Arkadaşlar medyadaki şarkı çok güzel. Ben orijinalinden daha çok seviyorum bu halini. Bence siz de dinlemelisiniz 💘
Draco'nun Ağzından
"Sen Draco Lucius Malfoy, derhal bana bir açıklama yapacaksın!" gözlerimi açtığım gibi Hermione'nin kızgın sıfatını üzerimde görmem bir oldu. Bu kızlar sürekli böyle anlaşılmaz mı olmak zorundaydı? Daha dün ilan-ı aşkımı duyurmuştum. Evlenme teklifi bile ettim!
"Güzelim bir şey mi oldu?" dedim meraklı meraklı. Demez olaydım!
"Tabii ki hiçbir şey olmadı. Ben kendi kendime neden sana sinrilenmeyeceğimi sordum sonra da gelip sana çemkirmeye başladım! Çünkü manyağım değil mi? Hem zaten eski sevgilin olduğunu düşündüğüm kız da asla fotoğrafımızın altına yorum falan yapmamış aptal!" nefes alsaydı keşke. Gözlerimle kendime küfür ederken Herm beni yumruklamaya başladı.
"Bu o kızın fotoğrafımıza yorum yaptığı için, bu o yorumu silmediğin için, bu o kızı engellemediğin için, bu bana yalan söylediğin için, bu... eee bu... bu da canım istediği için!" diye teker teker yağdırıp beni yumrukladı.
"Her şeyi anlatmayı düşünüyor musun?"
"Jade isimli bir sürtük yorum yapmış. Kendin bak istersen!" dedi ve telefonu karnıma fırlattı. Yorumlar kısmına girdim ve okumaya başladım. O yorumu görünce yutkundum. Haklıydı.
"Düğüne kadar hayatımda seni görmek istemiyorum Malfoy!" diye bağırıp odadan çıktı. İçeriye Harry, Theo, Pansy ve Elizabeth dörtlüsü daldı. "Sakın bir şey sorma- hey bu kıyafetler de ne!?" hepsi garip garip giyinmişti.
"Papatyam bugün 31 Ekim..." dedi Theo. Cadılar bayramıydı bugün. Bir de bayram için mi giyinecektim? Sağolun ben almayım!
***
Harry'nin Ağzından
Olaylar iyice saçma bir hal alıyordu. En yakın arkadaşlarım Bir kehanet yüzünden evlenecekti. Salazar başka bir vasiyet bulamamıştı sanki! Keşke o vasiyet Pansy ve benim için geçerli olsaydı...
Annemlerin yanına gittim ve olanları anlattım. Ne yapmamız gerektiğini Salazar'a danışmamız gerekiyordu. Bu sebeple dolaşmaya çıkmak gibi saçma bir yalanla Malfoy malikanesine cisimlendik. Salazar'ın bulunduğu kilitli odaya girdik. Bayan Malfoy her şeyi anlattı.
"Herkesin aklından bu olayı sileceksiniz. Anlaşılan bir şeyler yanlış anlaşılmış. Hermione ve Draco da dahil bizden başka hiç kimse bu nişan olayını hatırlamayacak. Ve Draco ya da Hermione zamanı gelene kadar mugglerla yaşayacak. Seçilen çocuk okulun kapanmasına bir hafta kala kendi ailesine geri dönecek. Artık nasıl olacak siz bilirsiniz. Düşünün, bu çocuğun hangisi olacağına karar verin. Sonra da büyüyü yapın. İki gününüz var."
***
İki gün sonraBu olanlar gerçekten çok saçmaydı. Arkadaş ortamımızda bu olayları bilen tek kişi bendim. Herkese hiçbir şey olmamış gibi davranmak gerçekten çok zordu. Neyse ki bu gece tüm saçmalıklar son bulacaktı. Ben de normal hayatıma geri dönecektim.
***
Sabah uyandığımda kendi odamdaydım. Demek ki büyü başarılı bir şekilde sonuçlanmış ve tüm bu saçmalıklar bir son bulmuş. Artık rahat bir nefes alabilecektim.
Elizabeth'in Ağzından
Sabah uyandığımda kendi odamdaydım. Ne ara eve gelmiştik, tatil ne ara bitmişti hiçbir fikrim yoktu. Aşağı indiğimde annem tekli koltuğa oturmuş kahvesini içiyor ve dergi okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesi
FanfictionOkuduğunuz tüm cringe hikayeleri unutun çünkü bu hepsinden daha cringe...