Nec:- Nu ai ghicit,eu sunt Jungkook.
Ri:- De unde ai numărul meu?
Kook:-De la..
Ri:- Dar stai,mai bine te întreb ce vreai?
Kook:- Sa ne întâlnim
Ri:- De ce?
Kook:- Trebuie să vorbim,această tema nu se discută pe telefon.
Ri:- Sunt ocupată.
Jeon a ridicat un pic vocea
Kook:- Dacă nu vii va fi mai rău.
Ri:- Și asa mă simt rău.
Kook:- Adresa unde ne întâlnim ți-o trimit prin sms.
Neasteptând răspunsul Jungkook a închis,peste 2 minute a venit si sms-ul.
Ri:- Ce îi mai trebuie și tâmpitului ăsta de la mine?!
Seo Ri a decis să se plimbe prin parc.Se gândea de unde ar putea sa ia bani și de ce iar trebui lui Jeon să se întâlnească.Întilnirea ar trebui sa fie intr-un club privat la ora 21:30.
Ri:- Ce sens are să te intălnești într-un club?Mă enervează tot,absolut tot,sunt obosită!
Seo Ri a luat loc pe o bancă și din ochii ei au început să curgă lacrimi.
Ri:- Sunt și eu un om,o fată,chiar dacă câștig mereu si oriunde,am și eu slăbiciunile mele..Fostul mă șantajeaza cu niște poze tâmpite,daca îi dau bani va mai găsi cu ce să mă șantajeze.Important e ca bunicii sa nu afle cu ce ma ocup..
***
Întorcânduse acasă era ora 18:20,până la ora asta Ri sa plimbat.
Seo Ri a decis că o baie relaxantă o va ajuta sa își calmeze cât de cât nervii și lacrimile.
Au trecut 2 ore.Numai ce ieșise din baie și o sună Jennie.
Jennie:- Salut,ce mai faci?
Ri:- Nu prea bine..
Jennie:- Ceva serios?
Ri ia povestit totul lui Jennie...
Timp de vreo 15 de minute Seo Ri a povestit tot ce sa întâmplat.Jennie:- Iată nesimțitul,si de unde vei lua banii?
Ri:- Nu știu.
Jennie:- Dar dacă îl vom speria?
Ri:- Nu are rost.
Jennie:-...
Ri:- Va fi nevoie sa cer bani de la bunici.
Jennie:-Bine,daca ai nevoie de ceva spune-mi.
Ri:- Bine.
Ri a închis.
Problema era in faptul că bunicii nu iar fi dat bani,deoarece Ri ar fi putut fugi din cauza nunții.Nu,Seo Ri are bani,dar așa sumă mare nu are.
Ri sa pus să-și își facă machiajul și și-a aranjat parul.Era ora 21:03..
Ri:- Mai am timp,mă pun să mă uit la un film.
Filmul a luat în jur de o oră.Nu i-a luat mult să își aleagă hainele.Sa îmbrăcat așa..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.