Temizlik

657 40 33
                                    

Nişanın üzerinden birkaç gün geçmişti. Yeni bir ev almıştık ve daha eğlenceli olsun diye evi beraber temizleyip yerleştirecektik tabii bu pek öyle olmadı. Çünkü temizlik yapmaktan çok dağıtıyorlardı. Hatta bir ara Harry ve Draco kendi kendilerine evin içinde quidditch antrenmanı yapıyorlardı! Sadece o da değil. Pansy, Theo ve Elizabeth merdivenlere yatakları koymuş kayıyordu. O sırada ben de delirmemek için büyük bir savaş veriyordum tabii. Kendimi beş küçük çocuğu olan bir anne gibi hissediyordum. Hepsi de birbirinden yaramazdı.

Theo alt dudağını büzmüş yanıma geldi ve oturdu. Ne olduğunu sorduğumda kızların saçlarını yapmak istediğini ama onların izin vermediğini söylediğinde bir kahkaha patlattım. Her eve bir Theo lazım...

"Hey ben buraya temizlik yapmak için geldiğimizi sanıyordum ama!?"

"Hermioneaşkım bilmem farkında mısın ama biz istediğimiz zaman asamızı alıp aklapakla¹ dediğimiz zaman burası zaten istemediğin kadar temizlenir. Gelip biraz eğlenmeye ne dersin?" diye sordu Draco.

"Peki." dedim ve yukarı çıktım. Yanı birkaç basamak. Tabii Theo merdivenden kayarken bana çarpıp beni de kendi eğlencesine karıştırmasaydı. Asamı çıkardım ve "Accio Ateşoku." dedim. Asamın üzerine çıkıp havalandım. Onları yukarıdan izlemeye karar vermiştim. Gerçekten hepsi deliler gibi eğleniyordu. Birkaç gün sonra koskoca evde sadece iki kişi kalacaktık. Ve bu durumun pek hoşuma gittiği söylenemezdi.

***

Akşam olduğunda herkes yorulmuştu. Bu yüzden hepsi ellerine telefonlarını almış ve fotoğraf paylaşmaya başlamıştı.

İnstagram

Evi temizliyoruz ✌🏻 p

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evi temizliyoruz ✌🏻 p.a.n.s.y

p.a.n.s.y: Hamarat kızlarız biz eheheh

theodoreenott: Ayh çok güzel çekmişim ayol fotonuzu 😎

herm.granger: bir daha sizden yardım istemeyeceğim...

granger: bir daha sizden yardım istemeyeceğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyinme odasını toplayacağız sanıyordum!? p.a.n.s.y madamelizabeth

theodoreenott: Ben anladım ya, siz bensiz de eğleniyormuşsunuz zaten yeterince 🤧

harry_potter: Bilmem farkında mısın ama onları bırakıp bizimle uğraşmayı seçen sendin Theo?

dobby: Ben size istediğiniz zaman yardımcı olabilirim Bayan Granger 😊

madamelizabeth: Zaten şu an gayet toplu Herm. Bence çok da şey yapmamak lazım :)

____________________________________________

[BU BİR ÇEREZLİK BÖLÜMDÜR]

En sevdiğiniz karakter kim? Benim şimdilik Theodore eheheheh

Önemli
Açıkçası bu kitabı bitirip bunun devamını yazmak istiyorum. Yani Scorpius'un falan da olduğu zamanı. Aklıma çok güzel şeyler geliyor çünkü. Gördüğüm kadarıyla benim düşündüğüm şekilde pek hikaye yok. Tabii bir an önce bitsin diye çok saçmalamak istemiyorum. Güzel bir son yazmak istiyorum.

Slytherin PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin