Part 12 (Where is it?!)

230 23 5
                                    


Assalamualaikum dan hai guys❤

Ok! Azi update gii story ni... So this story will have too many part of it..

So azi harap korang leh lah layan citer pepanjang ni eh🤪🤪🤪







So azi harap korang leh lah layan citer pepanjang ni eh🤪🤪🤪

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Woozi pov...

"Hyung... Bogoshippeo..." Gumamku sambil menggosok gambar yang ku letakkan di studio ku.

Gambar Vocal team member... Aku hanya melihat wajah seseorang yang amat aku rindui di situ...

Tersenyum menampilkan senyuman angelnya...

"Hyung..." Gumamku lagi apabila mengingati janjiku kepadanya. Janji yang telah ku pungkiri tanpa ku ingati...

Woozi pov end...

Flashback...

"Vobo ah... Vobo ah..." Ujar seseorang sengaja dan telah berjaya membangkitkan perasaan kemarahan seseorang yang sedang melakukan kerjanya.

"Aish, hyung!!! Hentikan dan diam! Saya perlu fokus!!!" Jerit Woozi geram.

"Huwaa.... Uri Vobo marahkan hyung... Huwaaa...." Tangis Jeonghan sengaja. Sementara Woozi hanya mengeluh berat melihat perangai childish hyung nya itu.

"Hyung... Nama saya Woozi... Dan nama sebenar saya adalah Lee Jihoon... Vobo aniya!" Ujar Woozi geram.

"Mwohae?" Tanya Woozi apabila Jeonghan menyumbatkan satu bibimbap ke dalam mulutnya.

"Aigoo... Bagusnya kamu makan... Makan yang banyak, Vobo ah..." Ujar Jeonghan mengelap sudut bibir Woozi yang comot.

"Woozi..." Panggil Jeonghan melihat ke arah Woozi yang kini semakin berselera memakan bibimbap nya.

"Hmm?" Ujar Woozi ringkas.

"Janji dengan hyung sesuatu.." Ujar Jeonghan membuatkan Woozi menghentikan pemakanannya.

"Mwo?" Tanya Woozi ragu- ragu. Ini kerana, Jeonghan tidak pernah meminta sesuatu kepadanya sebelum ini.

"Janji dengan hyung... Kalau hyung tiada di sisimu, kamu akan sentiasa menjaga pemakanan mu... Janji dengan hyung, kamu akan jaga kesihatan mu.. Janji dengan hyung..." Ujar  Jeonghan.

"Mwohae?! Saya fikir hyung nak minta apalah tadi?!" Ujar Woozi menepuk bahu Jeonghan.

"Janji dengan hyung... Kamu akan sentiasa mempercayai, menyayangi dan sentiasa menjadi dongsaeng hyung..." Ujar Jeonghan serious.

Please Love Me #CompleteWhere stories live. Discover now