☾︎ᗷᗩᗷ 11☽︎
"Weh jom lah korang, aku lapar lah." Ajak iesyraf dengan muka simpatinya.
"Kau tak payah buat muka cam tu lah fal, geli aku siot." Kata danish dengan muka geli.
"Hmm girls, korang free tak balik ni. Kalau free jom la kite lunch sekali." Ajak firash dengan senyuman.
"Hurm kitaorang okay je." Balas alia pula.
"Okay jom la." Ajak Afham yang sudah bangun.
The flowers beauty pov𑁍
"Eeee geramnya I dengan diaorang tu, diaorang pon melayan je perempuan perampas tu." Kata dyana dengan geram.
"Itu la, geram betul lah i. Nak je I tampar" muka diaorang tadi." Kata jazlina pula.
"Relax guys, I tahu nak buat ape. Diaorang ingat kite nak kalah macam tu je." Kata arisya lalu senyum psychonya.
"You nak buat ape?" Tanya myra pula dengan senyuman.
"You all tunggu je." Kata arisya lagi.
The flowers beauty pov end.
"Eh nak makan dekat mane ni?" Tanya suhada dengan muka tertanya tanya.
"Korang ikut je okay." Kata afham dengan senyuman.
"Hmm korang, aku nak pergi toilet kejap tau. Jom korang teman aku." Kata dinie lalu menarik tangan adila dan fatin manakala mereka hanya mengganguk.
"Korang tolong order kejap tau." Kata fatin pula.
"Hmm korang, nak tanye ni korang netball players kan?" Tanya zariel lalu menyedut minumannya.
"Ha ah, korang pon football players kan and basketball?" Tanya suhada pula.
Manakala 7 knights hanya mengganguk.
Selepas beberapa minit kemudian Dinie, Adila dan fatin masih belum balik dari tandas
"Weh asal lame sangat diaorang ni?" Tanya rafieq dengan risau.
"Itu la, aku pon macam tak sedap hati ni." Kata alia pula.
"Hurm, think positive okay korang." Kata Danish pula dengan senyuman.
Semasa Dinie, Adila dan fatin mahu melintas jalan dan tiba-tiba ada kereta dengan laju meluncur ke arah mereka manakala mereka semua sudah terkejut.
"Korang." Kata dila lalu menolak tubuh dinie dan fatin manakala fatin sempat menarik lengan adila lalu mereka bertiga terjatuh di sisi jalan.
Dan tanpa sedar mereka tercedera sedikit iaitu adila luka di dahi, dinie di kaki, dan fatin di lengannya.
"Arghhhhhhhhhh! Sape punya kerje ni." Jerit fatin kegeraman.
"Kau kenape hah dila? Kau tolak kitaorang lepastu kau berdiri kat situ? Asal dah taknak hidup ke? Nak sangat ke mati awal hah?" Marah fatin dengan suara yang getar menahan marah dan takut.
"Fatin sabar okay, tenang yang penting kita bertiga okay." Kata dinie lalu mengusap bahu fatin.
"Weh asal aku dengar macam suara fatin yang jerit weh, jom la aku tak sedap hati ni." Kata alia lalu dia sudah bangun dan keluar dari cafe manakala mereka hanya mengiikutinya.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...