Assalamualaikum dan hai guys❤Ok! Hope u guys still enjoying this entire story🙆🏻♀
Ok... Let enjoy😁
"Dk ah?!" Jerit seseorang membuatkan Dk yang sedang asyik mengelamun, terhenti lalu memandanginya.
"Hyungdeul... Aedera.." Ujar Dk perlahan apabila melihat je sebelas membernya sedang berlari ke arahnya dengan wajah yang cemas.
"Pabbwo ya!" Jerit Scoups memegang bahu Dk kuat, sekuat perasaan takut dan cemasnya sebentar tadi.
"Apa yang kamu fikir kamu tengah buat, huh?!" Jerit Scoups lagi tetapi kali ini bersama air matanya.
"Hyung..." Gumam Dk serba salah melihat leader nya seperti ini kerana dirinya.
"Dk ah... Kenpa kamu lari daripada hospital?" Tamya Hoshi lembut cuba mencairkan suasana tegang ketika ini.
"Jeonghan hyung... Mesti dia ada di sini... Kan, hyung?" Ujar Dk lalu kembali menatap ke arah laut senja.
"Dk! Cukup! Cukup menyeksa dirimu!" Ujar Scoups geram.
Joshua yang melihat kawannya yang seperti hilang kendali itu, menarik tubuh itu menjauh.
"Tenang, Coups! Dk ada di sini! Dia masih terluka!" Ujar Joshua lalu memluk Dk yang kini masih termenung memandangi laut.
"Hyung... Hyung arra?" Tanya Dk menatap lurus mata Joshua.
"Molla... Mwo, Dokyeom ah?" Tanya Joshua lembut.
"Jeonghan hyung... Dia nak sangat pergi ke laut... Dia ajak saya pergi ke laut sebelum kita bergaduh dengannya... Dia cakap... Dia cakap dia ingin melihat laut buat kali terakhir.." Cerita Dk sayu.
Sedangkan member SEVENTEEN hanya mampu menangis mendengar cerita Dk.
"Mula- mula saya tak pernah faham apa yang dimaksudkannya... Tetapi sekarang saya faham.. Haha.. Rupanya dia ingin meninggalkan kita semua... Meninggalkan kita dengan perasaan serba salah..." Ujar Dk bersama isakannya.
"Kalaulah... Kalaulah saya ada di sisinya malam tu... Kalaulah saya tunggu lebih lama sikit.... Kalaulah hyung... Kalaulah..." Ujar Dk berkali- kali.
"Dk ah..." Panggil Scoups lalu memeluk tubuh lemah sang adik dengan rerat. Cuba memberikan semangat kepadanya.
"Hyung... Entah kenapa saya dapat rasa yang Jeonghan hyung masih lagi hidup... Saya masih berharap yang dia masih ada untuk kita..." Ujar Dk lalu pingsan dipelukan Scoups.
"Dk! Dokyeom ah!" Jerit Scoups memanggil nama Dk cuba membangunkan adiknya.
"Mari bawa dia ke hospital, Coups!" Ujar Joshua lalu membantu Scoups membawa Dk ke hospital, diikuti oleh SEVENTEEN.
.
.
.
At Eunsoo House...
"Saya fikir hyung baik... Saya fikir hyung adalah penyelamat saya... Rupanya hyung adalah adik kepada lelaki tak guna tu! Wae?! Wae?! Wae?!!!!" Jerit Jeonghan yang kini berdiri di hadapan Eunsoo yang kini hanya berdiam diri.
YOU ARE READING
Please Love Me #Complete
Fanfiction"Hyung cuma pembawa malang untuk kumpulan kita!" Seungkwan "Kenapa kau wujud?!" Scoups "Mianhae sebab wujud... Saya akan meninggalkan kalian nanti.... Tapi sebelum saat tu tiba, please let me stay with you and please give me your love..." Jeonghan ...