𝐁𝐀𝐁 7( ˘ ³˘)♥︎
"But, aku curious lah. Diaorang ada mix ke? Sebab muka diaorang dah macam minah salleh aku tengok. Tambah tambah Alia, Fatin, adila and najwa. Yang lain kurang sikit, kalau diaorang tak pakai tudung aku rase mesti orang cop minah salleh." Kata Danish dengan muka pelik.
"Ha ah kan tapi biar je lah, asal tiba-tiba cakap pasal diaorang ni?" Tanya firash pula.
"Dah la jom rehat, kang kena ronda pulak." Kata raykal yang Dari tadi senyap.
"Huhu laparnya." Kata fatin lalu terus menjamah makanananya.
Tiba tiba Phone Alia berbunyi.
"Eh uncle lah." Kata alia lalu menjawab panggilan.
"Ye uncle, alhamdulilah. Kitaorang okay je, takde lagi lah yang kene denda ngan kitaorang harini." Kata Alia manakala yang lain hanya selamba menjamu selera.
"What?? Uncle seriously? But why?" Tanya Alia dengan nada tak puas hati.
"Diaorang makin menjadi jadi lah, baru frst day. Dah buli orang, uncle taknak jadi ape-apa Lagipon kat sini, takde sapa. Please tolong uncle." Pujuk encik Ahmad.
"hurm okay." Balas Alia separuh rela.
"Sama"." Kata Alia lalu mematikan panggilan.
"Guys, I have bad news to tell. Please cool okay." Kata Alia dengan riak tenang.
"The flowers, akan perpindah ke sini." Kata Alia dengan keluhan.
"What?" Jerit fatin sampai tersembur air di dalam mulutnya lalu terkena adila.
"Fatin!" Jerit adila kuat.
"Opss, dila sorry weh tak sengaja. Sorry okay, meh sini aku tolong lapkan." Kata fatin dengan muka simpati manakala tangan mengelap wajah adila.
"Yang korang tengok asal? Nak tolong lap kan ke?" Jerkah maisarah dengan tegas lalu semua murid buat haluan masing".
"Seriously alia? Kau biar Betul? Aduh stress lagi lah aku." Kata suhada manakala yang lain hanya menggaguk.
"Itu keputusan uncle, kite tak boleh bantah." Kata Alia dengan Nada yang sedikit tegas.
"Jom la masuk bilik kita, senang sikit." Ajak dinie lalu bangun.
"Kau fatin, teman aku pergi tandas." Ajak adila manakala fatin sudah membuat muka.
"Tak payah buat muke, kau yang peyebabkan?" Kata adila lalu menarik tangan fatin.
"Wow, pegawas dah sampai lah. Eh asal basah ni, hujan ke?" Kata arisya lalu ketawa mengejek.
"Hish tepi lah, teringin sangat nak jadi makcik cleaner ke ape. Dah siap tunggu depan tandas, buat menyemak je lah." Kata fatin sempat lagi perli serdas.
"Eh korang Ingat korang kaya, korang ada backup, korang cantik,korang boleh denda orang suka-suka Hati And kau ingat kitaorang takut ke?" Kata arisya lalu menolak bahu fatin kuat.
"Wahai cik damia arisya, tolong lah jangan cari pasal. And thanks sebab puji tadi, aku nak pesan kat kau. Jangan cari pasal dengan kitaorang." Kata fatin lalu menarik tangan adila supaya berlalu pergi.
"Kau ingat aku takut ke hah!" Jerit arisya lalu pukul pintu tandas.
"Tak tanye pon kau takut ke tak, and ade aku kesah. Bye, ouh lupe nak cerite korang relax lah dulu ataupon pergi gim ke, takut ade yang masuk ward pulak sebab kena denda dengan 7 girl's." Kata adila sebelum sambung berlajan.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...