Assalamualaikum dan hai guys...Enjoy tau🙆🏻♀❤
At Dorm...
Dk memasuki bilik yang dulunya dia masuki jika dia mendapat mimpi buruk atau ingin bermanja tetapi kini?
Bilik putih dan dihiasi oleh beberapa barangan milik hyung nya, dengan lampu malap kesukaan hyung nya jika ingin merasai suasana romantik di malam hari.
Dk berjalan mendekati katil itu. Katil yang dibaluti dengan alas berwarna biru hitam, warna kesukaan hyung nya. Membaringkan tubuhnya dan menhirup aroma wangian milik hyungnya yang masih melekat di alas itu.
Dk memusingkan tubuhnya, melihat ke sisi katil lalu mengambil gambar Jeonghan dan dirinya yang dia letakkan di situ.
"Haha... Bahkan kau menjagaku dan ingin melindungiku hyung... Hyung maafkan aku... Maafkan aku... Hiks...hiks... Hyung museoweo... Jinjja museoweo..." Tangis Dk sendirian sambil memeluk gambar itu.
Dk memejamkan matanya berharap dia akan dibuai mimpi dan ditemani oleh Jeonghan di dalam mimpinya.
...
Dk pov...
"Dk..." Panggil orang itu lembut. Suara itu.. Suara yang paling aku kenali dan kini ku rindui...
"Hyung..."
"Illeowa.." Ujar Jeonghan hyung sambil merentangkan tangannya luas, memberikan ku peluang untuk memeluknya.
"Jeonghan hyung.. Hiksss... Hyung..."Panggilku langsung memeluknya dan kini aku dapat merasakan tangannya lembut mengusap kepalaku.
"Seokmin... Nae aegi... Uljima... Kamu dah besar bukan... Seokmin ah... Relakan hyung... Relakan hyung, chagiya..." Ujar Jeonghan hyung membuatkan hatiku semakin sakit dan sebak.
"Andwae hyung... Hyung chugeoseo aniya! (Hyung belum mati lagi!)" Ujarku menolak hakikat yang dia ingin ku relakan.
Dia hanya tersenyum lalu berlalu meninggalkan ku sendiri di dalam kegelapan ini.
"Hyung! Kajima! Kembalilah! Kembalilah kumohon!" Jeritku cuba mencapai apa sahaja yang ada di hadapanku tetapi semuanya gelap dan semakin gelap.
"Andwae! Andwae! ANDWAE!!!" Jeritku lalu terjaga daripada mimpi ini.
"Hoshi hyung..." Ujarku apabila melihat Hoshi menyentuh bahuku, mungkin dia cuba membangunkan ku.
"Dk... Kenapa kamu di sini?" Tanya nya dan aku hanya menunjukkan gambar Jeonghan sebagai jawapan.
"Kamu merinduinya?" Tanya Hoshi hyung lagi dan aku hanya menganggukkan kepalaku lalu memeluk gambar Jeonghan hyung.
"Nado... Nado, Jeonghan hyung bogoshippeo..." Ujar Hoshi hyung dengan wajah sedihnya.
"Hyung..." Ujarku menyentuh bahu hyung ku apabila melihat hyung ku kini menitiskan air matanya.
"Hyung bersalah... Hyung bersalah Dk ah... Sedangkan dia ingin melindungi hyung... Tapi hyung? Hyung malah membenci dan menyakitinya." Ujar Hoshi hyung bersama air matanya lalu ku peluk hyung ku ini, cuba memberikan pelukan hangat.
"Dia akan kembali hyung... Saya yakin!" Ujar ku penuh keyakinan.
Malam ini, aku dan Hoshi hyung hanya tidur di bilik ini... Berharap kerinduan kami dapat dilepaskan walaupun hanya sementara...
"Hyung kembalilah..." Gumam Hoshi hyung di dalam lenanya.
"Nde, hyung kembalilah..." Ujarku lalu cuba membawa diriku kembali ke alam mimpi.
TBC
MIAN🙆🏻♀🙆🏻♀🙆🏻♀
Azi taip sikit je for this part...
But I promise! Promise that there will be more interesting and exciting series for the next part❤
Bye guys😍
YOU ARE READING
Please Love Me #Complete
Fanfiction"Hyung cuma pembawa malang untuk kumpulan kita!" Seungkwan "Kenapa kau wujud?!" Scoups "Mianhae sebab wujud... Saya akan meninggalkan kalian nanti.... Tapi sebelum saat tu tiba, please let me stay with you and please give me your love..." Jeonghan ...