Hailey:
Noah e in Vegas drogat? El nu e asa. Sau, poate, asa e dar nu stiu eu. De fapt, nimeni nu stie mai nimic despre el, e asa inchis. Cand vorbesc cu el parca nu i se mai termina ideile, dar in rest nimic. Niciodata nu vrea sa ma lase sa depasesc o anumita limita. Oare se astepta sa nu intreb nimic si sa fiu ca animalul lui de companie? Ma enerveaza faptul ca nu mai stiu nimic de la el de cateva zile. Eu imi doresc sa aflu cat mai multe despre el, dar nu imi da voie. Nu stiu ce ma enerveaza mai tare, faptul ca nu m-a mai cautat de o gramada de timp sau ca vreau sa ma sune.
Gândurile in legatura cu Noah imi dispar atunci cand alarma începe să sune. Acum imi amintesc ca am ceva important de facut lunea asta. Trebuie sa iau cina cu Domnul Selinger, șeful unei firme de avocatură pentru a ma angaja pe post de stagiat . Ma uit la ceas si vad ca e ora 8:10. Nu am prea mult timp sa ma pregătesc, deoarece restaurantul e in partea cealalta a orașului și trebuie sa fiu acolo la ora 9 fix.
Ma decid sa port o bluza albă cu volanase, niste pantaloni negrii tip office si pantofi cu toc negrii. Ma uit in oglinda pentru a-mi aranja parul si pentru a ma da cu rimel. Deschid un ruj de buze de culoarea visinii si il pun pe buze. Iau cheile mașinii de pe masa de cafea si ies pe usa apartamentului inchizand-o.*
Ajung in fata restaurantului care pare foarte fitos. Nu am mai fost pana acum aici. Intru pe usa masiva din lemn negru si ochii imi cad pe multimile de tablouri de pe pereti. Daca nu as fi condus eu pana aici si daca nu scria pe o placuta restaurant, credeam ca am intrat într-un muzeu de arta. In timp ce admir tablourile, un chelner apare in dreapta mea.
- Va pot ajuta?
- Da, domnul Selinger a rezervat o masa.
- Ah, da. Va voi conduce pana acolo, chelnerul putin mai scund decât mine zice începând sa o ia inainte. Domnul Selinger m-a anunțat sa va spun ca nu poate veni, însă nepotul său il va înlocui.
- Oh... atat am putut spune.
- Vreti sa comandanți ceva pana cand domnul Selinger soseste?
- Nu, multumesc. Voi astepta, zic si ma asez pe scaun.
- Buna seara! Un baiat înalt cu parul blond inchis zice. Poarta un costum negru si o cămașă albă prin care se poate observa corpul sau bine lucrat. Ochii săi albastrii strălucesc In lumina candelabrelor. Observ ca seamana cu unchiul sau, par blond, înalt, dar într-o versiune mult mai tânără și mai arătoasă. Vine in fata mea si imi zice:
- Sunt Liam Selinger, unchiul meu nu a putut veni, este la o întâlnire de afaceri. Imi întinde mana si dau mâna cu el.
- Eu sunt Hailey Charleston.
- Imi pare bine de cunoștință, Hailey Charleston, imi spune pe un ton primitor si se așează pe scaunul din fata mea. Vrei sa comandam ceva, iar apoi sa vorbim despre stagiatura ta?
- E un regula.
- Eu voi comanda o friptura. Tu? Liam ma intreaba uitandu-se la mine.
- Eu voi comanda rata la cuptor.
- Și de băut? Vrei sa luam un vin rosu?
Ar trebui sa spun da? Adica, practic, sunt la un interviu.
- Eu conduc.
- Atunci, alta data, imi spune zâmbind. Si ce faci în timpul liber?
- Ies cu prietenii, citesc, ma uit la filme, dar nu de groaza.
- Nici mie nu prea imi plac.
Chelnerul vine sa ne ia comenzile, oar noi ne continuam conversatia.
- Și, Hailey, ai iubit?
Fac ochii mari. Nu ma asteptam sa ma întrebe asa ceva.
- Nu, în acest moment ma foculsez pe scoala si pentru a ma angaja.
- Deci poti spune ca ai un plan pentru viitor.
- Da... ceva de genu'. Si tu? Mergi la facultate?
De ce intreb eu asta? El ar trebui sa ma intrebe pe mine, nu eu pe el.
- Sunt in ultimul an la drept.
- Nu te-am prea vazut prin facultate.
- Nu pot spune ca merg la toate orele.Imi spune el cu un zambet smecher pe fata.- Aha.
