2 Hafta Sonra
Dumbledore herkesi büyük salona çağırmıştı. Kim bilir yine ne zırvalayacaktı. Gryffindor öğrencileri nefes aldığı için elli puan!
"Eminim ki hepiniz neden buraya toplandığımızı merak ediyordur. Lafı hiç uzatmadan sadede gelmek istiyorum. Hogwarts'ın yedi yüz ellinci yılı şerefine bu yıl sınavlarınızın tümü erkene çekildi. Sonrasında okulda çeşitli kutlamalar olacak. Bu zorlu dönemleri olabildiğince güzel geçirmek hepimizin yararına olacaktır. Sınavlarınız dört Ekim günü başlayacak ve on bir Ekim günü bitecek. Yemeğe başlayabilirsiniz!"
Bu adam yaşlandıkça zekileşiyor. Ama sevgili Profesör acaba haftaya sınavlarımızın başlayacak olması sizce de zalimce değil mi?
Belli oldu. Koskoca haftasonu ders çalışarak geçecekti. Hermione direkt olarak kütüphaneye koştu. Draco'da ona belli etmemeye çalışsa da peşinden ayrılmıyordu. Bu yüzden o da kütüphaneye gitti. Harry, Theo ve Pansy birbirlerine soru soruyor ve yanlış cevaplayınca birbirlerine tokat atıyorlardı. Bazı öğrenciler profesörlerle ders işliyor ve alıştırma yapıyordu. Sanırım ben de ders çalışmalıydım.
Canım istemese bile kütüphaneye doğru yol aldım. Köşeden dönünce beşinci sınıftan iki kızın ellerindeki telefona bakarak konuştuklarını gördüm. Eğleniyor gibi duruyorlardı.
"Hey, siz orada ne yapıyorsunuz?" diye sordum dayanamayıp.
"Mugglelar bir uygulama çıkarmış. Bize de Lavender Brown gösterdi. İnstagram diye bir şey. Fotoğraf falan paylaşıyorsun. Çok eğlenceli."
"Bana da gösterin bakalım neymiş bu instagram?"
Kızlar büyük bir heyecanla nasıl hesap açtıklarını ve nasıl foroğraf paylaştıklarını anlatıyorlardı. Onları dikkatlice dinledikten sonra Slytherin ortak salonuna gittim. Telefonumu eteğimin cebinden çıkardım ve uygulamayı yükledim. Kızların dedikleri şekilde bir hesap açmaya başladım. Kullanıcı adı seçmem gerekiyordu. Elizabeth.Malfoy? Hoş durmuyordu. Mlfyelzbth? sinir bozucu. Uzun süre düşündüm ve Madam.Elizabeth koymaya karar verdim. Sonunda hesabımı açmıştım.
Birkaç dakika içinde bildirimler yağmaya başladı.
harry_potter, weasleygin, jamespotter, siriusss ve diğer elli yedi kişi sizi takip etmek istiyor.
Mükemmel biri olduğum için hemen takip istekleri yağmıştı. Bizim Harry'nin de hesabı varmış da bilmiyormuşuz. Hemen bir fotoğraf yükledim.
yazdan kalma olsun ilk gönderi <3
harry_potter, weasleygin ve diğer kırk sekiz kişi beğendi.harry_potter: uuu çok iyi gündü Betty <3
p.a.n.s.y: Bir güzellik gördüm sanki :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesi
FanficOkuduğunuz tüm cringe hikayeleri unutun çünkü bu hepsinden daha cringe...