-ßÁß 20-
Selepas tiba di hotel, 7 girls masuk ke bilik mengikut partner masing masing iaitu Alia dan suhada, maisarah dan dinie, adila dan fatin, dan najwa bersama miss Bella.
Alia dan Suhada POV
"Alia, kau lambat lagi ke? Aku lapar lah, cepat lah sikit." Kata suhada kepada alia.
"Ye ye kejap, sabar lah. Siap dah ni." Kata alia pula yang berada di tandas.
🌹GROUP GANG 7 GIRL'S🐱💕🌈
Aslm korang
Jom dinner🥺
Lapar lah😚SARAH🖤🐝
Wslm ye
Ha jom lah
Aku ngan dinie pon laparHa okay
Cepat bersiapDINIE🖤🐝
Wslm ye okaySARAH🖤🐝
Fatin kau bagitahu grandpa kau ke belum yang kite dah sampaiFATIN🖤🐝
Ye... Dah cite dah😁Okay lah kitaorang turun dulu.. Nanti turun tau😚
NAJWA🖤🐝
OkaySelepas itu, Alia dan suhada pon turun ke bawah.
"Eh mana kembar? Tak sampai lagi?" Tanya dinie apabila melihat adila dan fatin tidak bersama Alia, suhada dan najwa.
"Weh korang sorry lambat, dila ni ha tetiba sakit perut." Kata fatin kepada mereka.
"It's okay, jom lah lapar ni." Kata Alia dengan muka simpatinya.
"Jom." Kata suhada dan najwa serentak.
"Hye korang." Sapa zariel dengan senyuman manisnya.
"Hye." Jawab dinie dengan senyuman.
"Kitaorang nak duduk sekali boleh tak?" Tanya rafieq pula manakala mata memandang adila.
"Duduk je lah." Kata adila dengan selamba.
"Okay okay, tunggu eh kitaorang nak pergi order kejap." Kata Danish pula.
Selepas itu 7 knights pon berlalu.
"Hmm nanti kita keluar nak tak?" Pertanyaan afham itu memecahkan kesunyian setelah beberapa minit mereka berkumpul.
"Hmm kitaorang okay je." Balas Alia dengan senyuman.
"Tempat apa eh yang best kat sini?" Tanya iesyraf pula.
"Banyak jugak ha." Balas najwa dengan senyuman.
"Kau firash okay tak? Senyap je, kalau kal paham dah." Soal zariel kepada firash yang hanya mendiamkan diri manakala raykal hanya sengih.
"Aku okay je." Balas firash lalu senyum.
"Ni aku nak tanya ni, tapikan jangan marah pulak." Kata fatin dengan takut takut.
"Tanya je, kitaorang tak makan orang lah." Kata raykal dengan senyuman.
"Ye ke?" Tanya Danish lalu ketawa.
"Kau nish, jangan nak sebarkan virus biru kau tu kat sini." Kata afham dengan geram.
"Lek ah, gurau je kot." Pujuk Danish pula.
"Ha fatin kau nak tanya apa tadi?" Tanya zariel kepada fatin.
"Hmmm hmmm, korang berdua gaduh ke? Hmm I mean Alia dengan firash." Pertanyaan fatin itu membuatkan firash dan alia tersedak.
"Eh eh, sorry okay aku tanya je. Just pelik ha, kalau firash cakap, alia diam. Kalau alia cakap, firash pulak diam. Lepastu kalau firash tengok alia, alia larikan pandangan. Korang ada apa apa ke?" Tanya fatin dengan muka pelik.
"Ma ma na ada apa." Kata alia dengan tergagap gagap.
"Ha ah kan, aku pon perasan jugak." Sokong zariel pula.
"Korang ada sembunyikan something ke?" Tanya adila pula dengan menaikkan kening berkali kali.
"Ke korang dah couple, mana lah tahu tengah gaduh." Kata maisarah pula dengan muka creepynya.
"Bukan lah, hmm dah la aku nak naik dulu." Kata Alia lalu berdiri dan meninggalkan mereka diikuti yang lain kecuali adila dan fatin.
"Weh zariel dengan rafieq ikut kitaorang kejap." Kata fatin lalu bangun manakala dua jejaka itu dengan laju mengekori mereka berdua.
.....
🌼🅑︎🅔︎🅡︎🅢︎🅐︎🅜︎🅑︎🅤︎🅝︎🅖︎...🍃
DOUBLE UPDATE TODAY🤭
MAAF KALAU ADA TYPO YER🐾꧁𝐓𝐇𝐀𝐍𝐊𝐒 𝐒𝐔𝐏𝐏𝐎𝐑𝐓☺︎︎
𝐉𝐀𝐍𝐆𝐀𝐍 𝐋𝐔𝐏𝐀 𝐕𝐎𝐓𝐄 𝐀𝐍𝐃 𝐂𝐎𝐌𝐌𝐄𝐍𝐓 𝐎𝐊𝐀𝐘😉❀꧂🦋ⓣⓗⓐⓝⓚ ⓨⓞⓤ 😘
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...