Seo Ri a făcut o baie relaxantă,câteva măști și sa culcat.Nici nu a observat cum a adormit.
Dimineata Ri sa trezit din cauza că telefonul ei se rupea în doua de la prea multe apeluri..
Ri:- Alo..
Mi(logodnicul):- Ri,știu ca ești în Seul,trebuie să vorbim urgent,peste o oră în cafeneaua*adresa*..
* Sa terminat apelul*
Cu mare greu Seo Ri sa trezit și sa dus în duș.Și-a făcut un machiaj.Tocmai ce era să termine a doua săgeată pe ochi,dar iată că i-a sunat telefonul,încât i-a tresarit mâina lui Ri..
Ri:- Aa..Săgeata mea e stricată..Cine la naiba mă sună atât de devreme?!
Ri:-Numar necunoscut?!..Alo?Cine e la telefon?
Nec:- Buna ziua,Min Seo Ri la telefon?
Ri:- Da,sunt eu,cu cine vorbesc la telefon?
Nec:-Eu sunt Son So Di,directorul universității.
Ri:- Am ințeles.De ce ați sunat?
So Di:- Ah,da,o sa pute-ți incepe a frecventa orele de pe 9 septembrie și să nu uita-ți să aduceți fișa medicală între zilele de 1-6 septembrie.
Ri:- Bine.
So Di :- La revedere!
Ri:- La revedere!
***
Ri:- Deci,până la ieșire mai sunt 30 de minute,reușesc să mă îmbrac.Ri sa îmbrăcat asa..
A sunat un taxi si a plecat pe adresa indicată.Ora 10:05,a ajuns acolo cu cuvintele "Fetelor li se poate sa întârzie"
Când a intrat în cafenea Jun Mi nu era așa că a ocupat o masă.
Chelner:- Bună ziua! Ce doriți să comandanți?
Ri:- Un suc din portocale și un sandwich.
Chl:- Bine,peste 5-10 minute comanda va fi gata.
Ri:-Merci.
Comanda a ajuns,si Ri a inceput a lua Mic dejunul.
Peste 7 minute intră în cafenea o companie din 5 băieți și au luat loc la o masă vizavi de Seo Ri.
După ce Ri a terminat a cerut nota de plată.Chl:- Nota dvs.
Ri:- Merci!
Iată că intră în cafenea Jun Mi.Sa apropiat de masa unde era Ri și sa așezat în fața ei.
Mi:- Salut! - zîmbește un pic.
Ri:- Bună.
Mi:- Ai luat mic dejunul?
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.