XIV.
Naposledy“………Počas našich neskorých raňajok priletia konečne aj dve sovy s Denným prorokom. Zvedavo si vezmem jedny noviny a pozriem sa na dnešné články. Hneď na titulnej strane je popísané všetko, čo nás zaujíma najviac……”
HarryBrumbál odsúdený na bozk Dementora, Voldemort mŕtvy, Minister mágie mení zákony o temných tvoroch!!!!
Dnes v skorých ranných hodinách sme do našej redakcie dostali veľmi dôležité a šokujúce odhalenia.
Minister mágie, ktorý bol zvolený len nedávno na miesto bývalého ministra nám poskytol dôležité a šokujúce odhalenia z predchádzajúcich dní.
Dozvedeli sme sa, že Riaditeľ Bradavic, Albus Brumbál, držiteľ Merlinovho Rádu prvej triedy, bol pred dvomi dňami vzatý do väzby a následne bol včera večer odsúdený na bozk Dementora. Trestné činy, z ktorých bol obvinený sú pokus o vraždu, ublíženie na zdraví, zanedbanie svojich povinností ako magického strážcu, ohrozenie života viac než tristo detí každý rok, kradnutie peňazí z cudzích trezorov a mnoho ďalších zločinov. Čo je najdôležitejšie, tak tieto činy neboli spáchané na nikom inom ako Harry Potterovi, podľa nových informácií Harry Marauro, vzal si za manžela Lorda Maraura. Navyše nám sám minister poskytol správu, že sa na ubližovaní nášmu hrdinovi podieľala aj slečna Ginevra Weasleyova, ktorá v spolupráci s Brumbálom mala viacerých ľudí pod rôznymi elixírmi a kúzlami, ktorí však boli oslobodený z dočasnej väzby.
Ďalšou hytovkou bol fakt…. A teraz sa všetci môžete radovať!!!!..... VOLDEMORT JE DEFINITÍVNE MŔTVY!!!!! Ako nám pán Minister povedal, Harry Potter spolu so svojím manželom založil Tretiu stranu, na ktorej bojovali temné bytosti. Vlkolaci v spolupráci s upírmi a ďalšími tvormi dnes v noci za Splnu zabili Voldemorta aj s jeho vernými smrtijedmi!
A na túto správu nadväzuje naša posledná dôležitá správa dňa!
Minister ako poďakovanie temným tvorom a samotnej Tretej strane vojny zrušil všetky obmedzujúce zákony o temných tvoroch! Od dnešného dňa sú všetci tvorovia slobodní a ak budú konať v rámci spoločenskej morálky, tak slobodní aj zostanú. Samozrejme minister dodáva, že nie všetci môžu brať zodpovednosť za chovanie jedinca, takže tvorovia budú súdení rovnako ako ktorýkoľvek kúzelník!!!!
Pre Denného Proroka
Helga Morfisová.
Pozerám sa na to ako na zjavenie.“Náš plán vyšiel!” zasmejem sa šťastne.
“A viac než dobre,” uškrnie sa Richi.
“Takže som skutočne voľný. Môžem si konečne nájsť normálnu prácu,” usmeje sa Rémus šťastne.
Viem že je tomu stále ťažké uveriť. Veď ani ja tomu ešte stále nemôžem uveriť. Konečne po všetkých tých rokoch som slobodný a môžem mať vlastný život a rodinu.
“Tak……. Kedy budete mať svadbu?” spýtam sa a trochu odjem z raňajok.
Sú skutočne dobré.
YOU ARE READING
Harry Potter a Tajomný Strážca
FanfictionCez leto pred Harryho piatym ročníkom sa Voldemort opäť hlási ku slovu po tom, čo ho Harry na cintoríne oživil. Svet opäť upadá do paniky a keď si ľudia myslia, že je koniec toho čo poznali, tak sa objaví Tajomný kúzelník, ktorý pomôže Harrymu a jeh...