X.

386 13 2
                                    

X.


Harry

              Pomaly otvorím unavené oči a pozriem sa do druhých čiernych.

“Pán profesor….” sadnem si rýchlo.

“Opatrne pán Potter,” položí mi na rameno ruku.

“Ospravedlňujem sa. Potreboval som si na chvíľu ľahnúť,” zívnem.

“To je pochopiteľné pán Potter….” odpovie Snape.

“Marauro….. Prosím v súkromí mi hovorte Marauro nie Potter,” usmejem sa.

“V poriadku,” prikývne a sadne si za stôl.

“Ďakujem. Tak čo ste zistili?” spýtam sa zvedavo.

“Že niekto Vás skutočne chcel nadopovať elixírmi,” povzdychne si.

“Čo mi mali urobiť?” zamračím sa.

Snape sa na mňa pozrie váhavo akoby nevedel, či mi to má povedať alebo radšej nie. Nakoniec sa našťastie rozhodne povedať mi to.

“Boli v ňom elixíry na úplné zotročenie. Je to v podstate horší Impérius v tekutej forme,” odpovie opatrne.

Na chvíľu sa naňho iba nemo pozerám.

“Tak niekto je tu buď veľmi odvážny alebo samovrah,” zamračím sa.

“Je vám dúfam jasné, že o tomto sa Váš manžel bude musieť dozvedieť?” spýta sa Snape.

Povzdychnem si. Iste. Ako inak. Nikdy nemôže ísť nič bez problémov.

“Viem. Aj keď by som mu to. Len nerád povedal. Nebude ma viac chcieť nechať v Bradaviciach keď sa to dozvie,” prikývnem.

“Áno. To je dosť možné, bohužiaľ nemám na výber. Ak by sa dozvedel, že som mu niečo nepovedal, bol by z toho väčší problém,” súhlasí.

“Môžete sa s ním skontaktovať?” spýtam sa.

“Iste,” prikývne a odíde ku krbu.

Netrvá dlho a z krbu vyjde Richi s dosť naštvaným výrazom. Postavím sa a pevne ho objímem.

“Si v poriadku, zelenoočko?” pobozká ma nežne.

“Som v poriadku. Našťastie som sa nenechal zlákať mojimi chuťami a zistil som, že ten koláč bol v sieni jediný,” oplatím mu bozk.

“Pôjdeš domov….” povie nekompromisne Richi.

“Ale….”

“Žiadnej ale zelenoočko. Nedovolím aby tebe a nášmu dieťaťu niekto ublížil. A Brumbál sa môže tešiť na vojnu nie len s Voldemortom. Keď už sme pri tom….. Voldemort už dlho problémom nebude,” sadne si so mnou na gauč.

“Ako to myslíš?” nechápem.

“Povedzme, že vlkolaci a upíri mu čoskoro ukážu svoju vernosť. Dokončili sme všetky potrebné kroky na jeho zničenie a pri ďalšom splne, bude jeho koniec. A aj jeho verných smrtijedov,” odpovie spokojne.

“Takže konečne budem mať z krku jednú stranu vojny?” spýtam sa nádejne.

“Áno. Konečne sa zbavíme môjho nechceného otca. Teraz….. Napíšem riaditeľovi list, že odchádzaš alebo mám za ním zájsť?” pozdvihne obočie.

“A nemôžeš to nechať tak?” zažmurkám nevinne.

“Zelenoočko už som ti povedal, že nechcem riskovať, že sa vám niečo stane!” pohľadí ma po tvári.

Harry Potter a Tajomný Strážca Where stories live. Discover now