Assalamualaikum dan hai semua...
Enjoy....
Eunsoo pov...
"Eunsoo... Janji dengan eomma... Janji dengan eomma, walau apapun yang terjadi jangan sesekali kamu dan hyung mu membenci lelaki itu.." Rayu eomma ku lemah.
Kulihat tubuhnya kini dipenuhi peralatan kesihatan yang membuatkan aku kini merasa, aku adalah punca dia berakhir seperti ini. Dengan alat penafasan yang menutupi hidung dan mulutnya yang kini penuh dengan luka yang boleh dikatakan parah.
"Eunsoo..." Panggil eommaku. Mungkin dia memanggilku kerana aku hanya menundukkan wajahku tanpa memandangi keadaannya kini.
"Eunsoo... Eomma pabbwa..." Ujarnya menghulurkan tangannya terketar-ketar. Dengan segera aku menyambut huluran itu lalu memeluk tangan itu takut. Takut akan kehilangan sentuhan hangat huluran tangan ini.
"Appa, eomma dan Minjung, amat menyayangi kamu dan hyung mu... Relakan eomma mengikuti mereka sayang... Janji dengan eomma yang kamu berdua akan sentiasa bergantung di antara satu sama lain.. Jangan berpisah... Eomma menyayangimu..." Ujar eommaku dan kini dapat ku lihat kesukaran eommaku menarik nafasnya.
"Eomma! Eomma! Eomma, irreonna!!! Irreonna!!! Andwae!!!! Eomma!!!!" Jeritku menggoncang tubuh pucar dan kaku itu.
"Eomma... Eomma...."
.
.
.
"Pulanglah..." Ujar Minjung menunjuk ke arah tubuh kaku itu.
"Minjung ah..." Ujar Jeonghan bersama air mata terharunya.
"Pulanglah Han... Pulanglah ke tubuhmu..." Ujar Minjung lagi.
"Awak tak benci saya ke, Minjung?" Tanya Jeonghan serba salah.
"Untuk?" Tanya Minjung.
"Di atas hyung awak?" Tanya Jeonghan.
"Eunsoo hyung akan membuat dia sedar, Han... Percayalah... Walauapapun kami tetap adiknya..." Ujar Minjung tersenyum hangat.
"Baiklah... Saya janji akan membantu dia menyedari kesilapannya." Ujar Jeonghan dan melangkah mendekati tubuh kaku itu.
"Tunggu!" Ujar Minjung memegang tangan Jeonghan.
"Wae?" Tanya Jeonghan pelik.
"Sebenarnya ada perkara yang saya belum bagitahu..." Ujar Minjung memnundukkan wajahnya.
"Apa dia, Minjung ah?" Tanya Jeonghan.
"Untuk pengetahuan awak, Han... Selepas awak kembali ke tubuh awak... Jika awak masih mengingati segalanya yang berlaku dan siapa saya... Maka ketahuilah, Han... Awak akan kembali ke sini dan mungkin takkan dapat kembali ke alam manusia..." Ujar Minjung serba salah.
"Jadi saya harap awak takkan mengingati segalanya dan teruskan hidup awak sebagai anggota SEVENTEEN." Ujar Minjung.
"Semoga bertemu kembali, Minjung..." Ujar Jeonghan memasuki jasadnya.
Perlahan mata itu terbuka... Terbuka memerhatikan persekitarannya.
"Dekat mana ni? Andwae..." Tangis Jeonghan kedengaran ketakutan.
TBC
Tak puas? Sikit?
Saja je🤭🤭🤭
YOU ARE READING
Please Love Me #Complete
Fanfiction"Hyung cuma pembawa malang untuk kumpulan kita!" Seungkwan "Kenapa kau wujud?!" Scoups "Mianhae sebab wujud... Saya akan meninggalkan kalian nanti.... Tapi sebelum saat tu tiba, please let me stay with you and please give me your love..." Jeonghan ...