7. Bölüm

883 50 17
                                    

🌹🌸 < Keyifli Okumalar > 🌸🌹

Hatırlatma 💙💜

O sırada Aydagil yanımıza geldiler bana suikast düzenleyen adamı yakalamışlar. Tugaya Selim ve Yavuz'u çağırıyorlarmış.

______________________ 🎀 _____________________

1 HAFTA SONRA

Ayda'dan

Hemen hemen her şey düzelmişti. Artık Samet'in hain olduğu daha açık ve barizdi. Benim canım arkadaşım Dolunayıma yapılan suikast da bu şerefsizin de parmağı varmış. Ama malesef ki onun hain olduğunu açığa çıkarmak için tam bir kanıtımız yoktu.

Ama bir sorun daha vardı. Bizim inatçı " Göreve başlayıp o şerefsizin hainliğini ortaya çıkarmada ben de size yardım edeceģim" diyor. Ne kadar ısrar etsek ve karşı çıkasak da dinler mi. Bizi ikna ettiğini sanarak göreve başladı. Tek bir şartla kısa süreli aralıklarla bana kontrole gelerek.

Selim'den

Tuğrul albay ile konuşmuştuk Dolunay'a suikasti düzenleyenin Areş olduğuna emindik. Şerefsiz Areş, timin içerisine soktuğu köstebek sayesinde yani Samet haini sayesinde Dolunay'ı öldürmeyi planlamış. Bir taşta iki kuş vuracakmış hem devletin Savcısını lehit düşürüp büyük yankı uyandıracak hem de aklınca Tuğrul albay ve timin dikkati dağıldığı için kolayca baskın yapıp bir sürü şehit vermemizi sağlayacaktı. ama Allah'a şükür ki öyle bir şey olmadı Yavuz peşinden gitmiş de suikastçiyi vurmuş ama suikastçi kaçmayı başarmış. Eğer peşinden gitmese ve ateş etmeseydi Dolunay daha da ağır yaralanacak ve belkide şehit düşecekti ve o şerefsiz de amacına ulaşıp bir sürü kişinin canını yakmış olacaktı. Şimdi herkes Samete kinle bakıyor ancak kanıt olmadığı için hapse tıkamıyoruz. Tuğrul Albay elinden geleni yapıyor ancak şerefsizlerin arkası sağlam olduğu için bir iz bırakmıyorlar mecburen kanıtı bizim bulmamız gerekiyordu.

Dinleme odasına gittim. Yavuz, Orhan abi, Şeref ve Mahmut orada oturuyordu. Şerefsiz Samet'in orada olmaması iyi oldu yememiştir o yüzden orda değildir herkes çaktı artık. Onların yanına oturdum.

- Bizim hainin Samet olduğunu ispatlamamız lazım.

Yavuz konuştu.

- Ne ispatı komutanım şerefsiz Dolunay'a suikast Düzenlemiş az kalsın İehit olmasını sağlayacakmış biz hala ispat mispat ile uğraşıyoruz.
- Yavuz haklı komutanım
Dedi Mahmut. O da burnundan soluyordu. Haksız da değil herkes öyleydi ama bizim akıllıca hareket etmemiz lazımdı.

- Lan oğlum ben de istiyorum gidip ağzını burnunu kırıp çürüsün diye hapse tıkmayı ama kanıt yok şerefsizler arkalarında tek bir iz bırakmıyorlar kanıt olmadan elimiz kolumuz bağlı. Ceset yoksa cinayet yok hesabı anladın mı?
- Ne yapıcağız peki
- Evet komutanım ne yapacağız.
- Bunun kuyruğu sıkıştı yarın öbürsü gün yardım ister artık herkes onun hain olduğunu biliyor E şimdi bunların yaptığı plan boşa çıktığı için de başlarındaki köpek Hunter, bunları iyice sıkıştırmıştır. Elbet konuşurken yakalarız sizden istediğim bu şereksizi yakın takibe almanız. Bir yerde açık vereceğine adımın Selim olduğu kadar eminim. Size güveniyorum Bozkurt timi.
-EMREDERSİNİZ KOMUTANIM

Ayda'dan

Timin yanına gittim. Konuşuyorlardı.
Oturdum ve konuşmaya başladım.

- Gerekli kanıtları bulabildiniz mi?
- Nerdeeee Ayda bacım
Dedi Mahmut. Selim konuştu.

- Onu takibe alacağız elbet haber uçuracak.

Bir Savcı & Bir Doktor Ve AskeriyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin