💜🍀Keyifli okumalar 🍀💙
Dolunay'dan
Yavuz'un yanına gittim.
- Hah Dolunay canım bende senin yanına gelecektim. Sana çok kızıyorum neden beni çağırmadın dikişini patlattın bak iyi mi oldu şimdi. Ağrın var mı? Bak istersen eve bırakırım seni.
- Yavuz canım bir sakin ol ağrım yok endişelenme. Sadece sana iyi olduğumu göstermek bir de sana birşey söylemek için geldim.
- Söyle canım
- Canım mı?
- Sevmedin mi?
- Ben çok teşekkür ederim Yavuz. Hayır aksine bence çok güzel canınız olmaktan gurur duyarım efendim. 😍🥰😂
- Rica ederim efendim asıl ben sizi canım yapabildiğim için çok teşekkür ederim. Rabbime şükürler olsun.
- Seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?
- Biliyorum ama sen yinede hep söyle ve bende seni çok seviyorum savcı hanım.
- Ya bak böyle yapıyorsun sonra ne söyliyeceğimi unutturuyorsun.
- Napayım gerçekleri söylemek suçsa cezama razıyım savcı hanım 😂
- Tuğrul albaya bu akşam toplantıdan sonra söyleyelim diyorum. Aydalar ile birlikte.
- Olur canım sen nasıl istersen zaten bir an önce söylemek istiyordum.
- Tamam o zaman senin işin var tutmayayım akşam görüşürüz.
- Tamam sen de kendini zorlama birşeye ihtiyacın olursa ara
- Tamam annecim 2 😂😂😂
- Ben annede Olurum sevgili de olurum hem Annecim 1 kim?
- Ayda 🤣🤣🤣
- Ha tamam o zaman kızım hadi uğurlar olsun var git işine 🤣
- Tamam sevgili 2. AnnemAyda'dan
Revirde ilaçların sayımını yaptım. Selimle Tuğrul amcama söyleme olayını da konuşup Dolunayla Aysel teyzegile gidecektik. Kapı çaldı. Selim girdi içeri. Gülümsedi gülümsedim.
- Ayda işlerini bitirdin mi?
- Evet Selim bitirdim ben de birazdan senin yanına gelecektim. Seninle konuşmam gereken bir konu var.
- Dinliyorum güzelim.
- Yaa çok teşekkür ederim. Baya da yakıştı bana bu isim.
- Sevdiyseniz ne mutlu Doktor hanım.
- Hımm galiba sevdim ben bu ismi yüzbaşım.
- Sen benimle ne konuşacaktın?
- Bizim aramızdaki ilişki ile ilgili bir şey konuşmamız lazım.
- Aramızdaki ilişki derken 😂😂😂
- Ya SELİMM!!
- Efendim Ayda
- Sen bana hergün mel mel bakmıyor musun? Seviyosun işte. 😠
- Seviyorum inkar eden mi var 😡
- İşte onu konuşmamız lazım. 😁😁😁
- Konuşalım. 😏
- Hani senle Tuğrul amca ile de konuşalım demiştik ya
- Evet
- Onu bu akşam toplantıdan sonra konuşalım mı?
- Tabiki konuşalım.
- İnşallah sert karşılamaz.
- Valla ben sevdim seni bi kere ee seninde gönlün var. Vermezlerse kaçırırım.
- Hı hı tabi tabi kaçırırsın sen manavdan karpuz mu alıyosun? Kız evi naz evi... Hem öyle bir şey yapmaya kalkarsan Dolunay seni vurur. İbreti alem olsun diye kelleni koparıp kapıya tugayın girişine asar yeminle 🤣🤣🤣Beraber güldük. Sonra Dolunay geldi. Selime sinirli bir şekilde bakıp.
- Ooo Selim yüzbaşım Selamünaleyküm...
- Aleykümselam Dolunay biz de tam senden bahsediyorduk.
- Hımm öylemi iyi insan lafının üstüne derler.Ayda hadi yürü gidiyoruz. 🤨
- Tamam abicim geliyorum. 😂😂😂
- Evde abiyi göstericem sana 😂🤨______________________♡_______________________
Dolunay'dan
Akşam olmuştu biz Ayda ile arabaya binip Tuğrul amcagilin evine doğru yol aldık. Tuğrul amcagilin evine geldiğimizde Aysel teyze kapıyı açtı bizi
İçeri buyur etti.
İçeri girdiğimizde henüz tim gelmemişti. Aysel teyzeye yardım ettik çay ve birkaç atıştırmalık şeyler yaptı. Aysel teyze timin gelmesine daha 1 saat olduğunu söyledi ve Ayda'nın waffle'larından biraz yapmasını rica etti.Ayda onlarla uğraşırken ben de ona çıraklık yapıyodum.
- Dolunay yumurtayı versene
- Tamam dur vereyim.
- Hihhh naptın?
- Ya Ayda, Aysel teyze çok özür dilerim ya benim yine talihsizliğim üzerimde.Ama sana söz ben bu kırılan yumurtaların yerine sana 1 koli alır, burayı da silerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Savcı & Bir Doktor Ve Askeriye
AksiBir Savcı ve bir Doktor iki can dostu düşünün. Dolunay ve Ayda İkiside anasız ve babasız bir tek onları öz kızı gibi gören Tuğrul amcaları ve Aysel teyzeleri var. Şimdi de bir tim düşünün kardeş gibiler hergün birbirlerine canlarını emanet ediyorl...