Unul din ei a taiat-o pe Ri cu cuțitul.
Bătaia a durat până când s-a auzit sirena poliției.Hani:- vei regreta.
Ri:- Numaidecât.
Ri a lăsat acolo mașina,sa pornit acasă.Mergea pe marginea șoselei,nici o mașină nu se oprea.
Ri:- Iată că am pățit-o,și tăietura sângereaza..
Săraca Seo Ri țipa de durere,dar nu își permitea să lase nici o lacrimă.
Peste o oră și jumătatea Ri a ajuns acasă.
Sa dus și a facut un duș,după a luat trusa medicală și a început să își trateze rana.De pe alt telefon pe care îl avea de rezervă,au început să-i vina mesaje de la prieteni.Ri nu a răspuns,nu îi era de nimeni.
După ce a terminat cu rana,sa culcat și a inceput sa se gândească.
Ri:- O săptămână în Coreea,am fost înjunghiată,mi-am făcut dușmani,au încercat să mă violeze..dar macar sunt cu prietenii mei.
Cu gândurile acestea Ri a adormit.
***
Seo Ri sa trezit din cauza ca o durea rana.
Ri:- La naiba,parca e mică tăietura,dar îmi curge atât de mult sânge.
Uitânduse la ora era 03:48
Ri:- Da bine,în curând va trebui sa ma trezesc,pentru a pleca la universitate,daca nu mă satur de somn nu ma duc nicăieri.
După ce Seo Ri și-a prelucrat rana ia venit un sms de la Je Nari.
"Nari:- Scumpa Ri,din cauza problemelor cu compania eu și cu Je Hwan vom veni mâine seara.Îți voi povesti totul când vom veni."
"Ri:- Bine🖤"
Ri:- Ce sa întâmplat cu compania de trebuie să vină așa urgent?Important ca sa nu fie ca in povești,probleme cu compania iar eu...oh,nu,Ri culcăte mai departe.
Seo Ri a zimbit la cuvintele ei și sa culcat.
***
Dimineața.
Ri sa trezit,deoarece alarma ei suna încontinu.A deschis ochii și a oprit alarma,dar mai vroia sa doarmă.
Ri:- Aaa..capul meu,de ce ma doare atât de tare?!
M-ai stând un pic sa ridicat din pat,in timp ce își făcea patul a sunat-o Jennie.
Jennie:- Salut,te-ai trezit?
Ri:- Neața,da..
Jennie:- Totul e bine cu tine?Nu ți-au făcut nimic?
Ri:- Totul e bine.
Jennie:- Bine,mergi la universitate?
Ri:- Da.
Jennie:- Ne întâlnim?
Ri:- Da
Jennie:- Super,pa!
Ri:- Pa..
După ce a vorbit,Ri a inceput sa își aleagă cu ce să se îmbrace.Ia luat 30 de minute căutările și nu a ales nimic.
Până la urmă sa decis.Ri:- Un outfit bun..
Sa dus și și-a facut un dus.După sa machiat.Când a ieșit din baie sa dus și sa îmbrăcat asa..
CITEȘTI
- 𝘍𝘢𝘯𝘵𝘰𝘮𝘢 𝘓𝘶𝘯𝘪𝘪 -
RomanceCăsătorie după contract. Curse cu mașini.Cine este Fantoma Lunii? A venit timpul sa-și arate fața.