Assalamualaikum dan hai guys...
So let just start k❤
At Morning In SEVENTEEN Dorm...
"Hyung... Mianhae..." Ujar Jun dingin tanpa memandangi Scoups yang kini sedang memakan makanannya.
"Hyung... Nado mianhae..." Ujar Dk yang turut meminta maaf sambil memandangi Scoups yang kini langsung tidak menghiraukan dirinya.
"Hyung dah habis makan." Ujar Scoups tegas meninggalkan meja makan SEVENTEEN itu.
"Gwenchana... Kejap lagi oklah tu..." Ujar Joshua memujuk.
"Semua ini, kerana kau!" Ujar Seungkwan sambil menunjuk ke arah Jeonghan menggunakan penyepitnya.
"Saya hilang selera makan..." Ujar Hoshi lalu bangun meninggalkan meja itu, diikuti Woozi, Dino, The8 dan Mingyu.
Jeonghan hanya mampu menundukkan kepalanya tanpa berkata apa- apa.
"Hyung..." Ujar Jun memegang tangan Jeonghan.
"Jun!" Panggil Joshua tegas. Jeonghan yang perasan reaksi Joshua segera menarik tangannya perlahan.
Jeonghan segera bangun dan mengutip mangkuk dan cawan yang ditinggalkan membernya di atas meja lalu membawanya ke sinki untuk dicuci.
"Kajja... Kita ada practice sebentar lagi... Bersiaplah.. Jangan jadi lembab seperti orang itu!" Ujar Seungkwan menjuihkan bibirnya ke arah Jeonghan.
Jeonghan hanya terdiam dan meneruskan aktivitinya membasuh pinggan mangkuk itu tanpa sebarang kesalan.
"Gwenchana, Jeonghan ah... Semuanya akan kembali seperti dulu... Fighthing!" Ujar Jeonghan menyemangati dirinya sendiri.
.
.
.
At Practice Room...
Jeonghan terus menggagahkan dirinya walaupun tubuhnya kini memberontak ingin berehat. Dia berusaha sehabis mungkin bagi memastikan dia tidak lagi menyusahkan membernya walaupun sedikit.
"Aigoo! Charesseo!!" Jerit Yuna gembira.
"Macam nilah SEVENTEEN! Bagus! Tiada kesalahan hari ini... Noona amat berpuas hati!" Ujar Yuna gembira.
"Baiklah awak semua boleh berehat lebih awal. Tapi! Sebelum tu... Duduk dulu... Ada yang perlu noona katakan... Ianya pemberitahuan daripada CEO nim.." Ujar Yuna dan SEVENTEEN kini hanya mendudukkan diri mereka di dalam bentuk bulatan.
"Baiklah seperti yang kamu semua tahu... Tak lama lagi kita akan mengadakan World tour bukan?" Tanya Yuna.
"Nde..." Jawab SEVENTEEN ringkas.
"Baiklah... World tour kali ni seperti biasa akan bermula di Seoul tetapi kali ni konsert kedua pula adalah di Jepun... Memandangkan kamu semua sudah melakukan debut di sana, jadi konsert kedua kita adalah di Jepun.." Ujar Yuna dan SEVENTEEN hanya mengangguk faham.
"Jja... Apa- apa nanti noona akan membincangkannya bersama kamu nanti..." Ujar Yuna meninggalkan SEVENTEEN.
Sebaik sahaja Yuna keluar, Jeonghan bangun dan ingin meninggalkan ruangan tersebut sebelum ada satu suara menghalangnya.
"Hey! Si pembawa malang!" Jerit Scoups tegas mematikan lamgkah Jeonghan.
"Adakah kau ingin tidur lagi? Bersihkan ruangan ni! Aku ingin membawa adik- adikku makan!" Ujar Scoups lalu mencampakkan penyapu ke arah Jeonghan dan nasib baik penyapu itu hanya mendarat di lantai.
YOU ARE READING
Please Love Me #Complete
Fanfiction"Hyung cuma pembawa malang untuk kumpulan kita!" Seungkwan "Kenapa kau wujud?!" Scoups "Mianhae sebab wujud... Saya akan meninggalkan kalian nanti.... Tapi sebelum saat tu tiba, please let me stay with you and please give me your love..." Jeonghan ...