Юнгигийн нүд бүхэлдээ мансуурсан мэт сүүмийх ба энэхүү байдал нь Жонгүгт түүний байж болох хамгийн тачаангуй харц мэт санагдана.
Үнэрийг нь үнэрлэж таарсан газар болгоноо зөөлөн үнссээр хэдийн дээгүүрх хувцсыг нь тайлан Юнгигийн цагаан цээжийг нилэнхүйд нь харж болохоор болгосон байлаа.
- Жонгүг
Түүний намуухан хэр нь баргил хоолой Жонгүгийн биеийг улам л ирвэгнүүлэх шиг болж доор нь байх зүйлийг хатууруулах гэсэн мэт өдөөн хатгах нь ахин тэвчиж чадахааргүй болгох шиг.
Биеийг нь зөөлөн илбэн чихэнд нь "Болох уу?" хэмээн шивнэсэнд Юнги таг гацах шиг болж нэг гараараа нүдээ дарж орхив.
- Зөвшөөрч байгаа байх нь ээ?
Инээвхийлэн амьсгалаа түүнд мэдрүүлэх гэсэн мэт зориуд үлээлгэн хэлсэнд Юнги багахан авиа амнаасаа гаргаж орхив.
- Цочихоороо ийм эгдүүтэй байж болно гэж үү?
Түүний хариу үйлдлээр тоглох мэт Жонгүг хоёр чихэнд нь ээлжлэн шивнэж дэггүй гараараа Юнгигийн биеийг тонож байлаа.
- Хачин мэдрэгдэж байна.
Дэндүү их ичсэндээ ч тэр үү түүний хэлэх үгийг сонсоход тун бэрх байсан ч Жонгүг түүнээс өөр юуг ч анхаарахгүй байсан тул үг бүрийг нь сонсож чадаж байв.
- Анх удаа танд хүн ингэж хүрч байгаа байх тийм үү?
Хэтэрхий ойлгомжтой асуулт байсан ч баталгаажуулахыг хүссэндээ асуух Жонгүгийн асуултанд Юнги ердөө толгой дохилтоор л хариу өгч байлаа.
- Би ч бас анх удаа ингэж байж ядаж байна.
Тэрээр үгээ дуусгалгүй Юнгигийн хөхний товчийг үмхэн авсанд биеэр нь тог гүйхийг мэдэрсэн Юнги хөлөөрөө бага зэрэг тийчигнэх нь тэр.
- Хөл чинь гуяны завсраар ороод ирэх чинь. Их хатуурсан байгаа биз?
Жаахан хүүхдийн сэргэлэн цовоо хоолой хэдийн алга болж хүсэл тачаалаар дүүрсэн үгс өрөөгөөр нэг хадна.
Жонгүг дээгүүрхээ тайлан түүний дээрээс хэсэг ширтсэнд Юнги түүний нүднээс дальдчин эвгүй нөхцөл байдалд орсондоо бантан булчинг илэх нь тэр.
Гэсэн ч эв дүйгээ олж чадсангүй болих гэтэл Жонгүг түүний гарыг атган өмдөн дотроо оруулчихав.
Гараа татах гэсэн ч оройтсон бололтой хэдийн түүний гараар өөрийн эрхтнээ оролдуулан атгуулаад авах аж.
Юнгигийн харц, дээрээс нь түүний гар эрхтэнд нь хүрч байсанд Жонгүг бүр ч тэсвэр алдах шиг болж хурдхан шиг л Юнгигийн өмдийг тайлан шидчихэв.
Түүний өмнө дотуур хувцаснаас өөр зүйлгүй шалдан хэвтэж буйдаа санаа зовох Юнги хичнээн эгдүүтэй харагдана гээч.
Жонгүг түүний хөлөн завсраар орон дотуур өмднийх нь гаднаас үнсэн норгож эхэлсэнд Юнгид мөн л шинэлэг мэдрэмж төрүүлэн эрхтэн нь юу юугүй дотуур өмдөндөө багтаж ядах аж.
Жонгүг ч шуудхан дотуур өмдийг нь тайлан багахан боссон эрхтэнг нь амандаа оруулчихав.
Тэр даруй Юнги сандран юу хийж буйг нь асуух ч Жонгүг тоосонгүй үргэлжлүүлэн эрхтнийг нь хөхөж эхэллээ. Хөхөх тусам улам хатууран гантайн босох эрхтэн түүний амыг дүүргэж байв.
Нойтон халуун орчин Юнгид таалагдаж буй бололтой арагш буцаж хэвтэн өөрт ирэх таашаалыг мэдрэн нүдээ анина.
Жонгүг түүнд аль болох сайхан болгохын тулд чадахаараа хөхөх ч анхны удаа байсан тул нэг их сайн чадахгүй байв. Удалгүй ам нь чилж эхэлсэнд гараараа дуусгахаар шийдэн эрхтэнг нь шувтарч эхлэхэд Юнги бүр их амьсгаадаж гарлаа.
Түүний аахилан ангайсан аманд нь хэлээ шургуулан уруулыг нь сорсонд бүр ч их байж ядах Юнги шуудхан тавьж орхив. Ялгарсан шингэнээр нь хуруугаа норгон аваад өгзөгнийх нь нүхэнд түрхсэнд Юнги түүнийг юу хийх гэж буйг гадарлаад амжив.
- Хийлээ шүү.
Хэтэрхий тачаангуй сонсогдох түүний хоолойнд эсэргүүцэл үзүүлж чадахгүй хэвтэх Юнги түүний дараагийн үйлдлийг хүлээж ядна.
Жонгүг түүний нүхэнд иллэг хийх мэт хуруугаараа шингэнийг нь тараах ба удалгүй нэг хуруугаа хийхэд Юнги дуу алдах нь тэр.
A/N: Жаахан төсөөрсөн байна :3
YOU ARE READING
••Toxicomane••[COMPLETED]
RomanceYoongi & Jungkook /bxb story +18/ Start: 2019-12-20 End: 2020-12-27 Author: "Tony"