VIII. Zistenie

540 20 15
                                    

VIII.


Časový skok…… Tretia osoba……

                        Prešla aj svadobná hostina, z ktorej bol Harry nadšený, rovnako ako prešlo celé leto a nastala jeseň. Začiatok školy bol príšerný zvlášť kvôli Brumbálovi a niekoľkým ďalším, ktorý sa pokúšali dostať Harrymu pod kožu. To že sa oženil zatiaľ nikto nevedel. Jedinou nevýhodou sa stalo, že Richard už v škole viac neštudoval, takže Harry mal pár nepekných problémov, pred ktorými ho nemal kto zachrániť.

Harry

                   Už mesiac prešiel od kedy začala škola. Môj predposledný rok v Bradaviciach. Ešte pred dvomi rokmi by som bol smutný, že čoskoro Bradavice opustím, ale teraz by som si želal, aby už toto bol môj posledný rok. Absolútne sa mi nepáči správanie Ginny, akoby nestačil Brumbál a jeho manipulácie. Od začiatku roku som toho na hrade príliš nezjedol, pretože som sa bál, že by ma mohol niekto otráviť, tak mi jeden z mojich domácich škriatkov nosí jedlo. A akoby to absolútne nestačilo, tak mi posledný týždeň je neuveriteľne zle. Dvakrát som odpadol medzi hodinami a takmer sa neudržím na nohách. Našťastie to nikto nezistil inak by som skončil na ošetrovni a nechcem ísť k madam Pomfreyovej, pretože by všetko povedala Brumbálovi ako poslušný psík. Každé ráno zvraciam a celé dni mám závrate. Prostredníctvom snov som to spomenul aj Richimu, ale aj napriek jeho znepokojeniu s tým teraz nemôžem nič robiť. Nanešťastie ani dvojčatá už na škole nie sú. Hermiona a Ron sa mi cez prázdniny ešte viac vzdialili, čo moc neľutujem, pretože z nich cítim faloš, ale teraz tu bohužiaľ nemám nikoho, kto by mi mohol pomôcť. S povzdychom si sadnem do okenného výklenku v žalároch. Práve teraz sa tu cítim bezpečnejšie.

“Potter?” ozve sa za mnou tichý hlas.

Poriadne sa zlaknem a otočím sa na rušiča.

“Malfoy? Čo ty tu robíš? Je dosť neskoro na to, aby si bol mimo tvojej spoločenskej miestnosti,” poviem tichým hlasom.

Opäť na mňa ide jedna z mnohých závrati.

“Viem, že si pán Tretej strany. Tvoj manžel, ktorý rieši všetky veci ohľadom vojny, aby teba držal v bezpečí ma kontaktoval, aby som na teba dal pozor,” sadne si pri mňa zvedavo.

“Takže tvoj otec nakoniec odišiel od toho bastarda…..” povzdychnem si a opriem sa o stenu.

“Áno. Za čo som veľmi rád….. Tak Potter….”

“Prosím, len Harry….. Vieš, myslím, že by sme mohli začať od začiatku. Čo povieš?” usmejem sa.

“Dobre. Tak potom som Draco….. Harry, tvoj manžel mi poslal list, v ktorom spomínal, že si sa v poslednej dobe cítil zle, odpadával si a často máš závraty. Chcel aby som ťa doprovodil k Severusovi, ak sa stále cítiš zle. Má strach aby si nebol otrávený,” vysvetlí Draco.

Vážne nemám silu, aby som protestoval. Navyše ak to povedal Richi, tak profesor Snape nebude asi až taký zlý.

“Dobre. Môžeš mi pomôcť? Nedokážem sa teraz dobre orientovať,” pozriem sa na Slizolinčana, ktorý sa absolútne nechová ako bolo uňho zvykom.

“Poď,” opatrne ma podoprie a vedie ma temnou chodbou.

Keď sa dostaneme pred nejaký obraz čierneho hada, tak sa mi trochu polepší, teda aspoň si to myslím. Draco zaklope na rám obrazu. Onedlho sa obraz otvorí a odhalí profesora elixírov.

“Poďte,” pustí nás dnu.

Vo vnútri ma Draco posadí na gauč kde sa opriem a zavriem oči.

Harry Potter a Tajomný Strážca Where stories live. Discover now