𝔹𝔸𝔹 3𑁍︎♡︎
Pagi itu dengan adanya kuasa veto Maisarah, akhirnya kawan kawannya bangun dan mereka menunaikan solat subuh berjemaah.
"Haih tak sabar dho, dah lame aku tak pergi sane." Kata Fatin dengan teruja.
"Aku dah muak dah tahu tak pergi sane." Kata Adila lalu mengeluh.
"Ye la, dah ni kampung kau." Kata Fatin dengan menyampah.
"Ha turun pon princess kite due orang ni." Kata Maisarah dengan menekankan perkataan princess. Perli lah tu.
"Sorry ye, saye terlajak beradu tadi." Kata Fatin lalu menayang peace.
"Ye lah jom." Kata Alia lalu mereka bertujuh masuk ke dalam kereta.
Selepas setengah jam perjalanan, akhirnya mereka sampai juga di Eiffel Tower.
"Wuuu bestnye." Kata Fatin sambil melompat lompat.
"Mule dah tunjuk perangai childish diaorang." Bebel Alia lalu menggelengkan kepala.
"Korang dah la tu, malu lah orang tengok." Tegur Suhada lalu menarik Adila dan Fatin.
"Tak sangke sekarang musim luruh." Kata Dinie manakala mata memerhati jalan yang dipenuhi daun yang gugur.
"Ha ah tu lah, lawe je." Sokong Najwa pula.
Selepas beberapa minit kemudian, mereka membuat haluan masing masing.
"Fatin jangan lah kacau aku." Marah Adila apabila Fatin mengacaunya.
"Hujan, hujan. Ahhhh hujan." Kata Fatin dengan ceria sambil melempar daun ke udara.
"Ya Allah budak ni." Kata Adila lalu menjegilkan mata.
"Werk tak takut pon." Kata Fatin lalu berlari meninggalkan Adila.
"Fatin tunggu kau, kalau aku dapat aku cincang 14." Kata Adila lalu megejar Fatin.
"Fatin." Jerit Adila apabila Fatin hampir melanggar sesorang dan buk!
"Auch!" Jerit perempuan itu lalu bangun dari duduk.
"Hey you! Are you blind?" Jerit perempuan tersebut.
"Hello sis, what are you says?" Tanya Fatin pula lalu mencekak pinggang manakala Adila dah menepuk dahi.
"Yes i says that you are blind? Why? Want to hit me?" Kata perempuan itu dengan sombong.
"Eh perempuan ni, aku tumbuk kang. Hilang gigi kau kot." Kata Fatin di dalam hati.
"What going on?" Tanya seorang lelaki kepada perempuan tersebut.
"Baby look, she collide me." Kata perempuan itu dengan manja.
"Fatin, why?" Tanya Alia kepada Fatin.
"Your friend collide me." Kata perempuan itu.
"Fatin kau mintak maaf ke tak? Dah mintak maaf sekarang." Kata Alia dengan tegas.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...