Dokuz ay sonra
Saat gece üç sularıydı. Hermione'nin karnına bir anda büyük bir sancı girmişti. Bununla beraber Draco'yu uyandırmış ve hemen bir hastaneye gitmişlerdi. Hermione ameliyathaneye alınmış, Draco da herkese haber yağdırıyordu. Önce Harry ve Theo, sonra da Pansy gelmişti. Malfoylar ve Grangerlar beşer dakika arayla gelmişlerdi.
Aradan bir saat geçmişti. Draco sürekli ağlıyordu. Ameliyathaneden bir şifacı çıktı ve "Bebeğin babası içeri gelebilir." diye seslendi. Draco daha çok ağlayarak içeri girdi. O sırada Hermione'yi iyi görünce biraz daha sakinleşmişti.
Dışarıda Bayan Granger dolu gözlerini kırpıştırıyor, ondan çok da farklı olmayan Narcissa ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Elizabeth, Pansy'nin omzunda uyuyakalmıştı. Theo ve Harry ise Draco baygın çıkacak diye iddiaya girmişlerdi.
İçeride Draco, Hermione'yi sakinleştirmeye çalışırken daha çok panik yapıyor ve bu defa Hermione onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Genç kadın en sonunda dayanamayıp "Draco Malfoy eğer biraz daha sakin olmazsan sana en okkalısından bir sectum sempra çakacağım haberin olsun!" diye bağırmıştı. Draco elinden geldiğince sakin olmaya çalışıyordu ama nafile...
Bir saat kadar sonra içeriden bebeğin çıkmasıyla herkes dolu gözlerle bebeği izliyordu. Bebek, Draco'nun aynısıydı. Theo "Aynı bana benziyor..." deyince herkes gülmeye başlamıştı.
Birkaç dakika sonra bir sedye üzerinde Draco ve şifacılar belirdi. Draco, Harry'nin dediğini yapmış; heyecandan bayılmıştı.
Draco'dan hemen sonra Hermione çıkmış ve herkese gülümsemişti. Sonrasında odasına çıkarılmıştı.
16 yıl sonra
"Scorpius Malfoy, derhal aşağı in!" diye kükredi Hermione. Onu duyan Scorpius oflayarak aşağı indi. Elinde askıda iki tişört tutuyordu. Draco onu görünce kahkaha atmaya başladı. Hermione daha çok sinirlenmişti.
"Sen hala giyinmedin mi?"
"Sence hangisi daha güzel kraliçem?"
"Lily hangisini daha çok seviyorsa o Scorpius."
"Draco, oğlumuz henüz daha çok küçük. Kendine gel!"
"Anne, babama beş yaşında aşık olan sen değil miydin?"
"Ee şey, ımm, ÇABUK OLUR MUSUN?"
"Peki."
'İşte benim ailem' diye geçirdi aklından Draco Malfoy. İkisine de sarıldı ve gülümsedi... Zaman su gibi akıp geçmişti. Daha dün Herm onu evden kovmuştu... Ve bugün her şey çok güzeldi. İyi ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesi
FanfictionOkuduğunuz tüm cringe hikayeleri unutun çünkü bu hepsinden daha cringe...