Halt: Jestem dorosły i mogę robić co tylko chcę i kiedy chcę!
Gilan: Dobra, w takim razie idę to powiedzieć lady Pauline
Halt*naciąga na łuk strzałę*
Halt: Nie radzę tego robić
🖤🔪🖤
Ogłoszenia parafialne!!!
I tak nikt ich nie przeczyta ale trudno trzeba je zrobić. Jak każdy, albo mam taką nadzieję że ostatnim czasie wrzucam nieregularnie. Wielu – ekhem ekhem wielu baaaardzooo wielu ekhem ekhem – i się martwiło czy coś się dzieje. Więc oto przybywam was uspokoić. Już o tym pisałam w ogłoszeniach ale usunęłam z dwóch powodów: pierwszym z nich było to że za bardzo bolało w oczy, a drugim że nikt nie czyta ogłoszeń, przynajmniej u mnie. Streszczając to co tam napisałam to dzieje się i
Ten pan idealnie to podsumował. Nie jest dobrze. Pingwin-Kowalski jest zgłaszany. Dokładnie tak, jest zgłaszany od jakiegoś i doskonale widzę wasze Pikachu. Przyjazny Pingwin, służący zawsze wszędzie z pomocą jest zgłaszany bo why not. Zastanawiacie się „dlaczego", ale nie martwcie się bo sama nie wiem. Najwyraźniej na Wattpadzie chyba powstała jakaś sekta która chce się mnie pozbyć. Nie tylko konto jest zgłaszane ale i też serie, najczęściej „Reakcje Wanna One" i „O rety, psoty Crowleya, Halta i czarnego". Byłam wprost zmuszona żeby usunąć reakcje, bo albo zrobiłabym to sama albo pan odwieczny maruda Wattpad by wkroczył na parkiet i wtedy nie byłoby tak kolorowo. I po usunięciu zgłoszenia, skargi, zażalenia zmniejszyły się o jakieś 35%. Niewiele to jednak ale zawsze coś. Nad usunięciem serii o zwiadowcach też się zastanawiałam czy by ich też nie usunąć ale moja przyjaciółka oraz niektóre osobówki wybiły mi ten pomysł z głowy za pomocą patelni i drzwi. Także nie martwcie się, ona zostanie ze mną i z wami na dobre. Nie chcę znowu dostać drzwiami.
Jest mi trochę przykro że musiałam usunąć „Reakcje Wanna One" bo była moją pierwszą książką. Bardzo przepraszam tych którzy ją czytali, i postaram się wam to wynagrodzić. Jeszcze nie wiem czym ale się postaram. A jak tego nie zrobię to możecie śmiało mnie zdzielić z patelni czy z czegoś tam co przyjdzie wam do głowy.
Z powodu tych pięknych zgłoszeń chciałam porzucić Wattpada, na jakiś czas albo na zawsze, ale do akcji znowu wkroczyła moja przyjaciółka morderczą z patelnią i z wielką chęcią zamordowania mnie nią jeżeli opuszczę Wattpada. Także dziękujcie jej że jednak zostaję i nigdzie się nie wybieram. Nie zniszczy mnie ta sekta. Dobra starczy tego pikolenia o bezsensowności mojego życia na Wattpadzie podam teraz powody na które jestem zgłaszana bo to was najbardziej interesuje: prześladowanie, wyśmiewanie, i rozpowszechnianie pornografii.
Zaznaczam tak dla pewności że tego nie robię i już nie martwię się tym że Wattpad coś mi zrobią bo to jest nieprawda.
To tyle, jeśli chodzi o ogłoszenia. Co jeszcze tu stoicie? Rozejść się.
CZYTASZ
O RETY! PSOTY CROWLEYA, HALTA I CZARNEGO
MizahŚmieszne rozmowy bohaterów z serii książkowej "Zwiadowcy"