SOULMATES!
Hestia i Flora Carrow.
Flora i Hestia Carrow.
FLORA I HESTIA
HESTIA I FLORANikt tak naprawdę nie widywał bliźniaczek osobno. Nie było to niczym zaskakującym, w końcu razem przyszły na ten świat, trzymając się za ręce przejdą przez życie i odejdą również razem.
Miały w sobie odpowiednio dużo cierpliwości i w sam raz miłości, by kochać jedynie drugą część swojej duszy i serca.
Jedna bez drugiej dusiła szponami samotności duszę, a każda rozłąka opłacana była łzami.
Ich uzależnienie ciągnęło je na dno, gdzie tylko ich miłość i zrozumienie miały swój mroczny przyczółek.
Świat jednak żył w inny sposób. Ludzie zmieniali miłości, uzależnienia, wszyscy pędzili przed siebie zostawiając za sobą istoty najbardziej ukochane.
Wolały więc żyć w pięknym, wyimaginowanym świecie, gdzie istniały tylko one.
Ja i moja siostra. Ramię w ramię przemierzamy świat, szukając tego czego im było najbardziej brak.
Wolności.
Żyły w klatce stworzonej z pięknie znajomych ramion bratniej duszy. Myślały, czuły i były takie same.
Kochały się tak samo jak nienawidziły.
━ Tak nie można żyć.
Jedna powiedziała pewnego wieczoru. Mówiły jednym głosem, więc sam wszechświat nie mógł orzec której usta złożyły się na tą myśl.
━ Wolność.
━ Tak.
Mimo miłości, zrozumienia i życia ramię w ramię, bez niej były niczym. Bez wolności, która pozwoliłaby im wyrażać własną myśl, słowo czy uczucie. Kim były bez miłości? Częścią czegoś większego? A może życiem podzielonym na dwie części.
Niepełnym. Smutnym. Samotnym
━ Jedna musi umrzeć.
Wszechświat ani pradawna magia nie wiedziała, która poświęciła się dla drugiej. W końcu były jednością.
━━━ author's note ━━━
inspirowane historią bliźniaczek Gibbons
aesthetic by volluptas
CZYTASZ
LUST FOR LIFE ━ slytherin girls ✓
Fanfiction━ of freedom and of pleasure nothing ever lasts forever everybody wants to rule the world dziewczyny, które zrzucają skóry jak węże. cover by @volluptas