Bab 23
♥♥ ♥♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥"Jom lah pergi dekat diaoarang, kang diaoarang marah pulak." Kata adila lalu mereka kembali ke dewan.
"Ehem, awalnya datang. Baru seminit aku rasa kau pergi tadi dila." Sindir fatin dengan muka selamba.
"Lek lah fatin, kau ni taknak bagi aku peluang langsung." Kata rafieq dengan muka disengajakan masam.
"Dah dah, jom lah balik." Ajak suhada pula.
"Weh apa kata esok kita pergi satu pulau ni, nak tak?" Tanya zariel dengan muka ceria.
"Okay je." Balas alia ringkas.
"Okay, jangan lupa tau esok." Kata iesyraf pula manakala 7 girls hanya mengangguk.
Selepas pulang, masing masing masuk ke bilik untuk merehatkan diri.
Adila dan fatin pov.
"Fatin, kau lambat lagi ke?" Tanya adila kepada fatin yang berada di dalam tandas.
"Kejap, siap dah." Balas fatin lalu keluar dari tandas.
"Weh weh, sini cepat nak cerita." Gesa adila apabila fatin mahu mengelap rambutnya.
"Apa? Cakap je lah, aku tak pekak lagi lah setakat duduk sebilik." Balas fatin dengan selamba.
"Sini lah, jauh jauh tak feel lah nak cita. Cepat lah." Gesa adila lagi lalu fatin mendekatinya dengan wajah geram.
"Hah ape dia?" Tanya fatin dengan malas.
"Aku kan, kan kan." Kata adila dengan sengihan.
"Ish betul betul lah dila, nak cakap apa?" Tanya fatin lagi.
"Aku couple." Kata adila dengan wajah ceria.
"Ouh." Kata fatin dengan malas.
"Jap couple? C,O,U, P, L, E? Bercinta? What? Wow congrats twins, aku tumpang bahagia weh. Untungnya kau." Kata fatin dengan gembira lalu memeluk adila.
"Dengan rafieq ke?" Tanya fatin lagi yang berada didalam pelukan adila.
"Ha ah." Kata adila dengan senyuman.
"Habis lah rafieq kang, ahaha ada undang di sebalik mee ye?" Kata fatin lalu ketawa.
"Weh janganlah, malu lah aku." Kata adila dengan malu malu.
"Malu tapi mahu." Kata fatin lalu ketawa.
"Ye la, sapa taknak dia. Full package kot, eh opss." Kata adila lalu menekup mulutnya.
"Haha, ha ah untung lah kau ada orang suka. Aku forever alone je." Kata fatin lalu mengeluh.
"Lek la, raykal kan ada." Kata adila lalu ketawa.
"Jahat la." Kata fatin lalu memuncungkan mulut tanya protest.
"Alololo, baby kita nih. Meh sini meh." Kata adila lalu memeluk fatin.
"Weh sesak nafas weh." Kata fatin lalu menolak badan adila yang memeluknya kuat dan selepas itu mereka berdua ketawa.
Adila dan fatin pov end.
Pagi itu seperti biasa, 7 girl's dan 7 knights bangun awal untuk bergerak ke pulau Benidorm.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...