Announcement!

1.5K 102 32
                                    

Assalamualaikum and Hi semuanya,


Just nak beritahu, kita akan unpublish beberapa bab belakang Syarat Yang Ke-3 malam ni. Kita akan tinggalkan sampai Bab 11 sahaja di Wattpad.


E-book Syarat Yang Ke-3 is currently on final checking. Bertungkus-lumus editor-tak-berbayar merangkap kawan kita cek. Huhuhu...


InshaaAllah, once it's done, dah boleh release ke e-sentral. Will let you all know once it's out, okey? hehe. Please be informed, SYK3 sangat panjang... more than 150k words... Bapak ahhhh...Sebbaik ebook weh. Kalau buku fizikal, dah sama tebal ngan kamus dewan. wakakaka... 


Oleh itu, kita harap semua faham kalau SYK3 dijual dengan harga yang lebih mahal daripada tiga e-book yang sebelum ni. lebih banyak words, lebih banyak bab, dan cerita lebih berat dan berbeza dari yang sebelum-sebelum (pada pendapat kita la. pendapat korang tak tahu pula.. 😝😝). Tapi InshaaAllah, kita takkan jual lebih daripada RM30.  


Jujur, kita nervous dengan penerimaan readers...hahahaha. setiap kali keluar ebook baru lah camni! hahaha. Harap tak banyak technical problems like, tak boleh download ke, tak boleh bayar ke, page hilang ke. Naudzubillah hi minzalik.. Semoga semuanya baik-baik je. 🤲🤲

Okey, siapa-siapa yang nak baca sampai bab 30, boleh baca sebelum pukul 9 malam ya. lepas tu, kita unpub dan tinggalkan sampai Bab 11 sahaja... Tapi, jangan risau, inshaaAllah, tak lama lagi je, boleh baca full story dalam ebook. aamin, aamin, ya rabbal alamin...

9. SYARAT YANG KE-3 [Telah Terbit E-Book]Where stories live. Discover now