Part 6 (Jeonghan!)

359 27 11
                                    


Assalamualaikum dan hai guys....

Ok let continue...

Enjoy guys..













Enjoy guys

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jeonghan... Eomma waseo, chagiya... Mianhae... Mianhae sebab eomma lambat menemuimu sayang... Mianhae sebab eomma terlalu mementingkan bussiness sehingga tidak mengetahui berita mengenai kehilangan kamu." Tangis si ibu sambil memegang gambar anaknya yang kini di gantung di THE WALL OF MEMORY.

"Chagiya... Uljima... Jeonghan akan sakit dan sedih jika melihat kita sedih... Ingat dia seorang anak yang penyayang dan ceria... Dia pasti sedih melihatmu menangis, chagiya..." Pujuk sang ayah.

Tipulah jika dia tidak sedih dengan kehilangan anaknya. Tetapi dia harus kuat dan dia tidak mahu anaknya bersedih melihatnya menangis di atas pemergiannya.

"Eommonim..." Panggil Scoups sopan.

"Seungcheol ah... Uri Jeonghannie... Nae aegi... Nae adeul..." Tangis si ibu sayu.

"Mian... Hiks... Hikss.. Saya gagal... Saya kawan yang jahat... Mianhae..." Tangis Seungcheol melutut memeluk kaki ibubapa Jeonghan.

"Seungcheol... Irreonna... Kamu tak bersalah... Ini adalah takdir buatnya... Appa dan eomma akan belajar menerima pemergiannya..." Ujar sang appa sedih.

"Jeonghan eomma... Kajja... Awak masih lemah... Kita balik dan datang semula..." Ujar sang appa lalu membantu isterinya bangun dan berjalan meninggalkan tempat anaknya tidur.

"Jeonghan... Kenapa awak masih tersenyum? Kenapa selepas semua ni? Wae? Mesti awak puas sebab kami rasa bersalah bukan? Wae? Kenapa awak tak bagitahu kami pasal tu, Han? Kenapa mesti hanya awak yang menanggung semuanya?" Tanya Scoups sendirian di hadapan gambar sahabatnya itu.

Scoups kembali melutut dan menangis semahunya di hadapan gambar sahabat yang pernah dibencinya.

"Han... Wae? Kenapa awak mesti menjadi cheonsa untuk kami? Wae? Wae?! WAE?!!!!" Jerit Scoups histeris. Dia semakin tidak dapat menahan sebaknya lagi.

Dengan Seungkwan dan Dk yang demam panas selepas melihat video yang mereka dapati dua hari lepas serta kebenaran di atas perubahan sikap Jeonghan.

Jun, Hoshi dan Wonwoo yang terlalu banyak termenung. Joshua, Mingyu dan The8 yang terus menangis dan hanya mengurungkan diri di bilik masing- masing.

Sementara Woozi, Vernon dan Dino yang kini cuba menyibukkan diri masing- masing berharap ini hanya mimpi. Segalanya berubah selepas video itu ditayangkan. Video yang menunjukkan siapa Jeonghan sebenarnya...

Please Love Me #CompleteWhere stories live. Discover now