Song:
Seni Gördüm Rüyamda ~ Canozan ve ŞenceylikBaşladığınız tarih ve saati bırakın 🫀
İyi okumalar :)•••
"Yeni arkadaşınız ile tanışın gençler. Gel, bu sınıfa kısa sürede alışacağına eminim. Mâlum, okulumuzdaki nadir sosyal sınıflardan birisindesin."
Sınıf kapısını kapayıp usulca tahtaya yürüdü siyah saçlı kız. Dudaklarından utangaç bir gülümseme döküldü yeni sınıfına. Siyah saçlarından gözüne gelen bir tutamı kulağının arkasına attı. Kafasını kaldırıp yeni sınıfına uzunca bir bakış attı ama üzerinde toplanmış gözlerden çekinince başını öne eğdi.
"İşte, duvar kenarındaki sıra boş. Oraya oturabilirsin."
Siyah saçlı kız kafasını salladı ve boş sıraya ilerledi. Oturacağı sıradaki çocuk sırasında yan dönüp duvar kenarına yaslanmış, gözlerini onun gözlerine dikmişti. Yanında duran çantayı yere indirdi ve kız için yer açtı. Siyah saçlı kız gözleriyle sessizce teşekkür etti ve oturdu boşalan sıraya. Vücudu gözle görülür bir şekilde kaskatı kesilmişti. Ayağını sallıyor ve minik parmaklarını sıraya vuruyordu. Nasıl da gerilmişti...
"Bize kısaca kendinden bahseder misin?"
Siyah saçlı kız hiç acelesiz ayağa kalktı. Boğazını temizledi ama konuşmadı. Bir saniye, iki, üç... Sonra ansızın ellerini oynatarak minik parmaklarıyla işaretler yapmaya başladı. Sınıftan sorgulayan mırıltılar yükseldi. Öğretmenleri kızın el hareketlerini açıklamaya başladı. Herkes pürdikkat siyah saçlı kızın solgun tenli, minik ellerine ve öğretmenlerinin açıklamalarına odaklanmıştı. Bir kişi hariç.
Bir kişi kızın gecenin rengi saçları ve aynı renk gözleri arasında mekik dokuyordu Kızın elleri hareket ediyordu. Sınıftan bir uğultu geliyordu. O ise bunları duymuyordu. O sadece düşünüyordu. Siyah saçlı kızın nedenini sorguluyordu. Kehribar gözleri parıldar oldu bi' an. İstemsizce gülümsedi. Beklediğim gibi buraya da geldin.
Sırra kadem bastın, neredesin?
: :: ::.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öʏʟᴇ ᴅᴇ ɢüᴢᴇʟᴅɪ ɢöᴢʟᴇʀɪ • ᴋɪsᴀ ʜɪᴋᴀʏᴇ
Short Storydüşünen kehribar gözlerin ve gülen simsiyah gözlerin hikayesi müzikle yazıldı. [kısa hikaye] [tamamlandı] [2723 kelime] © tüm hakları - duvar kenarında, önden ikinci sıranın altında - saklıdır