America ora 21:00,cabinetul bunicii(Je Nari)
O bătaie la ușă..
Nari:-IntrăRi:-Bunică,mai chemat?despre ce ai vrut sa vorbim?
Nari:-Seo Ri,asa cum e sfârșitul augustului ar trebui să te gândești la învățătură,noi împreună cu bunicul tau am decis că ar trebui sa te întorci înapoi în Coreea.
Ri:- Ce?!..Nu!Nu mai calc cu piciorul acolo!
Nari:-Seo Ri,scumpa mea,eu și Je Hwan(bunicul)nu mai suntem așa tineri,încurând ar trebui să preiai compania,toți știu că avem o moștenitoare și toți vreau să o vadă.
Ri:-Dar..
Nari:- Nu mă întrerupe!Toți te asteapta cu nerăbdare.Și plus la asta o sa poți sa te răzbuni celor care te-au supărat cândva.După zborul tau în Seul,o sa venim si noi peste 3 luni.
Ri:-Bine..Ah,tu ai putea convinge si un cadavru.
Nari:-Noi am transferat documentele tale in universitate cu 2 zile în urmă.
Ri:- Deci voi ați planificat totul singuri,fără mine.
Je Nari a zâmbit.
Nari:-Je Hwan a cumpărat o casă acolo si mașinile tale au fost duse deja acolo,ți-a mai cumpărat niște mașini și câteva motociclete.Adresa casei o sa ți-o trimit prin sms.
Ri:-Bine,atunci mă duc să le dau o veste bună prietenilor din Coreea și mă duc să-mi fac și bagajele.
Nari:- A da,avionul mâine e la ora 06:55.
Ri:- Okay,Noapte bună!
Nari:-Vise plăcute.
Seo Ri a sarutat-o pe Nari pe obraz si a plecat in camera ei.
A ajuns în camera C
cu un zâmbet viclean pe față..*Gîndurile lui Ri *
Ri:- În curând ne vedem "Tati"Seo Ri i-a sunat pe prietenii ei din banda Wolf.
***
Jun:- Vrei sa spui că vii înapoi?!Ri:- Da.
Tan:- Asta e super,în curând vom fi cu toții împreună.
Jennie:- Da e super,îți ducem dorul foarte tare.
Ri:- Nu cred ca numai voi vă ve-ți bucura..
Pe față lui Ri a apărut un zâmbet viclean și nepăsător..
Min Ho:- O sa te răzbuni?
Ri:- Da,și înca vor sta la picioarele mele și își vor cere iertare pentru ceea ce mi-au făcut mie și mamei mele.
Toți:- Noi suntem cu tine!
Jennie:- Bine dulceață,du-te si te culca,mâine trebuie sa te trezești devreme.
Toti:- Noapte bună Fantoma Lunii!
Ri:- Pa prieteni.
*Convorbire telefonică*
Ri:- Ho Jun Mi! (Logodnicul lui Ri)..Ai plecat fără să mă anunți!
Mi:- De ce țipi așa la mine?!..Eu..M-au trimis părinții in Seul să învăț,știi foarte bine că ei vor să-mi dea compania lor,și eu trebuie să fiu cu ei,bine trebuie sa plec,pa!
Ne asteptând răspunsul Jun Mi a închis..
Ri:- La naiba,sunt logodnica lui,le-a spus la toți ca pleacă în Coreea doar mie nu mi-a spus!
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.