☞︎︎︎𝙱𝙰𝙱 10☜︎︎︎
Pagi itu, 7 girl's turun dari bilik masing" dengan wajah yang dingin, kecuali Alia dan sarah yang sudah berada di dapur kerana menyiapkan sarapan.
"Still moody ke?" Tanya alia kepada Fatin dan adila kerana yang lain sudah boleh senyum manakala lagi dua tu dengan wajah beku dan selamba bersarapan.
Manakala adila dan fatin hanya menggangkat bahu.
"Kitaorang pergi dulu lah, korang boleh kan pergi sekali." Kata adila lalu keluar bersama fatin.
"Hurm susah betul la kalau kembar ni merajuk, and please lah jangan yang ade cari pasal harini." Kata suhada pula manakala yang lain hanya mengganguk.
"Eh mana diaorang? Kata nak datang awal?" Tanya najwa dengan muka pelik.
"Eh ape ni?" Tanya Alia dengan muka pelik apabila perasan ada satu note di atas mejanya.
Jumpe kitaorang lepas rehat boleh dekat bilik kitaorang
Sincerely,
7 knightsBaca alia dengan kuat supaya kawan kawannya dapat mendengar.
"Hurm diaorang nak ape ni?" Tanya dinie dengan keluhan.
"Janganlah nak gaduh lagi, aku stress lah." Kata suhada pula.
"Eh korang, tadi pergi mane?" Tanya Alia dengan ceria.
"Kitaorang pergi taman je tadi, release stress kejap." Kata Fatin dengan senyuman.
"Eh ape tu alia? Takkan surat cinta kot." Usik fatin dengan senyuman.
"Ha ah, take de lah. Diaorang suruh kite jumpa diaorang lepas rehat." Balas alia manakala mereka hanya mengganguk.
"Korang jom, tuan nak jumpe." Ajak alia yang sudah bangun.
"Assalamualaikum." Sapa alia dengan senyuman.
"Waalaikumussalam, ha kamu duduk lah." Kata encik amirul dengan senyuman.
"Kenape tuan nak jumpe kitaorang?" Tanya maisarah pula.
"Saya cume nak inform yang korang akan mula melatih esok, so kamu boleh berpakaian sukan untuk esok. Dan Saya akan email kamu alia pasal acara atau program yang akan diadakan pada tahun ini." Kata encik amirul lagi.
"Sape jurulatih kitaorang tuan? Tanya adila pula.
" Macam biasa miss Bella." Balas encik amirul.
"Hurm kalau macam tu, boleh kitaorang keluar?" Tanya suhada pula manakala encik amirul hanya mengganguk.
"Haih mesti letih nanti, baru je rehat dah mula balik." Kata najwa dengan keluhan berat.
"Nak buat macam mane? Sabar Je lah." Kata dinie pula.
"Jom lah pergi bilik diaorang." Ajak alia dengan excitednya.
"Kau asal dhoo, dah macam beruk dapat bunga?" Tanya fatin dengan menyampah.
"Biar lah, kau jealous lah tu. Last-last dalam hati dah separuh mati rindukan raykal." Kata alia lalu lari meninggalkan mereka.
"Yah tengku alia Carolyn." Jerit fatin lalu mengejar alia.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...