3.bölüm

1.7K 86 6
                                    

Hatırlatma 💜💙
Albay söze girdi.
- Bozkurt timi hadi gidin ve şu çakalın kampını başına yıkın ve sakın almadan gelmeyin.
- EMREDERSİNİZ KOMUTANIM
___________________________

Selim'den
Şerefsizin kampını basmak için hazırlandık. Helikoptere bindik. "Komutanım" dedi. Mahmut.
- He mahmut söyle mahmut
- Komutanım siz bu doktor bacımla daha önceden tanıştınız mı?
- Yoo nerden çıkardın?
- Valla bilmem kız sizi öldürecek gibi bakıyordu da sorayım dedim
- Boşver o asiyi
- Asi olduğunu nereden çıkardınız hani ilk defa görmüştünüz.
- İlk defa gördüm dediğimi nerden çıkardın. Ben daha önceden tanışmadığımı söyledim.
- Yani gördünüz.
- Sen komutanını sorguya mı çekiyon lan.
- Yok estağfurullah komutanım. Merak sadece ama ilk aşklar hep kavgayla başlar derler. 😂
- Senin canın gece nöbeti çekmiş. Ben sana bi gece nöbeti yazayım da gör.
- Aman komutanım tamam hiç birşey demedim. 😳
- Ha şöyle 😂😂😂

Belkide Mahmut haklı nasip de varsa neden olmasın ki. Diye düşündüm. Sonra kendime kızıp saçmalama Selim sen ne bakıyorsun bu zevzek Mahmut'a bi kere ben o kıza aşık olacağıma kendimi dağdan atarım daha iyi... Dedim kendi kendime.

Yazarlar'dan

Belki de o an Selim büyük konuştu. Hayat bu önüne ne çıkar bilemezsin ki bazen birine aşık olur ihanete uğrar aşka kapılarınızı kapatırsınız ve hiç beklemediğiniz bir zaman da biri gelir ve o kapıları baltayla kırar ve içeri girer. Hem de siz  fark bile etmezsiniz. İşte bu iki gençte birbirlerine aitlerse ve fark edemeyeceklerse... 😉❤️

Yavuz'dan
Botan ' ın kampını bastık. Şerefsizlerin leşlerini tek tek yere serdik ve Botan ' ı aldık. Tugaya geri döndük.

Helikopterden indik. Sorgu odasına girdik ve o şerefsizi hemen sorguya çektik. Savcı hanım ve ben sorguyu yapacaktık. Selim Komutanım ve Tuğrul Albay cam mekanın arkasında sorguyu izliyorlardı.
- Söyle lan şerefsiz sahibin kim?
- Hiç bişey öğrenemezsin güzelim boşuna uğraşma
- Lan sen kimsin de güzelim dersin ama dur ben seni bi okşayayım da bakayım yine böyle konuşacak mısın?

Yumruğu yüzüne geçirdim.
- Sen kimsin lan kimsin de Savcıya hele ki bir TÜRK kızına güzelim dersin ben seni burda bi si-
tam küfür edecektim ki Savcının burda olduğu aklıma geldi çevirdim.
- Silerim. Konuş çabuk
Bir yumruk daha geçirdim.
- Tamam tamam dur vurma söyliycem dur
Durdum. Düştüğü sandalyeden kaldırdım.
- KONUŞ LAN !
- İsmi bilinmez bizimle de telefon ile iletişime geçer.
Bi tane daha yumruk attım.
- Lan doğruyu söyle yoksa seni burda gebertirim.
- Doğruyu söylüyorum. Hunter derler. Yeri sürekli değişir. Bi kardeşi var onun da adı Samanta Fransa da yaşıyor ama başka bişey bilmiyorum yemin ederim.
- Peki seninle hangi numaradan irtibata geçer
- Sabit bi hat kullanmaz. Bazen gizli numaradan bazen de telefon kulübelerinden arar en son Fransadaydı.Bizim örgüt sorumlumuz Areş var onla daha çok irtibata geçer o da bize emir verir.
- Peki bu Areş ' i nerden buluruz
- Kampının  yerini kimse bilmez ama telefon numarası var.
- Tamam şimdi sen onu arayıp bizim baskın yaptığımızı ve  kaçtığını yardım istediğini söyleyeceksin.Yanlış bi hareketinde kafana sıkarım!!!
Telefonunu verdim aradı...
- Areş benim Botan. T . C'nin askeri kampı bastı. Ben canımı zor kurtardım. Yardım et bana
- Sana niye yardım edeyim lan.
- Hunter ' a söylemem gereken çok önemli şeyler var.
- Neymiş onlar?
- Hunter a söylemem gerek Areş başkan. Yardım edecek misin?
- Hayır
- Tamam o zaman Hunter beni onunla konuşturmadığını  duyunca ve bu önemli bilgilerin senin yüzünden T. C'nin askerinin kulağına gittiğini duyunca sinirlenip kafana sıkmasın da.
- Tamam lan. Benden haber bekle.

Sonra biz Dolunay ile çıktık. Albay " İyi iş çıkardınız aferin Bozkurt timi" dedi. Bize şerefsizden haber gelene kadar dinlenmek için izin verdi. Hep birlikte dinlenme odasına gittik. Dolunay revire Ayda'nın yanına gitti.

Koltuklara oturduk. Orhan abi konuşmaya başladı.
- Yavuz Kardeşim

Rütbece üstündeydim ama biz aramızda konuşurken abi kardeş gibi konuşuyorduk. Olmayan Abim gibi görürdüm onu ben yetimhanede büyüdüm.Beni annem bile demeye tiksindiğim kadın bırakmış. Yurda verdiği adres sayesinde onu buldum ama taşınmış oradan. Sonra biraz daha araştırınca  yaşadığı evi buldum. Evine gittim bana söylediğine göre evlilik dışı olmuşum. O da yurda vermiş. Şimdi beni görmek istemiyormuş. Uçkuruna sahip çıkamayan birileri yüzünden ben yıllarca anne baba özlemi çektim. Rabbime bin şükür vatanımı anam bildim. Bayrağımı namusum bildim. Asker oldum. Babam olacak o herif de kim araştırmadım hiç. Merak da etmiyorum açıkcası. Sadece isim biliyorum. Cemil KARA

- Efendim abi
- Sen de bir tuhaflık var gözlerinin içi gülüyor sen birine mi sevdalandın hele ki şu Savcı hanım'a 😂😉
- Ya abi valla ben de anlamadım bir hoşlantı var içimde ama aşk denir mi bilmem
Mahmut abi girdi söze;
- Denir denir benim Dolunay bacımı görür görmez kanım kaynadı. Sevgilisi falan da yok eğer Dolunay bacım da isterse neden olmasın
- Abi daha hiç bişey yok ortada hem belki de var sevgilisi nerden biliyorsunuz?

O arada Dolunay içeriye girdi.
Beni bir öksürük tuttu inşallah duymamıştır.

"Ooo Dolunay bacım hoşgeldin gel otur şöyle" dedi Mahmut abi. Dolunay da gülümsedi ve koltuğa yanıma oturdu. Orhan abi sırıtıp "Eee anlat hadi biraz kendini Dolunay, nerelisin? Sevgilin filan var mı? kaç kardeşsiniz? kimsin kimlerdensin?
Dolunay burukça gülümsedi ve konuşmaya başladı.
- Valla abi ben de bilmiyorum pek kimlerdenim annem ve babam öldüler daha doğrusu öldürülmüşler.
- Nasıl ya?
Dedi Orhan abi şaşırmış bi şekilde.
- Abi çok uzun hikaye anlatırım bi ara benim tek ailem Vatanım, Ayda ve Tuğrul Albay.
- Şimdi ayıp ettin işte bacım. Biz de bugünden itibaren senin abilerin sayılırız.

Ben yine öksürmeye başladım. Ne abisi sevdiğim kız bana abi mi diycek.

Orhan abi güldü." Yani bazılarımız abin sayılırız. 😂" dedi.

Dolunay'da kızardı ve gülümsedi. Utandı mı O ? 🥳🥳🥳.
Sonra konuşmaya devam etti.
- Valla Mahmut abi demeli ben de bekarım ve taliplerimi bekliyorum diyip güldü 😂😂😂
O sırada Ayda içeri girdi ve konuşmaya başladı.
- Ben kaynanalık yapıcam vermiyorum kızımı zengin damat arıyorum. Benim kızımı ne doktorlar ne mühendisler istedi de ben vermedim hıhh 😂
Sonra herkes yine gülmeye başladı. Mahmut abi Ayda'ya baktı ve konuştu
- Ayda bacım senin bir talibin var mı bari?
- Valla veni de Dolunay vermez abi 😂

Dolunay konuştu.
- Ay yok vermem ben seni ben evlenmeden asla evlenemezsin. 😂 Turşunu kurcam senin.
- Valla kardeşim desene ikimizde evde kaldık. Sen bir ömür evlenemezsin Ee sen evlenemeyince beni de evlendirmezsin. 😂

Ben boş bulunup sordum.

- Ayda niye Evlenemez ki Dolunay?
- Ooo senin haberin yok Yavuz bu Dolunay ' a lisede bir oğlan aşık oldu. Geldi insanca benimle çıkar mısın? Dedi bizim deli ne yaptı?
- Ne yaptı?
- Sen kimsin de bana böyle bişey teklif edersin diyip çocuğun burnuna yumruğu geçirdi.Burnu kırılmış çocuğun. Çocuğu bir de tehdit etmiş eğer birine beni şikayet edersen ben de seni şikayet ederim demiş. Psikopat.
Sonra buna bir erkek bile yanaşamadı. Ee benim de kankam olduğu için bana da teklif eden olmadı.
- Kanka öyle deme hatırlamıyor musun Taha sana teklif etmişti. Duvar boyarken.
- Doğru onu nasıl unuturum. Abi bi çocuk vardı gıcık mı gıcık kasıntı bişey resim dersinde duvar boyuyoruz Dolunay da müzik sınıfında okuyor. Sınıf defterini almak için yanımıza geldi. Bu çocukta da nasıl zamanlama varsa tam o anda benimle çıkar mısın dedi. Hoca da müdürün yanında okulun son haftaları yaz tatiline 1 hafta kalmış çoğu kişi gelmemiş. Ben sinirlenince beni tanıyamazsınız. O derece psikopata bağlarım. Şimdi çocuğa hayır diyorum çocuk ısrar ediyor işte seni okulda herkese söylerim rezil ederim. Benimle çıkcaksın falan. Dolunay benim bağırdığımı görünce dellendi noldu dedi ben de durumu anlatınca durur mu hiç oğlanın yakasına yapıştı bi güzel kör noktaya götürüp dövdük. E kalıplıydı biraz da 'hadi şimdi git söyle' dedi. Oğlanı nasıl korkuttuysak oğlan ertesi sene okul değiştirdi.
- Vay be helal Dolunay bacım sana da helal olsun Ayda bacım.
- Eyvallah abi.
- Eyvallah abi

Sonra odaya bir asker girdi. Adamdan haber gelmiş. Albay timi yanına çağırıyormuş. Tim hemen ayaklandı ve Albayın yanına gitti.




 

Bir Savcı & Bir Doktor Ve AskeriyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin