
Imi intorc privirea spre Bianca care are o fata socata, sta nemiscata si se holbeaza la noi in cel mai ciudat mod, cu gura deschisa si cu ochii cat cepele. Noah tuseste fals, ea se trezeste din transa si pleaca din incapare.
-Ma duc pana la toaleta, ii spun eu repede baiatului de langa mine.
-Aham, imi raspunde baiatul cu ochi verzi, de parca ar sti ca mint si ca de fapt ma duc sa vorbesc cu secretara. Ei bine, are dreptate.
Ma indrept pentru a doua oara pe ziua de azi catre biroul scorpiei. Ea sta cu ochii in telefon si tasteaza de zori. Imi pun mana pe biroul ei si ma uit de sus la ea.
-Stii ca nu e frumos sa te dai la barbatul altei femei?
- Eu...aaa..bolboroseste ea.
- Bianca, zic cu un aer arogant, daca as fi in locul tau as pleca de aici. Si sa stii ca asa se imbraca curvele.
-Hm, stii tu mai bine se pare, zice ea in barbie.
-Ce-ai zis? m-am enervat.
-Nu plec de aici, Hailey. Noah va fi al meu orice ar fi.
-Gaseste-ti alta obsesie.
-Nu e obsesie, e dragoste.
-Fata de banii lui? Ea tace. Ghici ce, Bianca? Tocmai ai castigat un concediu pe viata, sa nu te mai intorci maine aici.
-Nu ma poti concedia!
-Dar pot eu, rasare Noah de undeva din spatele meu.
-Noah, ii zice pe nume fosta secretara iubitului meu si nu stiu de ce ma enervez si mai tare.
Ma aplec peste biroul ei.
-Pleaca! Acum!
Bianca face cum am zis si eu ma intorc catre Noah.
-M-a enervat foarte tare fata asta, scuza-ma pentru iesirea asta.
Ma saruta.
-Mi-a placut sa te vad asa nervoasa, isi musca buza de jos si se uita in ochii mei.
-Noah, nu aici, il atentionez si il iau de mana si il duc spre lift. Nu avem timp pentru prostii! Trebuie sa ajungem undeva!
CITEȘTI
Daca nu s-ar fi întamplat
RomanceAtunci cand iubesti pe cineva ii dai o parte din inima ta acelei persoane, iar daca esti destul de norocos si acea persoana iti va da din a ei. Dar daca ea pleaca si ia ceea ce tu i-ai daruit, ce faci? Noah face parte dintr-una dintre cele mai in...