- Liu zaczekaj!
Chłopak odwrócił się trochę niepewnie, bo wiedział, że zorientowałam się, że mnie pocałował. Kiedy do niego podbiegłam, zaczął drapać się po karku z zakłopotania.
( Nie jest agresywny i nie próbuje mnie poderwać, to było trochę dziwne, a może to jego prawdziwa twarz?)
- Rei ja
- Wybaczam ci!
- ....
- Wybaczam ci, że mnie napastowałeś, że byłeś dla mnie okropny, wybaczam ci za wszystko, więc.....
- .......
- Przyjaciele? - uśmiechnęłam się szczerze wyciągając do niego ręke.
Był zdziwiony, ale było widać że był zawiedziony tym, że dałam mu do zrozumienia, że nic nie wyjdzie. Podał mi swoją ręke i przyciągnął mnie do siebie, po czym czule mnie przytulił.
- Przyjaciele.....
Poczułam na ramieniu jedną ciepłą krople. Powstrzymywał się, żeby nie płakać. Pożegnałam się z nim i poszłam w stronę budynku. Chłopak upadł na kolana po czym położył się na ziemi i płacząc powiedział.
- Ja nadal cię kocham....
*Następnego dnia*
Obudziłam się, kiedy usłyszałam głośny hałas. Wybiegłam prędko na dwór.
- !!!
Zszokowana i spanikowana patrzyłam na Jeffa i Liu całych poranionych. Bili się....Ale była to już walka na poważnie, mieli bronie we krwi. Zdyszani obydwaj leżeli na ziemi, Jeff śmiał się, a Liu płakał, po czym wstali jednocześnie biegnąc na siebie i Jeff wykrzyczał z całych sił.
- Nie staniesz pomiędzy nami Liu!......
Zaczęli naparzać się z niebywałą szybkością. Zamienili się w latające dookoła kulkę w barwach czerni, bieli, zieleni i brązu. Dla amatora w walce, nie sposób było by ich odróżnić, ale ja....Doskonale się orientowałam który to który. Mimo tego kompletnie nie wiedziałam co robić...
(Co mam począć? Jak ich zatrzymać? Myśl dziewczyno myśl! Myśl!!!...Nic z tego...Nie wiem co robić...Musze.....!)
Wyciągnęłam dwa pistolety i naładowałam je kamykami. Chyba nic im się nie stanie po strzału z kamyka prawda? Skupiłam się i wycelowałam.
Raz...Dwa...Trzy! Padł strzał.
CDN..........
...................................
( 296 słów) Zbliżamy się powoli do końca.
Do zobaczenia^^
CZYTASZ
Zalane krwią oczy
RomanceJesteś siostrą Niny The Killer najbardziej psychopatyczną fangirl Jeffa. Jak masz sobie z tym poradzić kiedy ty go nie cierpisz a on na dodatek się do ciebie przystawia?! Chciałam poinformować że to nie jest moje opowiadanie tylko to napisała Senpa...