Assalamualaikum dan hai guys...
Malas nak taip intro ni🤭🤭😁😁
So enjoy jelah ek❤🙆🏻♀
At Eunsoo house...
"Jeonghan!!!" Jerit Eunsoo selepas membuka pintu rumahnya.
"Jeonghan?! Jeonghan?! Jeonghan, kamu kat mana?!" Jerit Eunsoo cuba mencari Jeonghan di setiap pelusuk rumahnya walaupun dia tahu dia tidak boleh melihat Jeonghan.
"Jeonghan... Hikss... Hikss... Andwae... Jeonghan ah..." Lirih Eunsoo lalu terduduk di tepi almarinya.
Eunsoo meremas rambutnya kasar dan menepuk dadanya kuat.
"Arghh!!! Wae?!!! Kenapa mesti kau lakukannya, hyung?!!!" Jerit Eunsoo marah.
Eunsoo yang geram, menumbuk dinding di belakangnya sehingga timbul kesan biru di jari itu.
'Hyung...'...
"Jeonghan!!!" Jerit Eunsoo.
'Nde, hyung... Ini saya... Uljima.. Saya di sini...' Ujar Jeonghan lalu duduk berhadapan Eunsoo.
"Jangan tinggalkan hyung... Jangan tinggalkan hyung sama macam yang lain, Han..." Rayu Eunsoo hiba.
'Nde, hyung... Arraseo... Uljima...' Ujar Jeonghan lagi.
"Apa yang terjadi, Han?" Tanya Eunsoo risau.
'Sebenarnya....'
.
.
.
At SEVENTEEN Dorm...
"Wonwoo... Ndeo eodiga?" Tanya Joshua takut, apabila melihat adiknya itu membawa beg koper bersamanya.
"Aku ingin pergi hyung..." Jawab Wonwoo ringkas, membuatkan Joshua segera menghampiri dan menahan tangannya.
"Kajima... Semuanya akan kembali seperti sedia kala... Jaebal, Wonwoo ah... Igeo aniya..." Ujar Joshua sedih.
"Ini pilihan saya hyung... Comeback or I left..." Ujar Wonwoo menarik tangan Joshua lepas dari tangannya lalu beranjak keluar meninggalkan dorm SEVENTEEN.
"Andwae... Igeo aniya..." Ujar Joshua lalu terduduk di lantai sejuk itu sambil menangis.
"Hyung..." Tangis Seungkwan memeluk salah seorang hyung tertuanya itu.
"Igeo aniya, Seungkwan ah... Igeo aniya.." Ujar Joshua kacau.
"Shua hyung... Uljima... Saya yakin semuanya akan baik seperti sedia kala... Uljima..." Ujar Seungkwan memujuk hyungnya itu walaupun hakikatnya dia sendiri sedang lemah.
'Shua... Seungkwan... SEVENTEEN...' Ujar Jeonghan yang kini hanya memerhati membernya.
'Andwae... Kamu semua tak boleh berpecah... Jangan jadikan impiannya, kenyataan...' Ujar Jeonghan di hadapan Joshua dan Seungkwan. Walaupun dia tahu yang kedua membernya itu, tidak dapat melihat atau mendengar suaranya.
"Shua hyung..." Panggil Dino sedih.
"Bukankah ini semuanya kejam...? Kenapa mesti kita? Wae?" Ujar Joshua seperti hilang waras.
"Shua hyung... Andwae... Hyung kena kuat... Kita semua kena kuat..." Ujar Seungkwan sakit melihat hyungnya itu.
"Andai hyung boleh undurkan masa..." Unar Joshua lagi memeluk kedua dongsaengnya.
'Andai aku juga boleh, Shua...' Ujar Jeonghan memeluk ketiga membernya itu.
'Aedera... Mianhae...' Ujar Jeonghan lalu menghilang dari situ. Meninggalkan tempat yang penuh tangisan.
YOU ARE READING
Please Love Me #Complete
Fiksi Penggemar"Hyung cuma pembawa malang untuk kumpulan kita!" Seungkwan "Kenapa kau wujud?!" Scoups "Mianhae sebab wujud... Saya akan meninggalkan kalian nanti.... Tapi sebelum saat tu tiba, please let me stay with you and please give me your love..." Jeonghan ...