Nu stiu cum sa mai destind atmosfera, dar ma salveaza una dintre melodiile mele preferate.
-Wow, imi place melodia asta!
- Hai sa dansăm, Liam spune si se ridica de pe scaun.
- Nu stiu ce sa zic, Liam. Este inadecvat.
- Ce? Sa dansam? Spune uitandu-se în ochii mei verzi si intinzandu-mi mana.
- Sa dansezi la un interviu cu omul care te intervieveaza.
- In primul rand, sunt la cina intr-un restaurant, nu intr-un birou. Si ar fi groaznic sa ma refuzi, zice ridicand o spranceana.
- Bine... spun si ma ridic.
Își pune o mana pe talia mea, iar cu cealalta imi tine mana.
- Este o melodie frumoasa, ai gusturi bune.
- Mersi.
Simt cum obrajii mi se inrosesc si ma uit in alta parte. Chiar dacă port tocuri, tot e mai înalt decat mine cu 10 centimetri.
- Liam, adica domnule Selinger.
- Spune-mi Liam, sunt doar cu 4 ani mai mare decat tine.
- De unde stii cati ani am?
- Ți-am citit CV-ul si e foarte bun.
- Da?
- Da. De fapt, unchiul meu nici nu se gândea sa vina la interviu. Eu fac asta, deoarece imi spune ca trebuie sa o iau de jos pentru a ajunge acolo sus.
Adevărat.
- Unchiul meu nu are copii, iar eu si el suntem foarte apropiați. Asa ca, atunci cand el nu va mai fi imi va da compania sa.
- Foarte misto. Oricum, unchiul tau pare foarte sănătos.
- Da, este! Aleargă mai mult decat mine, spune razand, iar eu ma uit la bratele sale bine lucrate.
Melodia se sfârșește si ne ducem inapoi la locurile noastre. Mâncarea este deja pe masa, asa ca începem sa luam masa..
- Unchiul meu vrea sa ma vada căsătorit inainte sa moara.
- Aha... zic asta, deoarece nu inteleg de ce imi spune mie asa ceva.
- Vrei sa iesi cu mine la o întâlnire cândva?
Acum inteleg.
- Nu cred ca este o idee prea buna. Probabil peste 20 de ani vei fi șeful meu.
- Probabil peste 20 de ani ne vom casatorii daca ne e menit sa fim impreuna. Doar o întâlnire.
- Fie.
- Atunci, eu merg in Vegas peste două zile pentru o întâlnire cu niste oameni de afaceri și poti veni cu mine. Ce zici? Stiu ca e prea spontan si nu vei accepta, spune Liam descurajat dandu-si o mana prin par.
- Liam, nu stii prea mult despre mine, asa ca nu sării sa faci concluzii greșite.
- Și nici tu.
- Cum adică?
- Tu crezi ca sunt un băiat cuminte, un gentleman, nu-i asa?
- Da, esti foarte drăguț si de treaba.
- Ei bine, eu merg in Vegas pentru o cursă de mașini.
- Vorbesti serios? Si mie imi placea sa merg la curse cand eram in liceu.
Nu ii spun ca am câștigat una, pentru ca poate nu ma mai angajează.
- Mișto, eu am câștigat una la 19 ani, dar acum nu mai concurez.
- M-ai convins cand ai spus de cursă.
- Deci vii cu mine, spune ridicandu-se.
- Da.
- Ne intalnim miercuri la aeroport la ora 1. Sa nu întârzii.
- Așa o sa fac, zic ridicandu-ma si ma uit la Liam cum strecoară o bancnotă de 100 de dolari langa nota de plată.
Liam vede ca ma uit la el si zice:
- Fac eu cinste.
- Mersi.
- Asa face un adevarat gentleman.Imi explica el si imi face cu ochiul.
Părăsim restaurantul si imi mușc buza de jos. Ma abțin să nu dansez de fericire, pentru ca merg in Vegas saptamana asta!
E aproape miezul nopții si nu e asa de frig pe cat credeam. In drum spre casă ma gandesc de ce am acceptat să merg la Vegas cu persoana pe care o cunosc doar de cateva ore. Am acceptat doar din cauza faptului că atunci cand m-a intrebat daca vreau sa merg la Vegas impreuna cu el primul meu gand a fost la Noah?
CITEȘTI
Daca nu s-ar fi întamplat
Roman d'amourAtunci cand iubesti pe cineva ii dai o parte din inima ta acelei persoane, iar daca esti destul de norocos si acea persoana iti va da din a ei. Dar daca ea pleaca si ia ceea ce tu i-ai daruit, ce faci? Noah face parte dintr-una dintre cele mai in...