𝔹𝔸𝔹 9🌻

114 3 0
                                    

𓂸𝙱𝙰𝙱 9❣︎✔︎𓂺




"Arghhhhh! Geramnye aku." Jerit alia kegeraman.

"Alia sabar okay, maybe diaorang tak tahu kot rule kite." Kata dinie lalu memeluk bahu alia lalu mengosoknya perlahan.

"Tu lah, eee rasa cam nak je tumbuk muka raykal tu. Teringin sangat kot nak kene smack down ngan aku. Erghh!" Kata fatin pula lalu menghentak kakinya.

" Aku pon geram gak, dah tak tahu apa-apa tu takyah la nak judge kite. Duduk senyap dah la." Marah maisarah pula.

"Kitaorang dah dah habis dah." Kata arisya dengan termengah mengah.

"Dah pergi masuk kelas, lain kali buat lah lagi perangai kalau nak patah kaki betul. Kot la lepas ni tangan pulak kan boleh patah." Kata suhada lalu mengukirkan senyuman sinisnya.

Manakala 7 diva tu hanya buat selamba masuk ke kelas.

"Weh korang nak masuk kelas ke? Aku takde mood lah." Kata adila dengan muka masam.

"Sama lah aku pon takde mood nak belajar, ngan tengok muka diaorang." Kata najwa pula.

"Jom lah masuk bilik kite dulu, relax dulu kat sana. Nanti lepas sejam ke or after rehat ke kite masuk kelas." Kata dinie pula dengan senyuman.

7 girl's pon masuk ke bilik mereka untuk menenangkan fizikal dan mental mereka.

"Weh diaorang tak masuk ke? Habis macam mana ni?" Tanya danish dengan riak gelabah.

"Relax lah kau ni nish, nanti diaorang masuk lah tu." Kata Rafieq menenangkan Danish yang gelabah tu.

"What? Seriously?" Tanya Afham dengan muka terkejut.

"Hah biar betul weh the flowers satu kelas ngan kite, aduh cam ne ni? Kang kalau diaorang pulak masuk, lagilah teruk." Kata firash pula dengan muka gelisah.

"Weh tak rela gila weh, and why diaorang cam rapat weh?  Tadi bukan main gaduh, sekarang dah cam family." Rungut zariel pula.

"Hurm kite buat don't know je lah." Kata raykal pula lalu mengganguk.

"Ha ah relax je dulu." Kata iesyraf pula dengan senyuman.

"Dah jom lah keluar rehat, aku lapar lah." Kata Danish sambil memegang perutnya.

"Kau tak habis-habis Lapar." Kata zariel pula manakala Danish dah menjeling.

"Eh korang, jom lah rehat sekali." Ajak arisya dengan senyuman godanya.

"Aduh, boleh muntah aku dowh. Ingat cantik ke senyum gitu." Kata afham dengan muka geli.

"Ha ah betul tu, jom lah." Kata Dhia pula lalu memandang raykal manakala lelaki itu hanya mengangkat sebelah keningnya.

"Dah jom lah." Kata firash dengan muka menyampah apabila arisya dah memeluk lengannya.

"Eh you all, kenape muka masam je nih. Nak kemane tu laju sangat?" Tanya Myra dengan muka simpati.

"Suke hati kitaorang lah, ade guna kaki korang ke. Tak pernah pulak selama ni kitaorang jalan, ade orang masuk ward." Perli alia dengan muka merah tahan marah dan perasan apabila melihat arisya memeluk lengan firash.

Firash yang perasan pandangan alia itu lalu terus merungkaikan pelukan arisya.

𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞Where stories live. Discover now