|бĂб 21|
♥♥ ♥♥
♥ ♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥ ♥
♥"Aikk asal tuan suruh buat group?" Tanya adila manakala mata focus ke television.
"Entah
Dan akhirnya tinggal lah alia, maisarah, dinie dan tiga lagi jejaka iaitu firash, raykal, dan iesyraf.
"So kita nak buat apa ni?" Tanya maisarah dengan muka bosan.
"Hmm apa kata kita main roller blade, nak tak?" Cadang iesyraf lalu menaikkan kening berkali kali.
"Ha okay jugak, jom." Balas maisarah dengan ceria lalu berlalu bersama iesyraf dan diikuti dinie.
"Alia wait." Kata firash lalu memegang lengan alia.
"What do you want?" Tanya alia dengan geram lalu merungkaikan pegangan firash.
"Sorry." Kata firash dengan perlahan.
"Sorry? That simple firash? You can try next time." Kata alia lalu meninggalkan firash.
Afham, Danish, Suhada dan Najwa pov.
"Su, kau nak aiskrim tak? Kalau nak aku nak belikan." Tanya afham kepada suhada manakala suhada hanya mengangguk.
"Okay jom teman aku, tapi kan boleh tak kau duduk dekat bangku tu kejap?" Tanya afham lagi.
"Boleh, tapi cepat tau." Kata suhada lalu berlalu ke sebuah pangku.
"Bro aku pergi dulu, nanti jumpa kat kereta bye." Kata afham lalu berlalu ke satu gerai.
"Wow cantik ye tempat ni." Kata suhada dengan tenang.
"Tapi aku rasa kau cantik lagi." Kata afham dengan romantic di telinganya.
"Eh, kau ni." Kata suhada lalu menjarakkan kedudukkan.
"Mana aiskrim? Kau kata nak beli?" Tanya suhada dengan muka pelik.
"Nah." Balas afham lalu menghulurkan tiga kutum bunga rose.
"Kenapa bagi kat aku? Dah la tiga pulak tu. Nak suruh aku bukak kedai bunga ke? " Tanya suhada dengan wajah berkerut.
"Ish kau ni, tak tahu ke apa maksud 3 kutum bunga?" Tanya afham manakala suhada hanya menggeleng.
"Maksudnya I love you." Kata afham dengan romantik lalu bangun dan melutut di depan suhada.
"I know that i'm not quite romantic for you, but I want you know that I love you damn much. Love you like I love my self, love you like I love my parents, love you like I love my heart because there have one pretty girl who's name tengku suhada jessica. And you suhada, would you like to be my lovely and sweety girlfriend?" Tanya afham manakala mata tepat memandang mata suhada lama.
"Ermm, ermmm." Kata suhada dengan gelabah.
"Yes or not?" Tanya afham dengan senyuman mengusik.
"Ermmm yes." Kata suhada lalu tersenyum manis.
"Finally, I love you tengku suhada jessica." Jerit afham dengan kuat.
"Weh jangan lah jerit, malu lah." Kata suhada dengan muka merah manakala afham sudah ketawa.
YOU ARE READING
𝑻𝑯𝑬 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝑶𝑭 7 𝑭𝑹𝑰𝑬𝑵𝑫𝑺💞
RomanceNovel ini mengisahkan tetang 7 orang gadis berdarah kacukan.Mereka merupakan pengawas yang garang dan tegas di sekolah tetapi terselit kemanjaan apabila bersama keluarga mereka.Pada suatu hari mereka dikejutkan dengan satu berita yang menyatakan bah...